abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98357452
Hmhm, in het eerste jaar ga je volgens mij niet meteen snijden. Lees ik net :P.

quote:
Al in het eerste jaar start je met praktisch onderwijs zoals EHBO en reanimatie. Voor een verdere oriėntatie op de praktijk doe je in het eerste jaar een verpleegstage van 4 weken en breng je een bezoek aan een huisarts.

[link]
pi_98360652
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lijkt me wel tof om met medestudenten spelletjes te spelen tijdens zoiets. Het hele lichaam eerst in kleinere stukjes hakken en dan gaan puzzelen. Of de stukjes verbergen in het gebouw en verstoppertje gaan spelen. Of een afgesneden hoofd meenemen om het vervolgens op het schoolplein van een basisschool achter te laten.
Jij bent volgens mij de perfecte proefkonijn als Julis psychologie gaat doen! :D
  zondag 19 juni 2011 @ 02:36:22 #299
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_98360805
Bij geneeskunde moet je naakt met de benen in de wijdte voor je fellow studenten om te ervaren wat een zwangere vrouw meemaakt, dat zou een verplicht onderdeel van de studie zijn. :9~ :')

Blij dat ik voor economie ben gegaan zeg :D :P
  zondag 19 juni 2011 @ 11:28:40 #300
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_98364325
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef Julis het volgende:

[..]

Nope, helaas. Ik heb geen 8 gemiddeld. :P.

Als het geneeskunde wordt dan ga ik naar Nijmegen. Als het psychologie wordt dan ben ik van plan naar de Universiteit van Twente te gaan ja :Y .
Nijmegen is een hele leuke stad, dus dat zal je sowieso wel bevallen.

Wel twee totaal verschillende studies, Geneeskunde en Psychologie :P. Maar goed, dat had ik ook: Civiele Techniek, of International Business :').
Cool story, Hansel.
pi_98370621
Mensen die studeren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')