quote:
Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef Che_ het volgende:[..]
Hahah

Zij heeft echt een aparte manier van discussiëren.
Waarschijnlijk gaan die zo in het echt:
Landysh: wist je dat de mens van de aap afstamt en die stamt weer van den Turk af.
Slachtoffer: O, ik dacht da...
Landysh: jij weet niks..je zegt maar wat..jij hebt echt een zieke fantasie..kom eens met bewijzen jij weet niks haha. Ooit gehoord van 23andme? Nee zeker..je weet niks. Gencler, horen jullie dat? Deze man weet niks, neem hem niet serieus.
Ho. Het leuke aan het discussiëren met Landysh is dat ze haar bronnen juist altijd paraat heeft en haar woorden ondersteunt met bronnen. Van wat ik mij kan herinneren van een discussie tussen jullie, is dat jij diegene was die niet met bronnen kwam, terwijl zij dat telkens wel deed. Uiteindelijk was jij diegene die woorden in de rondte strooide zonder onderbouwing.
Inhoudelijk weet zij veel, en juist omdat ze veel weet heb ik haar altijd zien inspringen in discussies over Turken. Zelf heeft zij nooit zomaar in een discussie beweerd dat die, die en die afstammen van Turken, maar heeft zij de foute beweringen volgens haar bestreden.
En alhoewel ik jouw eerdere post als grap zag, is deze post - zoals zij het heeft gezegd - gewoon een sneer. Ik heb met jou gediscussieerd en jouw manier van discussiëren is ook niet altijd even gezond. Zij neemt jouw naam niet in de mond zonder aanleiding, terwijl jij dat wel doet met haar naam.
@Landysh:
Je wil je gelijk halen (begrijp ik), maar soms sla je daar weleens in door. Inhoudelijk weet je veel, maar de manier van discussiëren is niet altijd even handig (te serieus, te vaak). En ja, ik noem je temperament telkens, want ik merk het gewoon. Men kan je - juist omdat je zo gepassioneerd bent - snel boos krijgen. En juist omdat je boos wordt, is het leuk om je te stangen.
Negeren kan soms ook en dat is zelfs beter dan volop in discussie gaan met iemand waarbij je bij voorbaat al weet dat wat je bespreekt zinloos is, het blijft tenslotte het internet. Ik heb niet elke discussie van jou/tussen jullie gevolgd - want ellenlange berichten over hetzelfde heen en weer - en weet dus niet alles in detail. Maar goed, dit heb ik eerder eens met je besproken. Het gaat me, nogmaals, niet om het inhoudelijke (want daar weet ik véél minder van af dan jij), maar om de manier hoe zo'n discussie verloopt.
En, ik geef je gelijk wat betreft sommige punten, dus wat dat betreft verdien je mijn excuses. Excuses.