abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98441271
Heeft iemand trouwens Uitgesproken Vara gezien?
pi_98441372
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef Doler12 het volgende:
Heeft iemand trouwens Uitgesproken Vara gezien?
Nee, hier kijken we alleen turkse TV. het liefst een serie zonder inhoud ofzo.

Turkiye altijt nummer 1 !!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 23:40:28 ]
pi_98441460
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee, hier kijken we alleen turkse TV. het liefst een serie zonder inhoud ofzo.

Turkiye altijt nummer 1 !!
Lekker Ezel kijken?
pi_98441618
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

_O-

Fictieve organisatie die zich bezighoudt met het indoctrineren van STM. (superieure-turken-manifest)
amana sic... _O- _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 23:51:46 #90
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98441919
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]
En alhoewel ik jouw eerdere post als grap zag, is deze post - zoals zij het heeft gezegd - gewoon een sneer. Ik heb met jou gediscussieerd en jouw manier van discussiëren is ook niet altijd even gezond. Zij neemt jouw naam niet in de mond zonder aanleiding, terwijl jij dat wel doet met haar naam.

Hoe serieus moet ik iemand nemen die helemaal gek wordt als je het niet meer hem/haar eens bent?
Of wil je zeggen dat zij gewoon normaal reageert als je twijfelt aan haar beweringen?
pi_98443640
Er zijn meer Turken dan je denkt! :P

Uit Rabat een onverwacht aardige film met, juist, voornamelijk Marokkanen :D
pi_98444377
Over genetische oorsprong gesproken, kwam ik zonet heel wat merkwaardigs tegen. De genetische opbouw van Turken vergeleken met ons Koerden wordt vaak vanuit het Turks-nationalistische behoeven ten onrechte tot één platform gerekend:

http://blogs.discovermaga(...)ulturated-armenians/
De uitheemse migranten vanuit centraal-Azië vielen zo te zien wel in de smaak bij Armeense vrouwen _O-
pi_98444460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Over genetische oorsprong gesproken, kwam ik zonet heel wat merkwaardigs tegen. De genetische opbouw van Turken vergeleken met ons Koerden wordt vaak vanuit het Turks-nationalistische behoeven ten onrechte tot één platform gerekend:
[ afbeelding ]
http://blogs.discovermaga(...)ulturated-armenians/
De uitheemse migranten vanuit centraal-Azië vielen zo te zien wel in de smaak bij Armeense vrouwen _O-
Hoe slecht kan een trollpoging zijn :')
pi_98444755
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe slecht kan een trollpoging zijn :')
Zegt diegene met de groteske avatar :')

Ik bedenk me trouwens of de genetische overeenkomst tussen Turken en Armenen niet het eindresultaat is van een recent, intensief en twee jaar durend proces? :')
pi_98444870
Armenen staan boven de Turken, deze lijst is zonder twijfel door God gemaakt.
Hij is ook verantwoordelijk voor de bips van de gezusters Kardashian, maar dat terzijde.
pi_98445157
Ik zie niets merkwaardigs?
pi_98445299
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Armenen staan boven de Turken, deze lijst is zonder twijfel door God gemaakt.
Hij is ook verantwoordelijk voor de bips van de gezusters Kardashian, maar dat terzijde.
Zie hoe laag 'Iranians' staan.
pi_98445358
Nu Ayca er is om de nachtdienst over te nemen, kan ik eindelijk gaan slapen.

Truste mensen en Turken (ubermenschen)
pi_98445477
Eigenlijk was ik net van plan om te gaan, kan je deze shift even overnemen deze keer?
pi_98445689
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zie hoe laag 'Iranians' staan.
De evolutie moet ergens beginnen.
pi_98446621
quote:
Dutchmen detained on tulip-smuggling suspicions

Two Dutch citizens have been apprehended at the Kapıkule border crossing with Bulgaria while allegedly attempting to smuggle out 57 rare tulip bulbs that are endemic to Erzurum’s Karayazı district.

Police detained 60-year-old Franciscus Johannes Linschoten and 29-year-old Michael Hubertus Klok as they attempted to drive into Bulgaria. Officials also seized a total of 160 different endemic species of 5,236 plant seeds from the vehicle.

The event was the largest alleged attempt to ever smuggle plants out of Turkey in the country’s history, Anatolia news agency reported.

Officials discovered numerous different plant species in small pots, a hidden compartment full of plant seeds, as well as tulip bulbs that had been concealed by newspapers. Authorities have now sent the vehicle for further X-ray inspection to conduct more detailed research of the plants.

Linschoten and Klok said they were taking the seeds to use in their own garden.

However, officials called experts from Trakya University’s Biology Department to look into the matter further. Researchers inspected the confiscated plants and discovered that some, especially the upside-down tulip (Fritillaria Michailovskyi) which is only grown in the eastern province of Erzurum and the eastern district of Şemdinli in Hakkari, were endemic species whose export is illegal. The Fritillaria Michailovskyi is also known as the Adıyaman Lalesi in Turkey.

The tulip bulbs and the other endemic species were sent to the Yalova Atatürk Garden Culture Center Institute following the men’s detention.

A total of 57 “upside-down” tulip bulbs were allegedly seized from Linschoten and Klok’s vehicle.

The two Dutch men were allegedly seen by Artvin Çoruh University students while they were collecting plants in Artvin’s Kafkasör area, which is near to Erzurum.

Erdal Kaya, a Turkish botanical expert, said plant smuggling was one of the biggest problems that Turkey was currently experiencing.

Noting that there were only 57 upside-down tulip bulb species in the world, Kaya said the species was at risk of becoming extinct.

Kaya said other countries’ plant seeds were also in danger and added that the Dutch pair had allegedly stolen species from Macedonia, Greece, Bulgaria, Iran, Syria and Georgia.

The tulip bulbs are very valuable as they are used in cancer and Alzheimer research, added Kaya.

“A total of 19 endemic plant species are under protection, and the upside-down tulip bulb is among them,” said the expert.

http://www.hurriyetdailyn(...)uspicions-2011-06-19

Hollanders hebben die VOC-mentaliteit niet verloren en stelen wederom de Turkse trots voor eigen kweek, hoeveel moeten er nog komen? hoeveel moeten er nog gaan? ;( :(
pi_98446722
Nooit gedacht dat tulpen misschien gebruikt kunnen worden voor kanker en alzheimer medicijnen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')