quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dorpen zijn echt aids.
Ons kent ons paupersfeertje.
Woont je famillie dan in de jordaan ofzo? En hoe lang?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:25 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
5 jaar nu 16 jaar dus niet veel van meegekregen. Rest van de ene kant van de familie woont er allemaal nog dus kom nog vaak in de Jordaan etc. Maar het heeft zijn voordelen in een dorp opgroeien. Rustige omgeving, minder chagrijnigere mensen, geen last van criminaliteit etc.
Zo erg is het niet om in een dorp te wonen.
Geen schietpartijen in je straat +1quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
In ieder geval minder kinderen die hun school verneuken door toe doen van de omgeving.
Ons kent ons ben ik ook niet zo van, maar trek me dan ook niet zoveel aan wat andere ergens van vinden.
Zelf ook nog nooit meegemaakt hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Geen schietpartijen in je straat +1
Denken dat er geen schietpartijen zijn in dorpen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ondervragings uurtje? Ja kom uit Amsterdamse familie, maar ik weet eigenlijk niet of het wel zo veel beter is om als kind op te groeien in een dorp. Als je later maar zorgt dat je er weg bent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woont je famillie dan in de jordaan ofzo? En hoe lang?
Je hebt ook gewoon rustige wijken in steden hoor. Bijvoorbeeld Kralingen. Maar die vooroordelen van incest enzo zijn echt overdreven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ondervragings uurtje? Ja kom uit Amsterdamse familie, maar ik weet eigenlijk niet of het wel zo veel beter is om als kind op te groeien in een dorp. Als je later maar zorgt dat je er weg bent.
Ken ook iemand uit Oss, zegt dat daar de grootste messentrekkers ooit zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oss
En als je Oss uitrijd in de zomer is het lekker genieten van ruimte en natuur
Oss, teringgevaarlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oss
En als je Oss uitrijd in de zomer is het lekker genieten van ruimte en natuur
Ik vraag het me af, want iedereen die vroeger in de jordaan woonde kent elkaar, mn oom en zijn famillie en de kant van mn moeder(en moeder zelf) hebben allemaal minimaal(+opa en oma's) 80 jaar in de jordaan gewoond, mn moeder (ik ook nog) 36 jaar. Dus miss ken je mn famillie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ondervragings uurtje? Ja kom uit Amsterdamse familie, maar ik weet eigenlijk niet of het wel zo veel beter is om als kind op te groeien in een dorp. Als je later maar zorgt dat je er weg bent.
Nee manquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:28 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ken ook iemand uit Oss, zegt dat daar de grootste messentrekkers ooit zijn
Ah oké, zal dus best kunnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want iedereen die vroeger in de jordaan woonde kent elkaar, mn oom en zijn famillie en de kant van mn moeder(en moder zelf) hebben allemaal minimaal(+opa en oma's) 80 jaar in de jordaan gewoon, mn moeder (ik ook nog) 36 jaar. Dus miss ken je mn famillie.
Hier is met kerst vorig jaar de drugs koerier neer gestoken, achter mijn straat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
Bij ons in het dorp waren er gewoon 3 geprikt met een mes.. op een fucking communie !!!
RIP.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier is met kerst vorig jaar de drugs koerier neer gestoken, achter mijn straat.Die kwam altijd met zijn witte busje uit Rotterdam drugs brengen bij zo'n hangplek, kwam met gierenden banden aan. Nam het geld aan uit zijn raampje, klikte zijn achter deuren open, die gasten haalde shit eruit en voor je het wist was ie weer weg.
![]()
Wel aardige gozer, maakte echt dik geld hier.
Hier is vorig jaar de chinees in z'n eigen restaurant in stukken gehad en gedumpt vlakbij de pont.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier is met kerst vorig jaar de drugs koerier neer gestoken, achter mijn straat.Die kwam altijd met zijn witte busje uit Rotterdam drugs brengen bij zo'n hangplek, kwam met gierenden banden aan. Nam het geld aan uit zijn raampje, klikte zijn achter deuren open, die gasten haalde shit eruit en voor je het wist was ie weer weg.
![]()
In die dorpen wordt verhoudingsgewijs altijd de meeste zooi gebruikt man. Kende ook altijd wat gasten uit van die gehuchtjes, zaten het hele weekend eraan op de hangplek of in de buurtkroeg. Verder toch geen ene vinkentering te beleven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
Hij maakt tegenwoordig in ieder geval geen dik geldquote:
Dat was wel een aardig verhaal jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is vorig jaar de chinees in z'n eigen restaurant in stukken gehad en gedumpt vlakbij de pont.
Moeten ze maar niet alles over willen nemen! Kut Aziatenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is vorig jaar de chinees in z'n eigen restaurant in stukken gehad en gedumpt vlakbij de pont.
Bij ons in het dorp was dat van god los gedoe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
+ dat je in dorpen gemakkelijk zelf wiet kan verbouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
In die dorpen wordt verhoudingsgewijs altijd de meeste zooi gebruikt man. Kende ook altijd wat gasten uit van die gehuchtjes, zaten het hele weekend eraan op de hangplek of in de buurtkroeg. Verder toch geen ene vinkentering te beleven.
Grootse coke verbruikers zijn in de vissersdorpenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
In die dorpen wordt verhoudingsgewijs altijd de meeste zooi gebruikt man. Kende ook altijd wat gasten uit van die gehuchtjes, zaten het hele weekend eraan op de hangplek of in de buurtkroeg. Verder toch geen ene vinkentering te beleven.
Welk verhaal dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp was dat van god los gedoe.
Klopt man, welke gehuchten in omgeving Rotterdam heb je het over?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Was een aardige man, heb er weleens gehaald, was vlakbij mn honkbalclub, 2 min fietsenquote:
Heb het niet over wiet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
+ dat je in dorpen gemakkelijk zelf wiet kan verbouwen.
Vroeger moest ik altijd tegen Urk voetballen, zwaar christelijk dorp maar die jongeren gebruiken echt alles.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootse coke verbruikers zijn in de vissersdorpen
Was toch niet triad gerelateerd maar iemand die vaak geld bij hem kwam lenen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een aardige man, heb er weleens gehaald, was vlakbij mn honkbalclub, 2 min fietsen.
Je bent? 15? Dat dacht ik toen ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hard drugs? word niet zoveel gebruikt hier.
Ik ben opgegroeid in nijmegen joh. Maar de hoekschewaard ken ik wel ja. Moet daar in de buurt wel eens dat pontje pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt man, welke gehuchten in omgeving Rotterdam heb je het over?Ken je de Hoekschewaard?
16, maar word vooral veel in de steden gebruikt, hier echt niet. Hier blowen ze alleen erg veel.quote:
Logisch, moeilijk te zien. Alleen krijgt het niet genoeg zon lijkt mij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
Over wiet, in het dorp waar ik op school zat Oud-Beijerland is een paar jaar terug de grootste wietplantage van Nederland opgerold. Gewoon in een weiland in het midden zat het.
Ah, wat lief.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hard drugs? word niet zoveel gebruikt hier.
Aha.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in nijmegen joh. Maar de hoekschewaard ken ik wel ja. Moet daar in de buurt wel eens dat pontje pakken.
Dat is gewoon per definitie niet waar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
16, maar word vooral veel in de steden gebruikt, hier echt niet. Hier blowen ze alleen erg veel.
Niet waar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:35 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
16, maar word vooral veel in de steden gebruikt, hier echt niet. Hier blowen ze alleen erg veel.
Naja, het was een illegale chinees die het had gedaan, dus zal waars wel triade zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch niet triad gerelateerd maar iemand die vaak geld bij hem kwam lenen?
Nu het toch over drugs gaat, je kent Bas Pit toch wel onder Zuidplein daarzo? Dát is volgens mij ook echt zo'n drugs baron.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Trust me, dat wordt echt wel gebruikt daarzo.
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu het toch over drugs gaat, je kent Bas Pit toch wel onder Zuidplein daarzo? Dát is volgens mij ook echt zo'n drugs baron.
Dat is die chinees van die snackbar uit Noord, die hadden lekkere pindasaus manquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar ht is wel fucked up, zijn dochter zat bij mij in de klas vroeger.
Hoe kan dat nou?quote:
Hehe, ja ik moest via daar altijd richting school. Eerst met de bus hier weg komen om op Zuidplein de metro te pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het zuidplein. Gelukkig maar.
Maar Hoekse Waard is toch dat gebied rondom die tunnel. Pontje bij Beijerland geloof ik. Of zit ik nu helemaal verkeerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ja ik moest via daar altijd richting school. Eerst met de bus hier weg komen om op Zuidplein de metro te pakken.
Ja. Pontje bij Nieuw of Zuid-Beijerland volgens mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Hoekse Waard is toch dat gebied rondom die tunnel. Pontje bij Beijerland geloof ik. Of zit ik nu helemaal verkeerd
haha Zaantje ken ik wel ja, smoofie kent het ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef Rens-Reith het volgende:
Ook nog in Zaandam gewoond overigens, weet er weinig over. Iemand die er wel eens komt, beetje leuke stad?
Ik zat er op school ja, middelbare. En ik fitness nog in zaandam. Pauper stad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:43 schreef Rens-Reith het volgende:
Ook nog in Zaandam gewoond overigens, weet er weinig over. Iemand die er wel eens komt, beetje leuke stad?
Haha oké niet al te best dus. Woonde in 't Kalf bij zo'n meertje was volgens mij nog een aardige goede buurt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zat er op school ja, middelbare. En ik fitness nog in zaandam. Pauper stad.
Daar fitness ik nu. Bij Jagersplas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:45 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Haha oké niet al te best dus. Woonde in 't Kalf bij zo'n meertje was volgens mij nog een aardige goede buurt.
Ik woonde dus precies aan het jagersplas. Dat was eigenlijk mijn achtertuin :pquote:
MailCompanyquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had een 3jarig verbod bij de MailCompany omdat ik tegen de bar aan had gezeken
Veel vrienden van mij komen uit het Kalfquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:45 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik woonde dus precies aan het jagersplas. Dat was mijn achtertuin :p
Wat is mis met het kalf dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij komen uit het Kalf
Escape is ook een overschatte paupertent.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MailCompany. Het is echt zo pauper vergeleken met bijv. Escape
. Ik heb er ook altijd wel ruzie.
Niks manquote:
Ik had het vooral over de groottequote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Escape is ook een overschatte paupertent.
Nope ken alleen de familie van Dorst nog uit het Kalf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks man
Is weer gewoon een apart gedeelte van Zaandam met eingen slag volk
Ken je de familie Heijstek?
Die wonen bij daar bij het oude gedeelte nog van kalfquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:48 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nope ken alleen de familie Dorst nog uit het Kalf.
Hoelaat is het nu dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Cara het volgende:
morgen voor het eerst sinds een week voor 10 uur me bed uit
Say what? Is dat vandaag? Daar wordt echt veel aandacht aan besteed zeg...quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:45 schreef Tarado het volgende:
Vanavond UEFA cup finale, lijkt me wel een leuke wedstrijd
Het spreekt ook echt niet tot de verbeelding buiten Madrid en Bilbao. Voor mijn part doen ze de finale schriftelijk af dit jaar. (Al zijn juist dit soort wedstrijden vaak wel de meest spectaculaire)quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het volgens mij 1x op RTL gezien, of het was in de tvgids.. ik weet het niet eens meer
Zijn beiden leuke ploegen, dus ik verwacht een betere wedstrijd dan de CL finalequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het spreekt ook echt niet tot de verbeelding buiten Madrid en Bilbao. Voor mijn part doen ze de finale schriftelijk af dit jaar. (Al zijn juist dit soort wedstrijden vaak wel de meest spectaculaire)
Ja klopt wel hoor, maar het heeft voor mij niet het cachet van een Europese finalequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn beiden leuke ploegen, dus ik verwacht een betere wedstrijd dan de CL finale
ik doe niet mee dus je hoeft van mij niet te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt wel hoor, maar het heeft voor mij niet het cachet van een Europese finale
En als je wel mee deed moest ik wel kijken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik doe niet mee dus je hoeft van mij niet te kijken
Natuurlijk, zou ik andersom ook doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je wel mee deed moest ik wel kijken?
Ik zou alleen met profspelers op het veld kunnen staan tijdens een finale als ik zou gaan streaken.quote:
OK laat dan maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou alleen met profspelers op het veld kunnen staan tijdens een finale als ik zou gaan streaken.
Doet me trouwens denken aan die held die gewoon met ManU op de elftalfoto stond.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan die held die gewoon met ManU op de elftalfoto stond.
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Staat er ook echt maar 1 een beetje gek te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan die held die gewoon met ManU op de elftalfoto stond.
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Is volgens mij een andere dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]was een Fransman geloof ik deed wel meer van dat soort stunts toch
Is Keane, die is aan het tellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat er ook echt maar 1 een beetje gek te kijken
Haha mooie baas, ballen heb je danquote:
Moet je niet socializen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk tussenuurtje man. tot 13:05 pauzeeee
het probleem is dat ik 20 min moet fietsen om naar huis te komen, kan ik maar tot 12:40 thuiszittenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
Tussenuren zijn kut man .. echt een hekel aan.
Dat is inderdaad te weinig, 2 uur tussen uur is wel waard om naar huis te gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het probleem is dat ik 20 min moet fietsen om naar huis te komen, kan ik maar tot 12:40 thuiszitten
Ik had ook van 09:10 tot 09:55 tussenuur. Toen lekker naar de Appie geweestquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te weinig, 2 uur tussen uur is wel waard om naar huis te gaan.
Als een echte middelbare scholier frikandelbroodjes en energy drank gehaald?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook van 09:10 tot 09:55 tussenuur. Toen lekker naar de Appie geweest
borrelnootjes en energyquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Als een echte middelbare scholier frikandelbroodjes en energy drank gehaald?
Wakker om 12:30?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:25 schreef Rens-Reith het volgende:
En ik ben wakker, vandaag maar eens gaan beginnen met leren.
Voor mij is het gewoon vakantie. Deze week studievrij van school voor eindexamens volgende week. Alleen heb die tijd nog niet gebruikt om te leren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wakker om 12:30?. Het is verdomme geen weekend
Denk dat ik van het weekend sws wel ff dingen ga overkijken. Vandaag misschien ff uurtje samenvattingen maken ofzo.quote:
Mooi verhaal: ik lag mijn vriendin te krikken terwijl het eindexamen Biologie 1,2 al een half uur gestart was blijkbaarquote:
9.4 hier, 10 voor alle SE's (1 schriftelijk, 1 mondeling, 1 opstel ofzo? Het mondeling was met een Amerikaanse vrouw die vroeg of ik uit Minnesota kwam omdat mijn accent zo erg op het hare leek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eindexamens, da's lang geleden
2 fouten gemaakt in het examen Engels, 9.7
Mja, Engels was altijd zo makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
9.4 hier, 10 voor alle SE's (1 schriftelijk, 1 mondeling, 1 opstel ofzo? Het mondeling was met een Amerikaanse vrouw die vroeg of ik uit Minnesota kwam omdat mijn accent zo erg op het hare leek.
Dat kostte me bijna een punt aftrek 'want we spreken hier Engels, geen Amerikaans'..
Dat was echt de liefste docent ooit, mijn Engelsdocent.
En dat als tukkerse reserve mof, hoe kan je dan slecht in duits zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, Engels was altijd zo makkelijk
Net als Duits, Duits2 was wel wat lastiger
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hadden een interim Wiskunde docent van 26, mevrouw achthoven. Als ze voorover bukte zag je haar string boven haar broek uitkomen.
Turkse maat van mij instrueert de persoon schuinvoor zich om haar om hulp te vragen, zodat die string boven der broek uitkwam.
Ineens zat die turkse maat van me naast me te masturberen in klas, zijn piemel gewoon zo 'hoppa' uit zijn broek..
Kankergekken..
Whehehe, ben geen echte Tukker, ben import uit Brabant hequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat als tukkerse reserve mof, hoe kan je dan slecht in duits zijn
Oja dat was jij iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ben geen echte Tukker, ben import uit Brabant he
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Qua Duits en vooral Engels heb ik altijd best wel een talenknobbel. Maar Frans heb ik nooit ene kenker van begrepen.
Wij deden bij Duits altijd die Hitler toespraken na. Kon die lerares nooit echt waarderen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Duits ging me goed af, maar 1 jaar gehad.. maar ik kwam altijd 20min te laat.. Engels is leuk.
DITquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Qua Duits en vooral Engels heb ik altijd best wel een talenknobbel. Maar Frans heb ik nooit ene kenker van begrepen.
Vind je het gekquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij deden bij Duits altijd die Hitler toespraken na. Kon die lerares nooit echt waarderen.
Op een gegeven moment ook voor geschorst.
De enige reden waarom ik toch naar de Franse les bleef gaan was de sexy Française die we als docente hadden...quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DIT![]()
Frans. Ik heb LETTERLIJK overplaatsing gevraagd van VWO-2 naar HAVO-3, om vervolgens VWO-4 in te stromen (wat mogelijk was).
Toen de decaan vraag waarom was de reden: "Ik kan geen Frans, ik haal steeds 1-en". Dat is een rel van jewelste geworden (Waarom HAVO 3 geen frans en VWO 3 wel) en uiteindelijk mocht ik Frans-lessen EEN JAAR LANG skippen en in plaats daarvan Wiskunde bijles geven aan HAVO-2.![]()
Ik ben een keer geschorst omdat ik op het toetsenpapiertje bij docent: homo invulde in de 2e klasquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen wel ja. Achteraf begreep ik het wel.
Ik geschorst voor 2 weken, vuurpijltje in de klas afsteken wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben maar 2 keer geschorst .. maar wel 3 of 4 jaar met een gedragsboekje moeten lopen
4 keer. Echt een probleemkind was ik vroeger.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben maar 2 keer geschorst .. maar wel 3 of 4 jaar met een gedragsboekje moeten lopen
Dat is toch zo'n boekje waarin de docent moet opschrijven of je je wel hebt gedragen tijdens de les?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
4 keer. Echt een probleemkind was ik vroeger.
Ja, moet je aan het eind van de les laten tekenen. Of op het moment dat je eruit gestuurd werd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n boekje waarin de docent moet opschrijven of je je wel hebt gedragen tijdens de les?
Hahahquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, moet je aan het eind van de les laten tekenen. Of op het moment dat je eruit gestuurd werd.
NSB'erquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog moeten getuigen omdat er iemand met een mes bedreigd werd in de klasmaar dat was een maat van mij
![]()
zmokschool was best leuk, geen lijmpotjes maar priststiften, plastic scharen, dichte hekken zodat je niet van het plein kon, elke dag van 8 tot 16.30 op schoolquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat 1 incident van de zmok school vandaan.
Eten ze daar de prittstiften niet dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zmokschool was best leuk, geen lijmpotjes maar priststiften, plastic scharen, dichte hekken zodat je niet van het plein kon, elke dag van 8 tot 16.30 op school
Nee die waren niet echt lekker, 1x geprobeerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eten ze daar de prittstiften niet dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
Gozert bij ons had een gat in de muur gemaakt tussen de vrouwenplee en mannenplee in en een cameralensje laten filmen door het gaatje heen..
Dat is best grappig op zich, ware het niet dat 95% moslim is en dus een behaarde kut heeft.
Dat vroeg meldenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:01 schreef DonRaja het volgende:
Anders dan vroeg melden en een paar keer ramen lappen heb ik niet meegemaakt.
wtf? moesten jullie ook helmpies op in de les?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zmokschool was best leuk, geen lijmpotjes maar priststiften, plastic scharen, dichte hekken zodat je niet van het plein kon, elke dag van 8 tot 16.30 op school
Mijn buurvrouw werkte toevalig daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dat kon ook een wapen zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wtf? moesten jullie ook helmpies op in de les?
Watquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw werkte toevalig daar.
De verhalen van als je nieuw op school bent je in elkaar geslagen werd hebben me toch voldoende afgeschrikt om mij te gedragen.
En veel piemels verschalkt toch meid?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vroeg meldenik heb me wel een paar keer vroeg moeten melden, 2 keer vierkant rooster gehad, 2 keer gesprek met leerplichtambtenaar, 1 keer geschorst, elk jaar rond de 200u gemist, stuk of 10 keer per jaar de klas uitgestuurd.
Nog netjes gedaan vergelijken de rest hier
Blood in blood out? Aansluiten bij the Aryan Brotherhoodquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw werkte toevalig daar.
De verhalen van als je nieuw op school bent je in elkaar geslagen werd hebben me toch voldoende afgeschrikt om mij te gedragen.
Tres Punto's homiequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blood in blood out? Aansluiten bij the Aryan Brotherhood
jahoor, ja, heb je helemaal gelijk in knulquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En veel piemels verschalkt toch meid?
Spijbelen, drugs verkocht, vuurwerk afgestoken, gevochten, dronken op schoolquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Steven, wat was jij voor probleemkind dat je naar die school moest dan?
En dat was allemaal nog maar de kleuterschool, kun je nagaan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spijbelen, drugs verkocht, vuurwerk afgestoken, gevochten, dronken op school
Dat waren een paar dingen
Ik heb al die dingen ook gedaan, behalve drugs verkocht heb ik het zelf gekocht. Maar ik moest niet naar zo'n school?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spijbelen, drugs verkocht, vuurwerk afgestoken, gevochten, dronken op school
Dat waren een paar dingen
Nee manquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat was allemaal nog maar de kleuterschool, kun je nagaan...
Awquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
Paar kampsjaken hadden een driewieler afgepakt van een mongol..
Jij werd niet gepakt? Dat is misschien het verschilquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb al die dingen ook gedaan, behalve drugs verkocht heb ik het zelf gekocht. Maar ik moest niet naar zo'n school?
Ik lachte hardop.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
Paar kampsjaken hadden een driewieler afgepakt van een mongol..
Het waren ook een paar dingen zeg ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb al die dingen ook gedaan, behalve drugs verkocht heb ik het zelf gekocht. Maar ik moest niet naar zo'n school?
Waarschijnlijk moet je ook psyche problemen hebben. Gezien zijn clubkeus is dat niet geheel opmerkelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geniale film welquote:
En dit denk ik ook jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij werd niet gepakt? Dat is misschien het verschil
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het waren ook een paar dingen zeg ik
Heb ook een leraar bedreigd met een schaar, vandaar dat ik later een plastic schaar kreeg
quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ook psyche problemen hebben. Gezien zijn clubkeus is dat niet geheel opmerkelijk.
Dat is het misschienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij werd niet gepakt? Dat is misschien het verschil
Alcohol drinken in tussenurenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
Zuipen op school was altijd briljant joh. In de tussenuren naar de spar. Van die zoete meuk halen.
Totdat er een keer twee tegelijk over hun nek gingen tijdens de les en de hele klas naar alcohol stonk.
Dat en wat vreemd gedrag van een paar anderen en ze hadden het wel door.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het waren ook een paar dingen zeg ik
Heb ook een leraar bedreigd met een schaar, vandaar dat ik later een plastic schaar kreeg
Ik stak dus een vuurpijl af in de klas,echt ontkennen kan dan niet aangezien de leraar mij het hardst zag lachenquote:
Ik heb ook vwo gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]Je doet me denken aan een oud klasgenoot van mij, die ging ook een leraar schopte toen hij hem aanraakte. Maar die werd gewoon van school getrapt, is naar de school aan de overkant gegaan, zijn VWO gehaald en rond dit jaar zijn studie af waarschijnlijk.
Ik werd toen geschorst omdat ik het zoontje van een leraar waarmee ik mot had klappen heb gegeven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]Je doet me denken aan een oud klasgenoot van mij, die ging ook een leraar schopte toen hij hem aanraakte. Maar die werd gewoon van school getrapt, is naar de school aan de overkant gegaan, zijn VWO gehaald en rond dit jaar zijn studie af waarschijnlijk.
Ik ben één keer stoned naar de middelbare schol gegaan, toen dacht ik eens en nooit meer. Mijn mentor toen (die ik 3 van de 6 uur had die dag) had het door. Dus ging hij heel de tijd heel droog doen en mij heel doordringen aan kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
Zuipen op school was altijd briljant joh. In de tussenuren naar de spar. Van die zoete meuk halen.
Totdat er een keer twee tegelijk over hun nek gingen tijdens de les en de hele klas naar alcohol stonk.
Je hebt altijd 1 of 2 van die mensen die dan niet mee werken en iedereen erbij naaienquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
O man, dat zal ik nooit vergeten: Levensbeschouwing. Onze klas was al 4 maanden niet geweestop 1 leerling na, Milagro, een of ander paupertje die kwam van Sint-maarten.
Die hebben we toch vies in elkaar geramd toen hij vertelde waar we altijd hingen met de hele klas, godverdomme hé.
Met de laatste school dag dronken naar school geweestquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
Hahah rotjong ben je ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik stak dus een vuurpijl af in de klas,echt ontkennen kan dan niet aangezien de leraar mij het hardst zag lachen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik was een klootzak op school altijd iedereen treiteren trok me niets aan van de sociale groeps vorming. Zolang ik maar boven aanstond. De personen die mij probeerde te pesten hebben daar nu nog trauma's van.
Wij ook babyvuurpijljtes gooien in de kleedkamer bij gym. hele kleedkamer onder de rook en dan niemand die elkaar nakt. 2 uur lang zitten en dan maar weggaan omdat ze het toch niet te weten komen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik stak dus een vuurpijl af in de klas,echt ontkennen kan dan niet aangezien de leraar mij het hardst zag lachen
Mwah. Vanaf de vierde ofzo was stoned naar de les gaan na de eerste pauze wel redelijk standaard.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben één keer stoned naar de middelbare schol gegaan, toen dacht ik eens en nooit meer. Mijn mentor toen (die ik 3 van de 6 uur had die dag) had het door. Dus ging hij heel de tijd heel droog doen en mij heel doordringen aan kijken.Lachkick tot gevolg dus, flink gezeik mee gehad maar geen schorsing oid.
Ik was zo'n vervelend mannetje die je met een passer in je rug prikte en met gumschieter/katapultjes een stuk gum tegen je aan schoot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik was een klootzak op school altijd iedereen treiteren trok me niets aan van de sociale groeps vorming. Zolang ik maar boven aanstond. De personen die mij probeerde te pesten hebben daar nu nog trauma's van.
Had ik meer mezelf mee, want als ik stoned ben wil ik gewoon chill kunnen doen waar ik zin in heb. En ik krijg van die rode knoepers in mijn oogkassen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Vanaf de vierde ofzo was stoned naar de les gaan na de eerste pauze wel redelijk standaard.
Ik heb nooit gepest man, wel gevochten maar pesten is zoiets laags, je verkankerd echt iemands jeugd ermeequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb alleen op de basischool mensen gepest. Daar heb ik (ook al helpt het niet) in de tweede klas bij het meisje in kwestie mijn excuus voor aangeboden met haar ouders erbij. Dat was echt het engste wat ik ooit gedaan heb.
Weet ik, heb er ook echt spijt van. Maar het trieste was dat de juf het zelfs bij dat meisje deed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepest man, wel gevochten maar pesten is zoiets laags, je verkankerd echt iemands jeugd ermee
Ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepest man, wel gevochten maar pesten is zoiets laags, je verkankerd echt iemands jeugd ermee
Inderdaad jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef Rens-Reith het volgende:
Wel jammer is dat als je zegt iedereen gaat gewoon spijbelen dit uur, dat er dan altijd 2 meisjes en 1 jongen zijn die nooit mee doen.![]()
En dan nog gaan nakken dat de rest van de klas allemaal bij de MAC zit, nou die hebben het geweten.
Zijn ouders zijn de schuldige, niet dat joch manquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
Sommige mensen roepen het ook wel over zich heen hoor. Hoe kan je nou op 13-jarige leeftijd 100kg+ zijn..
Hij heette Abdel, maar zijn rug noemden we Karel.. Zo verschrikkelijk kinderachtig.
Hij zou natuurlijk ook minder kunnen eten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn de schuldige, niet dat joch man
Ik ook niet, had ik ook een tering hekel aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie geeft het hem?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk ook minder kunnen eten.
Ik heb al weer last van muggen snachtsquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
DE ZOMER KOMT ER AAN. ER ZIT EEN FUCKING WESP IN DE WOONKAMER HIER. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Ik had ook zo'n jongentje van 13/14 in de klas.. 100+ kilo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef Helpmefok het volgende:
Sommige mensen roepen het ook wel over zich heen hoor. Hoe kan je nou op 13-jarige leeftijd 100kg+ zijn..
Hij heette Abdel, maar zijn rug noemden we Karel.. Zo verschrikkelijk kinderachtig.
Iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef Rens-Reith het volgende:
Wel jammer is dat als je zegt iedereen gaat gewoon spijbelen dit uur, dat er dan altijd 2 meisjes en 1 jongen zijn die nooit mee doen.![]()
En dan nog gaan nakken dat de rest van de klas allemaal bij de MAC zit, nou die hebben het geweten.
Ik moest 1x per maand in een potje pissen op school, wat denk je daar vanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
Mooi verhaal ook, ik zat op het Gymnasium van een hele brave Havo/Vwo school. We zijn op een gegeven moment gefuseerd met een Mavo. Binnen 6 maanden hadden we beveiligingscamera's, hoge hekken en een drugsbeleid...
Elk jaar kwam de politie met een surveillance-wagen naar school om een lezing te geven tijdens maatschappijleer. Eerste jaar met de Mavo erbij is de autoradio uit die wagen gejat.
In een mavo 4 klas kregen ze bij maatschappijleer voorlichting over drugs. De agent in de klas liet een zakje wiet rondgaan om te bekijken en dreigde erbij dat hij álles terug wilde. Aan het eind van de les kreeg hij 2 extra zakjes wiet en een gedraaide joint terug...
O jezus jij zit nog op het middelbaar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iddof als de les begon en de docent kwam niet opdagen na 10 min (dan mogen wij volgens de schoolregels allemaal weg). En dan blijven er altijd van die kneusjes staan omdat ze denken dat de docent er na 5min wel aan komt.
Meestal komt ie dan ook welen dan gaan die kneusjes vertellen waar de rest van de klas is en worden we persoonlijk weer opgehaald.
Haha mooi manquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
Mooi verhaal ook, ik zat op het Gymnasium van een hele brave Havo/Vwo school. We zijn op een gegeven moment gefuseerd met een Mavo. Binnen 6 maanden hadden we beveiligingscamera's, hoge hekken en een drugsbeleid...
Elk jaar kwam de politie met een surveillance-wagen naar school om een lezing te geven tijdens maatschappijleer. Eerste jaar met de Mavo erbij is de autoradio uit die wagen gejat.
In een mavo 4 klas kregen ze bij maatschappijleer voorlichting over drugs. De agent in de klas liet een zakje wiet rondgaan om te bekijken en dreigde erbij dat hij álles terug wilde. Aan het eind van de les kreeg hij 2 extra zakjes wiet en een gedraaide joint terug...
Mijn vader werkte vroeger op de AMBELT in Amsterdam. Was voornamelijk voor jongeren die net uit de bajes kwamen en die weer terug naar school moesten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Meerdere politie controles mee gemaakt, was daar niet ongewoon.. ging die wout uit mijn zak chips etenkklijer.
En een keer kwam mijn broer me ophalen om afscheid te nemen van me oma want die lag op sterven, eerst keer dat hij daar kwam.. hij schrok zich rotwerden ook net 3 marokkanen opgepakt
Wtf.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha mooi manOnze school is bekroond tot slechtste school van het noorden ( friesland, groningen en drenthe )
en het is nu zelfs zo erg dat ze de MAVO afdeling van school gooien, en bij een andere school hier in de buurt doen.
Dus mijn school veranderd volgend jaar in een havo/vwo school, ze hopen dat het dan beter gaat
Wat loop je nou te repostenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Een of andere manier kunnen ze dit jaar in 4 MAVO veel van je hebben, dat zijn de leukste leraren die maken een grap met jou en je kan ook wat terugzeggen en ook gewoon goed les krijgen.
In het 2e was het alleen maar leraren echt kapot maken, dat was wel leuk maar je leert er geen tering van. Ik heb 1 jaar in een terrorklas gezeten, we hadden een afdelingsleider die echt enorm streng was en iedereen was er bang voor. Was maar 1 klas die hij niet in het gareel kon krijgen dat wij waren. M2B Terror noemde we ons ook gewoon, ze hadden al het tuig perongeluk in 1 klas gezet en toen ik in het 2e halverwege terug moest naar MAVO plaatste ze mij (terwijl ik door slecht gedrag en slechte cijfers wegmoest in die terror klas ).
Mooiste jaar van me leven gehad, achteraf waren we wel erg lullig maar toen was dat wel leuk. Handvaardigheid was het ergste vak, die docent kwam op een gegeven gewoon 2 maanden niet meer opdagen en kregen we de conciërge als leraar . Houtlijm in haar tas gooien, meisjes die maandverband gooien naar haar hoofd. Beeldjes van VWO leerlingen kapot maken met een moker. Boormachines jatten en in je kluisjes verstoppen en dan doorverkopen. Ja het was wat.
Met gym babyvuurpijljtes afsteken in de kleedkamer en dan verraadde ook niemand je. Dat was het pluspunt niemand naktte toen, ik moet nu eens iets flikken, komt het toch wel uit.
Met muziek verwarming kapot maken dat het water erruit schiet. Vechtparijen uitlokken als klas met bovenbouw . Dan kwam de beruchte afdelingsleider weer 2 uur lang preken en mochten we naar huis. Onze mentor was dat jaar voor het eerst mentor en is sindsdien ook nooit meer mentor geweest. Ik voel me best schuldig eigenlijk, maar toen was het normaal...
Sorry man, nu voel ik me minder stoer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je nou te reposten..
Oke ik hap wel, stoere boii
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O jezus jij zit nog op het middelbaar?. Dan ga ik je wel even minder pesten
.
Echt gast, dat was gewoon een TBS-school...quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest 1x per maand in een potje pissen op school, wat denk je daar van
Dat is wel tofquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wtf.
Wij kregen van 538 toen ik in de vierde klas (dacht ik) de prijs voor leukste/beste school van Nederland. Dat was wel dope, allemaal shit regelen en uiteindelijk een groot feest van 538
Wat voor genre houd je van?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
oke jongens doe eens goede muziek posten want ik ben echt mijn complete muzieklijst door.
Dit herken ik heel erg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iddof als de les begon en de docent kwam niet opdagen na 10 min (dan mogen wij volgens de schoolregels allemaal weg). En dan blijven er altijd van die kneusjes staan omdat ze denken dat de docent er na 5min wel aan komt.
Meestal komt ie dan ook welen dan gaan die kneusjes vertellen waar de rest van de klas is en worden we persoonlijk weer opgehaald.
Op deze kwam je niet zomaar iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt gast, dat was gewoon een TBS-school...
Wij hadden een hele onzekere kerel voor scheikunde. En die gast droeg van die fleecevesten en had een enorm paardengebit. Telkens als hij iets op het bord schreef kwamen van alle hoeken van die paardenimitatiegeluiden vandaan. Stond 'ie daar met tranen in z'n ogen les te geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
We hadden ook een docent die zichzelf 'kunstzinnig' op de foto zette.
10.000 foto's van die vent uitgeprint en door de school opgehangen waarbij hij in een foetushouding naakt op de foto stond.
Wat ben je dan ook een PAUPERMONGOOL om niet al weg te lopen na 3 minutenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond het nooit fijn als de leraar te laat was.. want dan wist ik al dat er klappen vielen..![]()
Ik bleef vaak 10min langer buiten staan..
Altijd begonnen die grote lompe kerels en kampsjaken dan dom te doen en lowkicks te geven en te doen
Erg is dat hé.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hadden een hele onzekere kerel voor scheikunde. En die gast droeg van die fleecevesten en had een enorm paardengebit. Telkens als hij iets op het bord schreef kwamen van alle hoeken van die paardenimitatiegeluiden vandaan. Stond 'ie daar met tranen in z'n ogen les te geven.
Paar jaar later nog een keer gesproken. Bleek uiteindelijk een hele aardige vent te zijn, deed geen vlieg kwaad. Maar die is me een partij getreiterd, één van de leraren die dus overspannen thuis zat.
Ik vind dat echt zielig hoor.. bij ons op school zijn er ook genoeg docenten weggepest en stonden ze ook met tranen in de ogen les te geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hadden een hele onzekere kerel voor scheikunde. En die gast droeg van die fleecevesten en had een enorm paardengebit. Telkens als hij iets op het bord schreef kwamen van alle hoeken van die paardenimitatiegeluiden vandaan. Stond 'ie daar met tranen in z'n ogen les te geven.
Paar jaar later nog een keer gesproken. Bleek uiteindelijk een hele aardige vent te zijn, deed geen vlieg kwaad. Maar die is me een partij getreiterd, één van de leraren die dus overspannen thuis zat.
Gewoon als de bel gaat wegstormen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ben je dan ook een PAUPERMONGOOL om niet al weg te lopen na 3 minuten.
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon als de bel gaat wegstormen.
Dat zeg ik, niet normaal hoe mensen zich gedragen op de middelbare school..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zielig hoor.. bij ons op school zijn er ook genoeg docenten weggepest en stonden ze ook met tranen in de ogen les te geven.
Dit jaar ook weer, 2 docentes waren er op den duur zo zat van dat ze in de les huilend zaten te schreeuwen dat we ons best moesten doen voor het examen, omdat ze zo graag wou dat we slaagden.. ze had het beste met ons vooor.
Ik kreeg daar echt kippenvel van man, die mensen die doen ons een plezier en wij pesten ze.
Moet je maar geen docent worden als je pubers niet de baas kan zijn. We hebben ook gewoon leraren en dan weet je wat je eraan hebt. Kan je mee lachen maar er moet ook serieus gewerkt worden. Die krijgen ook automatisch respect.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zielig hoor.. bij ons op school zijn er ook genoeg docenten weggepest en stonden ze ook met tranen in de ogen les te geven.
Dit jaar ook weer, 2 docentes waren er op den duur zo zat van dat ze in de les schreeuwend zaten te huilen dat we ons best moesten doen voor het examen, omdat ze zo graag wou dat we slaagden.. ze had het beste met ons vooor.
Ik kreeg daar echt kippenvel van man, die mensen die doen ons een plezier en wij pesten ze.
je moet als leraar ook gewoon sterk in je schoenen staan als je aan zoiets begint, anders maken die kinderen je af. Wij hebben ooit een nieuwe jonge lerares levensbeschouwing bij haar allereerste les helemaal kapot gemaakt; het was huiswerkvrij dag en dat had ze niet meegekregen. gaf iemand aan zn huiswerk niet te hebben gemaakt, stuurde ze hem gelijk de klas uit, slimquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Cara het volgende:
[..]
je moet als leraar ook gewoon sterk in je schoenen staan als je aan zoiets begint, anders maken die kinderen je af. Wij hebben ooit een nieuwe jonge lerares levensbeschouwing bij haar allereerste les helemaal kapot gemaakt; het was huiswerkvrij dag en dat had ze niet meegekregen. gaf iemand aan zn huiswerk niet te hebben gemaakt, stuurde ze hem gelijk de klas uit, slim![]()
toen gaf iemand anders aan het ook niet gemaakt te hebben.
toen sprak ze vervolgens de legendarische woorden:
"Iedereen die zn huiswerk niet heeft gemaakt mag de klas uit!"
Zat ze daar opeens in een lege klas![]()
Daarna nooit meer gezien.
Zeker. Maar dat zijn van die dingen waar je pas jaren later achter komt. Jeugdige onbezonnenheid zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaar ook weer, 2 docentes waren er op den duur zo zat van dat ze in de les schreeuwend zaten te huilen dat we ons best moesten doen voor het examen, omdat ze zo graag wou dat we slaagden.. ze had het beste met ons vooor.
Is wat simpel gesteld he..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Moet je maar geen docent worden als je pubers niet de baas kan zijn. We hebben ook gewoon leraren en dan weet je wat je eraan hebt. Kan je mee lachen maar er moet ook serieus gewerkt worden. Die krijgen ook automatisch respect.
Van sommige leraren merk je in de 1e les al, dit gaan een drama jaar worden.
HAHAHAHAHAHA O mijn god ik zit hier gewoon hardop te lachen op mijn werk, wat doe jequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat zijn van die dingen waar je pas jaren later achter komt. Jeugdige onbezonnenheid zullen we maar zeggen.
Zo werden we vlak na die moord op dat meisje opgevangen door een lerares die echt aan het janken was. 'Als jullie naar huis willen dan snap ik dat wel'
Hele klas staat op en rent juichend de klas uit. Ook die heeft een paar maanden thuis gezeten.
Dit is inderdaad echt hardquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat zijn van die dingen waar je pas jaren later achter komt. Jeugdige onbezonnenheid zullen we maar zeggen.
Zo werden we vlak na die moord op dat meisje opgevangen door een lerares die echt aan het janken was. 'Als jullie naar huis willen dan snap ik dat wel'
Hele klas staat op en rent juichend de klas uit. Ook die heeft een paar maanden thuis gezeten.
Dudequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha beetje herkenbaar..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit hadden wij ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef Cara het volgende:
Wij hadden bleek achteraf een smerige pedofiel voor gym. Zo'n ouwe vent die als we buiten sporten met van die regenlaarzen liep. Hij ging dan in het gangpad naar de douche staan om te 'controleren dat iedereen wel onder de douche stapt' Vroeger stond je er niet bij stil, maar achteraf gezien..![]()
Ging nog wat verder zelfs. Dat meisje is verbrand in een bos, eerwraak door wat van die balkanmongolen. Haar naam had heel wat weg van mayo. Sommigen zullen het verhaal wel kennen.quote:
Zou ook nogal raar zijn als zo'n vent bij de meiden gaat staanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit hadden wij ook
En altijd maar kijken wanneer de jongens aan het douchen waren en niet de meisjes
Ja, en is niet meer dan logisch. Achteraf dan... Iedereen gooit zelf die tering troep neer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef Rens-Reith het volgende:
Hebben jullie dat ook (gehad) dat er elke keer 1 klas op school corvee heeft na de pauzes? Dat is zo irritant rotzooi opruimen wat het werk is van de conciërge. Hoeveel heftige discussies dat wel niet heeft opgeleverd.
Als jij later seriemoordenaar wordt heb ik er alle begrip voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit hadden wij ook
En altijd maar kijken wanneer de jongens aan het douchen waren en niet de meisjes
nee ik kan me voorstellen dat het niet geaccepteerd wordt als je als leraar bij de douchende meisjes gaat kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit hadden wij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |