Je moet ook mijn pijpen kom je stipt binnen op 1 in de banga top 100.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zei eerst van wel maar na die tijd was het ineens een grapje
Nee joh, dit kwam me mooi uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef SiIk het volgende:
Oh, ik had geen lapo. Ik snap er niks meer van
Sorry mfn
Dat ik dat niet eerder heb bedacht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet ook mijn pijpen kom je stipt binnen op 1 in de banga top 100.
Ik dacht dat ik de een na laatste post had, en was dus rustig niets aan het doen. Toen ineens zag ik een dicht topic en geen post onder me, en ik snel nieuw topic aanmaken. Toen ging ik terug om nog iets te lezen en zag ik jouw post wel ineensquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, dit kwam me mooi uit.
Waag je ook wel eens een poging om de andere te zoenen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik weet niks van hosselen hoogstens hoe je normaal moet om gaan met andere geslacht.
Ik kom morgen wel even langs kan je meteen mee met de lijst update van vrijdag.quote:
Haha, ik zat juist, ohnoes als ik nou snel post dan heb ik met wat geluk de lapo niet, had ook geen zin de quote mee te moeten nemen naar een nieuw topic. Maar toen was ik alsnog net te laat, dus ik zag al van hmmmm weet geen TT. En toen dacht ik, even kijken of iemand er niet al een aangemaakt heeft. En jawel, er was er al eentje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de een na laatste post had, en was dus rustig niets aan het doen. Toen ineens zag ik een dicht topic en geen post onder me, en ik snel nieuw topic aanmaken. Toen ging ik terug om nog iets te lezen en zag ik jouw post wel ineensLekker vaag weer
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waag je ook wel eens een poging om de andere te zoenen?
Laten we het makkelijk houden, ik zie je wel verschijnen achter Utrecht Centraalquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even langs kan je meteen mee met de lijst update van vrijdag.
Dude, doe dat gewoon eens man,wat heb je te verliezen?quote:
Okido grgrquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laten we het makkelijk houden, ik zie je wel verschijnen achter Utrecht Centraal
In het echt heb ik die nog!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude, doe dat gewoon eens man,wat heb je te verliezen?
Je waardigheid ben je allang al kwijt
Dit is wel een goede instelling.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude, doe dat gewoon eens man,wat heb je te verliezen?
Je waardigheid ben je allang al kwijt
Ga er dan gewoon eens voor manquote:
Als iemand mij zomaar zou zoenen zou ik wel boos worden, denk ik, hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga er dan gewoon eens voor man
Gewoon zoenen, kan jou het schelen
Wat voor hobbies heb je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dit is wel een goede instelling.
Ik durf alleen niet. Ik denk dat mannen me gaan uitlachen.
Geen realistische angst. Probeer het eens rationeel te bekijken, er is helemaal geen reden waarom ze je zouden uitlachen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arachnia het volgende:
[..]
En na een halflam bezopen gesprek van een half uur?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Als iemand mij zomaar zou zoenen zou ik wel boos worden, denk ik, hoor.
Jij hebt denk ik gewoon geluk met dit soort dingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En na een halflam bezopen gesprek van een half uur?
Want ik stond net op het punt bleek ze lesbisch.
Uitlachen nee, hoogstens hun mond terug trekken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen, ook films kijken vind ik leuk en natuurlijk mijn terrariumdieren fascinatiequote:
Misschien moet ik dat eens proberen jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen realistische angst. Probeer het eens rationeel te bekijken, er is helemaal geen reden waarom ze je zouden uitlachen.
Niet echt he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik gewoon geluk met dit soort dingen
Jij bent wel een beetje de Donald Duck van dit topic, of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En na een halflam bezopen gesprek van een half uur?
Want ik stond net op het punt bleek ze lesbisch.
Nee totaal nietquote:
Want Donald Duck valt op lesbische vrouwen?.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje de Donald Duck van dit topic, of niet?
Wat doe jij hier nu weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Maar wel eens aan internetdating gedacht of niet?
Weet ik hetquote:
Nee. Maar hij heeft wel veel pech.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Want Donald Duck valt op lesbische vrouwen?.....
Daar ontmoet je geen kerels mee hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen, ook films kijken vind ik leuk en natuurlijk mijn terrariumdieren fascinatie
[..]
Misschien moet ik dat eens proberen ja
Donald Duck heeft altijd pech enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Want Donald Duck valt op lesbische vrouwen?.....
Hij probeert in je broekje te komen.quote:
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, zeg ik dan maar.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje de Donald Duck van dit topic, of niet?
Vertelde over onze date van donderdag en vrijdagquote:
Ik zag z'n naam in de MyAt voorbij komen en ik verveel mequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij probeert in je broekje te komen.
Wat doe jij hier nu weer?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
Veel pech valt ook wel mee ik ben twee keer afgewezen en een keer door een lesbienne.
Ik ben gelukkig al ontgroend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, zeg ik dan maar.
Oh, zo... Ja, dan zou ik het niet erg vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was geen grap he serieuze vraag. Als je wat op hebt en je hebt al een tijdje een gesprek en je vind hem wel leuk laat je dat dan toe.
Het komt wel goed met jouquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die als excuus gebruiken dat ze lesbisch zijn en dan niet met hun lesbische vriendinnen gaan zoenen
Het kon erger zeg ik maar altijd.quote:
Vertel me meer aubquote:
Oke. Was het leuk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vertelde over onze date van donderdag en vrijdag
Je was er toch bij mutsquote:
Nou nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat een rare gebeurtenis was. Vertel eens?
Ja ik heb het heel leuk met Samzz gehadquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze vraagt of jij het leuk vond, pet!
Nee, ik vroeg of hij het vertellen leuk vond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze vraagt of jij het leuk vond, pet!
Ik heb voor de rest niks geprobeerd.quote:
In ieder geval ging het tweede keer een stuk beter. Dat scheelt, C1000.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of hij het vertellen leuk vond.
Oh dat, ben daar niet zo goed in want ik wil niet opscheppen weet jequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of hij het vertellen leuk vond.
Terecht wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat, ben daar niet zo goed in want ik wil niet opscheppen weet je
Ja straks proberen ze jou van mij af te pakkenquote:
Koester dat.quote:
Ik weet de jouwe nogquote:
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja straks proberen ze jou van mij af te pakken
Mooizo, meer Samzz voor mij danquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de jouwe nog.
[..]
Dat betwijfel ik.
Waarom doe je dat dan ook, dommerdjequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
Mijn eerste zoen boeide me niks....
M'n 2e, 3e, 4e en 5e ook niet eigenlijk....
Dat krijg je d'r van als je met meisjes zoent waar je niks voor voelt
Whehe, had ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
Ze zijn niet zo te onderscheiden bij mij. Ik heb ook maar met twee verschillende mensen gezoend. Dat was de sletterigste week van mijn hele levenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
Het was vooral een wijze les voor de komende keren. Verder vond ik het wel leuk ondanks dat er van beide kanten geen gevoel was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
naatje is geen meisje gekkiequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef arachide. het volgende:
Mijn eerste zoen was met een meisje.
Ik was zo verliefd op haar.
sloeriequote:
Nee zaterdag.. maar daarover, ik word 18 op vrijdag de 13e. Ik werd ook 13 op vrijdag de 13e..quote:
Oh.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders was ik nog een groentje waarschijnlijk
Moet ik met je komen zoenen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
Best een bijzonder moment ik kan gewoon ergens over mee praten. Omg.
Ik zit op 5...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heloef 1
loka 2
kutkloon 3
Wie pakt de vierde plek?
wanneer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kom jij trouwens wel eens in de beurs in utrecht? Daar was namelijk iemand die op jou leek
Ja, hoi s_hquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:54 schreef Hanako het volgende:
Jongens is Strawberry_hill nog ergens gespot?
Ik heb liever dat je Myra stuurt.quote:
Wacht wat.quote:
Om en nabij. Kunnen er ook vijf of tien minder zijn. Ik houd het niet bijquote:
Wat?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
Stevenmac in dit topic
Dan kan alle nuance wel het topic uit
Oh wacht, dat is 1000 delen eerder al gebeurt
Hee!quote:
ja verveling manquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Viel me gewoon op dat jij hier was
quote:
Ajax is al kampioen hè? Valt weinig meer over te praten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is VBL en KLB zo saai tegenwoordig?
Klb kom ik amper nogquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is VBL en KLB zo saai tegenwoordig?
Oke van wie ben jij de kloon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je was vroeger een van mijn fokhelden
Gewoon nagenieten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax is al kampioen hè? Valt weinig meer over te praten.
quote:
Blauwtje hoeveel gaat dit worden, 51?quote:
Het is misschien slim de vrouwen die je wilt zoenen niet te beledigen met uitspraken die kant nog wal slaan.quote:
Ja maar dat was een grapje hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is misschien slim de vrouwen die je wilt zoenen niet te beledigen met uitspraken die kant nog wal slaan.
Om en nabij. Waarschijnlijk iets minder. Boeiend? Er zitten iig wel mannen tussen die ik gedate heb, mannen waarmee ik een relatie heb gehad en vrouwen die ik leuk vond.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:
Kant nog wal is een beetje overdreven hoor trouwens![]()
Als je teller op 50 staat neem je 't allemaal niet zo nauw volgens mij
Ach je moet het zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om en nabij. Waarschijnlijk iets minder. Boeiend? Er zitten iig wel mannen tussen die ik gedate heb, mannen waarmee ik een relatie heb gehad en vrouwen die ik leuk vond.
Ik zie niet wat er mis mee is.
Niet persequote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je moet het zelf weten natuurlijkD'r is niet perse iets mis mee ofzo.
Je lijkt er wel een waardeoordeel aan te hangen. Moet je zelf weten, hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach je moet het zelf weten natuurlijkD'r is niet perse iets mis mee ofzo.
't Is voor jou net zoiets als handen schudden dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lijkt er wel een waardeoordeel aan te hangen. Moet je zelf weten, hoor.
Maar ik zoen mensen omdat ik ze leuk vind, niet om het zoenen.
Gastquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is voor jou net zoiets als handen schudden dus
Laat maar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is voor jou net zoiets als handen schudden dus
Werkquote:
Huh waar was je dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Werk
Het is apart om op dit tijdstip nuchter thuis te komen
Wel willem alexander, ivo niehe en lange frans gezien/gesproken
Nice!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Werk
Wat een combinatie. Lange Frans en Wim-Lex gaan naar dezelfde feestjes?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Werk
Weekendje skien met Friso.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat een combinatie. Lange Frans en Wim-Lex gaan naar dezelfde feestjes?
Net als Ariel Sharon. Die ligt naast Fidel Castro te schuimbekken.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef kipknots het volgende:
Wel goed om te onthouden voor ons muurbloempjes: Je had ook een kasplantje kunnen zijn.
Geniaal. Serieus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef kipknots het volgende:
Wel goed om te onthouden voor ons muurbloempjes: Je had ook een kasplantje kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Uitreiking van een of andere prijsquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat een combinatie. Lange Frans en Wim-Lex gaan naar dezelfde feestjes?
Dievegge.quote:
It made my dayquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef kipknots het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | uuuuuuu uu$$$$$$$$$$$uu uu$$$$$$$$$$$$$$$$$uu u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u u$$$$$$" "$$$" "$$$$$$u "$$$$" u$u $$$$" $$$u u$u u$$$ $$$u u$$$u u$$$ "$$$$uu$$$ $$$uu$$$$" "$$$$$$$" "$$$$$$$" u$$$$$$$u$$$$$$$u u$"$"$"$"$"$"$u uuu $$u$ $ $ $ $u$$ uuu u$$$$ $$$$$u$u$u$$$ u$$$$ $$$$$uu "$$$$$$$$$" uu$$$$$$ u$$$$$$$$$$$uu """"" uuuu$$$$$$$$$$ $$$$"""$$$$$$$$$$uuu uu$$$$$$$$$"""$$$" """ ""$$$$$$$$$$$uu ""$""" uuuu ""$$$$$$$$$$uuu u$$$uuu$$$$$$$$$uu ""$$$$$$$$$$$uuu$$$ $$$$$$$$$$"""" ""$$$$$$$$$$$" "$$$$$" ""$$$$"" $$$" $$$$" |
En wat ga je nu doen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:01 schreef Myraela het volgende:
Me net willen gaan omkleden voor school en dan erachter komen dat het hoorcollege niet doorgaat.
Condoommuts met als backup een fantastische Jackson Five coupe. Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo ik kom hier voor de hosseltips van Heloef. Ik zie het namelijk niet meer zitten
Mijn haren vallen uit mijn hoofd dus ik zal een pruik moeten kopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Condoommuts met als backup een fantastische Jackson Five coupe. Succes gegarandeerd!
Jij dacht dat de Afro's van heloef en de Jackson Five echt waren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn haren vallen uit mijn hoofd dus ik zal een pruik moeten kopen.
Jackson Five sowieso nep. Maar heloef is gewoon 100% echt jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Jij dacht dat de Afro's van heloef en de Jackson Five echt waren?
Gelukkig is Tupac nog wel gewoon gezondquote:Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Ariel Sharon. Die ligt naast Fidel Castro te schuimbekken.
Je moet dingen gaan vragen aan meisjes die je eigenlijk al weet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo ik kom hier voor de hosseltips van Heloef. Ik zie het namelijk niet meer zitten
Ben jij heloef?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet dingen gaan vragen aan meisjes die je eigenlijk al weet.
"Ben je ongesteld?"quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet dingen gaan vragen aan meisjes die je eigenlijk al weet.
* Tangledup haalt vliegenmepperquote:
Succes, jankerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
* Tangledup haalt vliegenmepper
Spinnen
Tijd voor wat zwaarder gereedschap zo te zienquote:
Ik zal je wel even bijten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tijd voor wat zwaarder gereedschap zo te zien
Ik heb opgelet gisteren.quote:
Nee.quote:
Jammerquote:
Ik had eerst deze gemaakt, maar die gaf een foutmelding of zo, dus toen maakte ik een andere. En toen kreeg ik opeens een mail voor deze. Heel raar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hell yeah. Gaat hard met je accounts
Dat eerste of dat tweede?quote:
Pinda?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:03 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik had eerst deze gemaakt, maar die gaf een foutmelding of zo, dus toen maakte ik een andere. En toen kreeg ik opeens een mail voor deze. Heel raar.
Wat denk jequote:
Nee hoor, het is gewoon Silk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw naam Silk was, maar eigenlijk is het Siik.
Oh, nee ik lees het verkeerd. Ik heb ook nog een account dat Arachnide heet, omdat deze eerst een foutmelding had.quote:
Mocht je willen.quote:
Wil ik niet hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Nu ga ik leren, anders mag ik niet naar Patjen dit weekend
Maf. Blackberry zeker?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:07 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt Siik. En dan de laatste i als hoofdletter. Ziet er vreemd uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Nu ga ik leren, anders mag ik niet naar Patjen dit weekend
quote:
Oh, daar kan ik niet mee omgaan. Nu blijkt dus dat ze ook niet met mij om kunnen gaan.quote:
Succes met lerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet mee omgaan. Nu blijkt dus dat ze ook niet met mij om kunnen gaan.
Nouja, nu echt weg
http://www.zazzle.nl/de_p(...)t-235632673080094194quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes. Wat is je plan van aanpak?
Na-aper.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef Arachnia het volgende:
Ik ga zo mijn nieuwe fiets ophalen. Kan ik weer lekker over de Veluwe fietsen
Dat heb ik toch helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes. Wat is je plan van aanpak?
Ik ben zelf een chick.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:54 schreef Arachnia het volgende:
Goede username trouwens. Dire Straits.
Krijg je je chicks al for free? Nee, he, anders zat je hier niet.
Nee bedankt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
http://www.zazzle.nl/de_p(...)t-235632673080094194
True. Je bent een vrouw.quote:
Apart, dat kan ik wel zien op mijn telefoon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet zien op de telefoon
Apart, ik kan dat ook niet zien wanneer ik mobiel benquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Apart, dat kan ik wel zien op mijn telefoon.
Rechts van de post is een roze of blauw dun verticaal balkje afhankelijk van het geslacht van degene die post.
Oh, dat zie ik nu pas. Dit is de eerste keer dat ik mobiel op fok zit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Apart, dat kan ik wel zien op mijn telefoon.
Rechts van de post is een roze of blauw dun verticaal balkje afhankelijk van het geslacht van degene die post.
Achja, weet je dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:59 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik nu pas. Dit is de eerste keer dat ik mobiel op fok zit.
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja, weet je dat voor de volgende keer.
Dankjequote:
Klopt, het laagjeskapsel van eerst was eigenlijk niet te handhaven zonder heel veel gel en een heleboel tijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er beter uit Loka. Je haar ziet er nu meer verzorgd uit.
Valt echt wel meequote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er beter uit Loka. Je haar ziet er nu meer verzorgd uit.
Is goed voor jequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stel je voor, straks word ik nog bruin. Zonlicht
Ik heb toch een hometrainer op zolderquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Is goed voor je
Elke dag even een wandelingetje in de zon (als het weer nou eindelijk eens meewerkt in NL).
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb toch een hometrainer op zolder
Nu nog een squatrackquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb toch een hometrainer op zolder
Niet in mn ogen neequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:17 schreef twi het volgende:
Ik ben jaloers op Drommel z'n wenkbrauwen. Die jongen zal nooit last hebben van zweet.
Het zorgt wel voor het publiekelijk uitgedragen image.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar zeg ik dat ik op Pechtold geil? Mensen die niet snappen dat de fractievoorzitter niet de hele partij is
WAAROM stem jij D66 mijn waardequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens doet dat niks af aan zijn debatteerkunsten hoewel ik hem laatst wat matig vond
Rimmen is nasty ouwequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Word slangenmens en leer jezelf te rimmen.
Dan stem je groen-links? ( niet dat ik dat doe )quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen over de toekomst van Nederland in tegenstelling tot alle SP-stemmers
Nee, er speelt natuurlijk ook nog een stukje eigenbelang hequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan stem je groen-links? ( niet dat ik dat doe )
Jouw hoofd past meer bij D66 dat wel je hebt daar echt het hoofd voor
Een jodele jonge student
Gewoon een heel lekker gevoel daar, ooit gehoord van erogene zones? Ook jouw kontgat is er één.quote:
Vertel me allesquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een heel lekker gevoel daar, ooit gehoord van erogene zones? Ook jouw kontgat is er één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |