Je moet ook mijn pijpen kom je stipt binnen op 1 in de banga top 100.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zei eerst van wel maar na die tijd was het ineens een grapje
Nee joh, dit kwam me mooi uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef SiIk het volgende:
Oh, ik had geen lapo. Ik snap er niks meer van
Sorry mfn
Dat ik dat niet eerder heb bedacht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet ook mijn pijpen kom je stipt binnen op 1 in de banga top 100.
Ik dacht dat ik de een na laatste post had, en was dus rustig niets aan het doen. Toen ineens zag ik een dicht topic en geen post onder me, en ik snel nieuw topic aanmaken. Toen ging ik terug om nog iets te lezen en zag ik jouw post wel ineensquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, dit kwam me mooi uit.
Waag je ook wel eens een poging om de andere te zoenen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik weet niks van hosselen hoogstens hoe je normaal moet om gaan met andere geslacht.
Ik kom morgen wel even langs kan je meteen mee met de lijst update van vrijdag.quote:
Haha, ik zat juist, ohnoes als ik nou snel post dan heb ik met wat geluk de lapo niet, had ook geen zin de quote mee te moeten nemen naar een nieuw topic. Maar toen was ik alsnog net te laat, dus ik zag al van hmmmm weet geen TT. En toen dacht ik, even kijken of iemand er niet al een aangemaakt heeft. En jawel, er was er al eentje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de een na laatste post had, en was dus rustig niets aan het doen. Toen ineens zag ik een dicht topic en geen post onder me, en ik snel nieuw topic aanmaken. Toen ging ik terug om nog iets te lezen en zag ik jouw post wel ineensLekker vaag weer
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waag je ook wel eens een poging om de andere te zoenen?
Laten we het makkelijk houden, ik zie je wel verschijnen achter Utrecht Centraalquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even langs kan je meteen mee met de lijst update van vrijdag.
Dude, doe dat gewoon eens man,wat heb je te verliezen?quote:
Okido grgrquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laten we het makkelijk houden, ik zie je wel verschijnen achter Utrecht Centraal
In het echt heb ik die nog!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude, doe dat gewoon eens man,wat heb je te verliezen?
Je waardigheid ben je allang al kwijt
Dit is wel een goede instelling.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude, doe dat gewoon eens man,wat heb je te verliezen?
Je waardigheid ben je allang al kwijt
Ga er dan gewoon eens voor manquote:
Als iemand mij zomaar zou zoenen zou ik wel boos worden, denk ik, hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga er dan gewoon eens voor man
Gewoon zoenen, kan jou het schelen
Wat voor hobbies heb je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dit is wel een goede instelling.
Ik durf alleen niet. Ik denk dat mannen me gaan uitlachen.
Geen realistische angst. Probeer het eens rationeel te bekijken, er is helemaal geen reden waarom ze je zouden uitlachen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arachnia het volgende:
[..]
En na een halflam bezopen gesprek van een half uur?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Als iemand mij zomaar zou zoenen zou ik wel boos worden, denk ik, hoor.
Jij hebt denk ik gewoon geluk met dit soort dingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En na een halflam bezopen gesprek van een half uur?
Want ik stond net op het punt bleek ze lesbisch.
Uitlachen nee, hoogstens hun mond terug trekken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen, ook films kijken vind ik leuk en natuurlijk mijn terrariumdieren fascinatiequote:
Misschien moet ik dat eens proberen jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen realistische angst. Probeer het eens rationeel te bekijken, er is helemaal geen reden waarom ze je zouden uitlachen.
Niet echt he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik gewoon geluk met dit soort dingen
Jij bent wel een beetje de Donald Duck van dit topic, of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En na een halflam bezopen gesprek van een half uur?
Want ik stond net op het punt bleek ze lesbisch.
Nee totaal nietquote:
Want Donald Duck valt op lesbische vrouwen?.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje de Donald Duck van dit topic, of niet?
Wat doe jij hier nu weerquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Maar wel eens aan internetdating gedacht of niet?
Weet ik hetquote:
Nee. Maar hij heeft wel veel pech.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Want Donald Duck valt op lesbische vrouwen?.....
Daar ontmoet je geen kerels mee hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lezen, ook films kijken vind ik leuk en natuurlijk mijn terrariumdieren fascinatie
[..]
Misschien moet ik dat eens proberen ja
Donald Duck heeft altijd pech enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Want Donald Duck valt op lesbische vrouwen?.....
Hij probeert in je broekje te komen.quote:
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, zeg ik dan maar.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje de Donald Duck van dit topic, of niet?
Vertelde over onze date van donderdag en vrijdagquote:
Ik zag z'n naam in de MyAt voorbij komen en ik verveel mequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij probeert in je broekje te komen.
Wat doe jij hier nu weer?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
Veel pech valt ook wel mee ik ben twee keer afgewezen en een keer door een lesbienne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |