SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik ben ook fanatiek hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
helaas ken ik niemand die net zo fanatiek is als ik
Ja, ik vind het ook niet erg dat hij dat doetquote:
Sapikquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook fanatiek hoor.
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg dat hij dat doet.
Leert hij ook Koerdisch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]hij verbetert me wel hoor, vooral met Turks. maar dat vind ik alleen goed zo leer ik ervan.
Dat kan je niet leren, daar wordt je mee geborenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canimquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
@Ziba, nee ook niet in een Discotheek.. Waar zie je mij voor aan?alleen goedkope ***** doen zoiets toch?
Btw, ik ga never uit
Na-aperquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren, daar wordt je mee geborenNet zoals het Nederlands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die zoenen in discotheken zijn goedkope sletten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
@Ziba, nee ook niet in een Discotheek.. Waar zie je mij voor aan?alleen goedkope ***** doen zoiets toch?
Btw, ik ga never uit
Was jij niet naar coconuts laatst, of was dat een anderquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw, ik ga never uit
Had het ook even berekend jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het goed is, staat het topic in de top 5 van de topics die het snelst zijn volgepost..
Integratie is een wiskundige term, die aangeeft dat de ene lijn de andere benadert maar nooit gelijk loopt. In theorie zouden beide lijnen naar elkaar kunnen groeien...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Integratie betekent dat de sterkste groep wint en zin krijgt.
Ik ben moeder.. Zie mezelf ook niet echt hetzelfde in het leven staan als mijn mede 22 jarige damesquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meisjes die zoenen in discotheken zijn goedkope sletten?![]()
Waarom ga je nooit uit?
Heb jij een GS-shirtquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik heb nog net geen nkfvas tattoo, zoiets. arma sevdalisi enzo.
Arma? Als in wapen (symbool)?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik heb nog net geen nkfvas tattoo, zoiets. arma sevdalisi enzo.
Heb daar alleen een drankje gedaan op het terras, uitgaan noem ik volop dansen en veel zuipenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Was jij niet naar coconuts laatst, of was dat een ander
Dat was de Göktürk-vlag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op de iPhone zie ik geen avatars maar ik dacht dat jij de 'vlag' had van hen.
Civciv klinkt leuker dan ordekquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wat heb je met civciv, horoz.
[..]
5 erg.
NKFVAS'in açilimi ne?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
not sure if serious or just stupid
[..]
yep, maar die term is je waarschijnlijk vreemd.
Post dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Ook als jonge moeder kan je wel eens uitgaan toch? Er zijn ook vrouwen van in de veertig die wel eens uitgaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben moeder.. Zie mezelf ook niet echt hetzelfde in het leven staan als mijn mede 22 jarige dames
leuk toch!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
Het lijkt vroeger wel met al die snelle topics.
Voel me er niet echt thuis..quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook als jonge moeder kan je wel eens uitgaan toch? Er zijn ook vrouwen van in de veertig die wel eens uitgaan.
Je kunt dat aanzetten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op de iPhone zie ik geen avatars maar ik dacht dat jij de 'vlag' had van hen.
Sormaz olaydim.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ne Kadar Fenerli Varsa Anasini Sikeyim
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren, daar wordt je mee geborenWordT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik jullie dan in de gaten houden?Deze diefstal had ik ook niet verwacht. Spikedpsych deed dit ook altijd. Je bent een kaper een dief!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar heb ik deze reactie aan verdiend? Dat Weissman zoiets zegt, oke. Maar jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is van het rijk der Gokturken. Mooie vlag he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op de iPhone zie ik geen avatars maar ik dacht dat jij de 'vlag' had van hen.![]()
Kun je er een foto van posten zodat het duidelijker wordt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je zo paranoidequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je er een foto van posten zodat het duidelijker wordt?
O, zo. Leven zonder uitgaan lijkt mij echt doodsaai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voel me er niet echt thuis..
Ben er ook vaak te moe voor en vind dat ik mijn geld beter aan andere dingen uit kan geven..
Ik ben nog nooit uitgegaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
O, zo. Leven zonder uitgaan lijkt mij echt doodsaai.![]()
De meeste mensen hier gaan toch wel gewoon uit?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef Bilge het volgende:
Deze diefstal had ik ook niet verwacht. Spikedpsych deed dit ook altijd. Je bent een kaper een dief!Meestal duurt het maar een paar sec. voordat iemand een topic opent en wanneer het een minuut of langer duurt is dat meestal omdat diegene op zijn/haar tel zit en geen topic kan openen. Dus ik dacht, laat ik er maar een openen. Lapo's en het openen van topics kunnen mij verder geen bal schelen. Sommige mensen nemen dit topic echt te serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud ben je? En waarom niet? Nooit die drang gehad ofzo?quote:
Jij ook wel, zo aan je reactie te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit topic echt te serieus.
Hoe noemde hij zijn click? De gangbangbrothers ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Weissman het volgende:
Eckte hossels gaan niet uit, maar stapelen buit.
Hef Bundy
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op...
[ afbeelding ]
Vreemd of toeval dat de kleuren exact hetzelfde zijn? behalve bij deze plaatje dan niet, wel die van je avatar.quote:
20. Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En waarom niet? Nooit die drang gehad ofzo?
Ik ga ook nooit naar disco's, clubs etc. En de laatste keer dat ik een concert heb bezocht is alweer een paar jaar geleden.quote:
Vroeger wel eens gedaan, maar kan toch eerlijk zeggen dat het niet iets is voor mensen zoals ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het goed is, staat het topic in de top 5 van de topics die het snelst zijn volgepost..
quote:Snelste gevulde topics
6.84 posts per minuut - Turken op Fok! (332) haten Uggs en Uggsdragers *kots*
5.94 posts per minuut - Turken op Fok! 333-33333333333333333333333333333333333333
4.56 posts per minuut - Turken op fok 280 met hun Pakistaans bloed.
4.49 posts per minuut - Turken op FOK! #757 weg met de rotte appels.
4.49 posts per minuut - Turken op Fok! 159 - Nipple cripple
Bron: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=14.
Tam gelinlik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit naar disco's, clubs etc. En de laatste keer dat ik een concert heb bezocht is alweer een paar jaar geleden.
Bilmi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinds ik me heb laten keuren door Borte ben ik er achter gekomen dat ik op een Turk lijk en sta ik steviger in m'n schoenen.
Dat is meer een metafoor broquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Ik wil alleen weten wat je precies bedoelt met 'arma'..
Nog goed praten ook. Ik durf te wedden dat jij bij een heksentest zou blijven drijven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal duurt het maar een paar sec. voordat iemand een topic opent en wanneer het een minuut of langer duurt is dat meestal omdat diegene op zijn/haar tel zit en geen topic kan openen. Dus ik dacht, laat ik er maar een openen. Lapo's en het openen van topics kunnen mij verder geen bal schelen. Sommige mensen nemen dit topic echt te serieus.
De grootte is even wennen. Ook reageert het scherm soms traag, maar dat schijnt door android Gingerbread te komen. Had jij je rom al veranderd?quote:
Ben een paar keer geweest met vrienden, maar is niks voor mij. Af en toe ga ik wel wat bijpraten met vrienden in een kroeg, maar of je dat uitgaan wilt noemen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Hij wordt wel met de dag schattigerquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, alhoewel nog niet 100%.
Je bent Tatar? Wist ik niet eens is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef xaban06 het volgende:
Bilge, terug op je vraag:
Vaderkant: http://tr.wikipedia.org/wiki/Nogaylar
Moederkant: http://tr.wikipedia.org/w(...)nl%C4%B1%C4%9F%C4%B1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat weet jij hoe?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Hij wordt wel met de dag schattiger.
Hoezo 'zoals ik'? Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die uitgaan als in disco's, dansen, drank simpelweg niet zo leuk vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vroeger wel eens gedaan, maar kan toch eerlijk zeggen dat het niet iets is voor mensen zoals ik.
Weet Saban al dat je het kind stalkt dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Hij wordt wel met de dag schattiger.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent Tatar? Wist ik niet eens is.
Herkes Tatar cikiyor. Jij, Julis, Burak... En ik verdenk zarGon ook een beetje van het hebben van Tatar bloed.zG lijkt er wel op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent Tatar? Wist ik niet eens is.
Herkes Tatar cikiyor. Jij, Julis, Burak... En ik verdenk zarGon ook een beetje van het hebben van Tatar bloed.Rubin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hou er niet van als mensen mij zomaar gaan uitschelden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nog goed praten ook. Ik durf te wedden dat jij bij een heksentest zou blijven drijven.
Ik weet wat een arma is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Weissman het volgende:
Dit is een arma; maar er wordt meer mee bedoelt dat je een liefde hebt voor alles wat met GS te maken heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen mij zomaar gaan uitschelden.Çocuga özürlü muamelesi yaptin sende iyice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kucuk yasta kiz ayartiyor, aferin onaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet Saban al dat je het kind stalkt dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Weissman het volgende:
Dit is een arma; maar er wordt meer mee bedoelt dat je een liefde hebt voor alles wat met GS te maken heeft.
[]
Memleket van oma? Eskisehir? Konya?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]. Haha, niet echt hoor, mijn oma's kant is Tatar. Dus naja
.
Is echt niet saai hoor. Ik doe genoeg andere leuke dingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
1/4 is best significant hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]. Haha, niet echt hoor, mijn oma's kant is Tatar. Dus naja
.
Ayca is dé bir onder Turkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ik heb nog altijd de meeste posts in deze reeks!![]()
Oh God Why, deze discussiequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Çifte standart. Kiz olsaydi aynisini dermiydin?
Dat zegt wel veel over jouw leven danquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kiz degil amaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen interesse in een DNA testquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef xaban06 het volgende:
Bilge, terug op je vraag:
Vaderkant: http://tr.wikipedia.org/wiki/Nogaylar
Moederkant: http://tr.wikipedia.org/w(...)nl%C4%B1%C4%9F%C4%B1
Die is inderdaad mooi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
1/4 is best significant hoor.![]()
Mooi Tatar lied.
Samsunluquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ook Samsun ne oluyo? Eskisehirlimi, Konyalimi Samsunlumu
Ik ook, verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
Mja, onder uitgaan versta ik toch meer dit [ afbeelding ]
Dat zal hier alleen el_presidente doen.
Goede vraag, ik vermoed dat het blauwe voortkomt uit hun bewondering van de hemel, wwaar ook de naam Gokturk vandaan zou kunnen komen. Ik ga dit uitzoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vreemd of toeval dat de kleuren exact hetzelfde zijn? behalve bij deze plaatje dan niet, wel die van je avatar.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen mij zomaar gaan uitschelden.Het spijt me zeer, uit de grond van mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag me straffen, als je me maar niet zonder jouw overweldigende warmte laat.
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef Bilge het volgende:
Het spijt me zeer, uit de grond van mijn hart.Je mag me straffen, als je me maar niet zonder jouw overweldigende warmte laat.
ah zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, tegen ansitopstera, ofzo. Her gun dahada schattig oluyo diyoda, oglumu nerden taniyor
Ze is mijn nichtje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, tegen ansitopstera, ofzo. Her gun dahada schattig oluyo diyoda, oglumu nerden taniyor
Nee. Ik vind het gewoon leuk om af en toe los te gaan, veel drank te drinken/aangeschoten te worden (dronken liever niet), te dansen, te flirten, te experimenteren met andere dingen tijdens uitgaan. Het lijkt me saai om dat te missen eigenlijk. Het klinkt best negatief als ik dit hier zo neerzet maar dat is het niet.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon leuk om af en toe los te gaan, veel drank te drinken/aangeschoten te worden (dronken liever niet), te dansen, te flirten, te experimenteren met andere dingen tijdens uitgaan. Het lijkt me saai om dat te missen eigenlijk. Het klinkt best negatief als ik dit hier zo neerzet maar dat is het niet.
De grootte wende bij mij best snel. Hmm, ik heb geen last van traagheidsproblemen. Nee, niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:24 schreef Bilge het volgende:
De grootte is even wennen. Ook reageert het scherm soms traag, maar dat schijnt door android Gingerbread te komen. Had jij je rom al veranderd?
Ik zie wel eens foto's voorbij komen op FBquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon leuk om af en toe los te gaan, veel drank te drinken/aangeschoten te worden (dronken liever niet), te dansen, te flirten, te experimenteren met andere dingen tijdens uitgaan. Het lijkt me saai om dat te missen eigenlijk. Het klinkt best negatief als ik dit hier zo neerzet maar dat is het niet.
Echt? Aiii, lastig.. Ik half 8 :pquote:
Uhh ok, even inloggen op haar FB dan, even checken wie jij nou precies bentquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef anisoptera het volgende:
[..]
De grootte wende bij mij best snel. Hmm, ik heb geen last van traagheidsproblemen. Nee, niet.
[..]
Ik zie wel eens foto's voorbij komen op FB.
[..]
quote:
Dat het voor hem ook oké is om ook zulke dingen te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat zal mijn kind wel niet denken als hij later zulke dingen over zn moeder zou horen
..heeft ze 7 Ebru'squote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uhh ok, even inloggen op haar FB dan, even checken wie jij nou precies bent
Hij blijft toch een man he, die kijken daar anders tegenaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat het voor hem ook oké is om ook zulke dingen te doen.
quote:
Gelukkig heb ik geen kind.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat zal mijn kind wel niet denken als hij later zulke dingen over zn moeder zou horen
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef xaban06 het volgende:
Ula hoe werkt FB, hoe kom ik bij vrienden.
Zie mijn post daarna...quote:
Ja, dat sowieso als ik ouder ben. Waarom?quote:
Ik gelukkig welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Kadinlarin içindeki küçük kiz..
Ik blijf met links strooien. Maar ik denk dat dit verhaal de moeite waard is.![]()
Tijdens een vakantie in Turkije hoorde ik het op radio, ff opgezocht.
Ik weet niet, ik wil sowieso kinderen, wil altijd een kleine versie van mezelf in het huis zien rondrennenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso als ik ouder ben. Waarom?
[..]![]()
ik heb er al weken zin in, maar gaat niet via mobielquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand zin in okey? Tafel 23 in kalp gozu ustalar salonu mist nog een speler.
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren als Fener wint...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Weissman het volgende:
Ik wil a.s zaterdag soortgelijke stats; enkel de score mag anders.
[ afbeelding ]
Het scherm heeft soms een fractie van een seconde nodig om mijn input te registreren. Op het XDA-forum las ik dat dit puur en alleen door het besturingssysteem komt. Android 4.0 zou dit probleem verhelpen, omdat er niets mis is met de hardware.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef anisoptera het volgende:
[..]
De grootte wende bij mij best snel. Hmm, ik heb geen last van traagheidsproblemen. Nee, niet.
quote:
Je zit toch in de ICT? FB moet dan toch een eitje zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ne guluyonuz lanIk heb nooit FB gehad, nerden biliyim hoe het allemaal werkt.
Ik heb ook Twitter, maar ik kom er echt NOOIT! Paar jaar geleden aangemaakt en bijna nooit meer gekomenquote:
Ook niet via tablet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb er al weken zin in, maar gaat niet via mobiel
4.0 is alleen voor de nieuwere telefoons, ik zou die niet installeren als ik jou was. 4.0 is namelijk best zwaar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het scherm heeft soms een fractie van een seconde nodig om mijn input te registreren. Op het XDA-forum las ik dat dit puur en alleen door het besturingssysteem komt. Android 4.0 zou dit probleem verhelpen, omdat er niets mis is met de hardware.
[..]
Ne alaka laquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zit toch in de ICT? FB moet dan toch een eitje zijn?
Pikachuuuuuquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef xaban06 het volgende:
Neyse, pikachu arkadaslar, ben yatar. Over 4 uurtjes op.
Nee, maar ik ken xaban06 (hij heet trouwens Sinan IRL).quote:
Ja, precies. Klinkt mooi. Een kind van jezelf is ook welquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik wil sowieso kinderen, wil altijd een kleine versie van mezelf in het huis zien rondrennen![]()
, kan me niet inbeelden dood te gaan zonder kinderen.
Riskeert GS nog steeds kampioenschap dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren als Fener wint...
Tsjaquote:
Iyi geceler!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef xaban06 het volgende:
Ik weet wie ze is, ken haar niet echt persoonlijk.quote:
Iyi geceler, kolay gelsinquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef xaban06 het volgende:
DAN... Dat wil ik niet eens weten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er gaat gebeuren als Fener wint...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef xaban06 het volgende:
Ik lees nu je allernieuwste berichtje, ik lach me kapotquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb ook Twitter, maar ik kom er echt NOOIT! Paar jaar geleden aangemaakt en bijna nooit meer gekomen
Mijn oude HTC HD2 kon dat zelfs aan, laat staan een Note met een dualcore processor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
4.0 is alleen voor de nieuwere telefoons, ik zou die niet installeren als ik jou was. 4.0 is namelijk best zwaar.
Yep. febe MOET winnen om kampioen te worden. GS heeft aan een gelijkspel genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Riskeert GS nog steeds kampioenschap dan?
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig over wie jij bent, doverim ula kimsiiin sennquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik weet wie ze is, ken haar niet echt persoonlijk.
[..]
Iyi geceler, kolay gelsin!
Ik doelde meer op de eventuele problemen die dan zullen ontstaan. Galatasaray is de kampioen volgens de oude regels, zonder de play-offs. Wat mij betreft ook de kampioen van dit seizoen. Er zullen wel wat rellen uitbreken dat volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mijn oude HTC HD2 kon dat zelfs aan, laat staan een Note met een dualcore processor.
Alleen s ochtens en s middags als ik op school benquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Oeps, ik heb de verkeerde persoon van tafel gegooid.![]()
Jaleesa, zeg maar wanneer je niet op je tel zit, dan gaan we okeyen.
Welnee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
4.0 is alleen voor de nieuwere telefoons, ik zou die niet installeren als ik jou was. 4.0 is namelijk best zwaar.
Spelen ze tegen elkaar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep. febe MOET winnen om kampioen te worden. GS heeft aan een gelijkspel genoeg.
Wat denk je?! In Kadiköy?! Tegen Fenev?!quote:
Welke?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik lees nu je allernieuwste berichtje, ik lach me kapot
Ah oke, ging er vanuit dat hij gewoon saban heettequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken xaban06 (hij heet trouwens Sinan IRL).
Volgens mij beheert zijn vrouw het Facebook-account..
Klopt. In tegenstelling tot TS doet het bestuur van GS geen uitspraken. Ze wachten totdat alles is afgelopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de eventuele problemen die dan zullen ontstaan. Galatasaray is de kampioen volgens de oude regels, zonder de play-offs. Wat mij betreft ook de kampioen van dit seizoen. Er zullen wel wat rellen uitbreken dat volgens mij.
Zeker? Ik had zoiets gelezen onlangs dat het iets was voor alleen de nieuwere telefoonsquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Laatste wedstrijd, bepalende wedstrijd.
Etme, eyleme, Sinan abiquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig over wie jij bent, doverim ula kimsiiin senn
Als ik 24/25/26 ben ofzo en een master heb afgerond. Moet ik nu alvast de geschikte partner vinden, ben nu 18 dus heel snel eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom wachten tot je een verrotte pruim bent die niet fatsoenlijk dingen kan doen met zijn/haar kinderen?
Heb ik ook eens gehad!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:46 schreef Bilge het volgende:
Morgenochtend workshop 'Minder piekeren'. Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan.
Wat wil je eten?quote:
Bij Android is het zo dat wel even duurt voordat de fabrikanten de recentste versie van het OS (in dit geval 4.0) beschikbaar stellen. Kan maanden duren. Wat je ziet is dat ontwikkelaars bij elkaar komen om 4.0 eerder aan de community beschikbaar te stellen. Ze tweaken het OS op zo'n manier dat het ook draait op de 'oudere' toestellen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zeker? Ik had zoiets gelezen onlangs dat het iets was voor alleen de nieuwere telefoons, maar goed, ik zal wel fout zitten.
Mja, volgens mij kennen zij heel Delft zo een beetje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:45 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Etme, eyleme, Sinan abi. Genoeg familieleden van jou kennen mij
.
Nee, niet meer. Ik wilde net iemand van tafel gooien die niet reageerde maar toen gooide ik de verkeerde eraf. Ama iemand anders nam al snel zijn plaats in. Ik roep je wel wanneer er weer plek is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, welke tafel? Is er nog plek?
Heb wel vaak kookles gehad van mn ex schoonmoeder, maar of ik het nog kan weet ik nietquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:46 schreef Bilge het volgende:
Morgenochtend workshop 'Minder piekeren'. Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan.
Je bent zelf gek om je zelf zoiets aan te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
Je moet gek zijn om zoiets iets niet te willen in je leven. Is toch het mooiste wat je kan overkomen.
[ afbeelding ]
Allah bagislasin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
Je moet gek zijn om zoiets iets niet te willen in je leven. Is toch het mooiste wat je kan overkomen.
[ afbeelding ]
Beetje schudden enzo, maar dat voelt altijd zo kutquote:
Nou. Heb wel een paar tips gehad 'hoe' je dingen los kunt laten zegmaar, doe er alleen niks mee.quote:
O, wauuuuw. Wie is dat kindje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Je moet niet schudden, maar roeren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Beetje schudden enzo, maar dat voelt altijd zo kut
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lan, wees 1 keer origineel mangtering
Lijkt me zo moooooii..quote:
Ahwwquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Allah anali babali büyütsün.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Junior xabanquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou. Heb wel een paar tips gehad 'hoe' je dingen los kunt laten zegmaar, doe er alleen niks mee.Maar denk wel dat het voor sommige mensen nuttig kan zijn.
[..]
O, wauuuuw. Wie is dat kindje?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]moeilijk gerecht, kun je gelijk de kookvaardigheden van een persoon testen.
the horror.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lijkt me zo moooooii..
Voor een man mogen zorgen, gezin hebben, koken
Whut?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lijkt me zo moooooii..
Ja, mooooi zeg.quote:
Tja, het zijn er ook niet weinigquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij kennen zij heel Delft zo een beetje.
Masallahquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er horror aan?quote:
Iyide, wie is dat kindje diyo, Kaan desem anlayacakmi?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeum, Sinan... Hij heet Kaan hoor.
Bawww.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfquote:
Ik zeg het alleen maar voor de zekerheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iyide, wie is dat kindje diyo, Kaan desem anlayacakmi?
Masha'Allah, cok tatli, yerim seniquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het met moederdag toepassen op mijn moeder.quote:
Wow hij is echt lief!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Mkay... dat kan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lijkt me zo moooooii..
Nou, wat is zorgen voor een man?quote:
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef xaban06 het volgende:
zG: Maak wat tijd vrij voor eind 2012, je moet helpen met sjouwen
Zorgen dat hij het goed heeft, lekker eten, mooi netjes huis, gewoon zorgen dat hij alles heeft wat hij nodig heeft/wiltquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, wat is zorgen voor een man?
Heel mooi kindje van Xaban. Heb nu al drie keer gekeken. In love.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |