SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef zarGon het volgende:
http://www.trgoals.tv/ch4.html.
(Desnoods switchen tussen home, channel 2, channel 3 en channel 4. Bij mij werkt channel 4 momenteel.)
Met geluk, inderdaad. Score hoort andersom te zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef Slayage het volgende:
matige wedstrijd, beide coaches tonen geen ballen, maar gelukkig staat fener toch met een goaltje voor
geluk bestaat niet broerquote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met geluk, inderdaad. Score hoort andersom te zijn.
Het is altijd hetzelfde liedje, Galatasaray speelt beter, Fener scoort. Dit kan inderdaad geen geluk meer zijn.quote:
quote:
nee dat niet maar voel de bui wel hangen, sow en alex eruit, geen emre, niemand om spel te maken op mehmet topuz na, ziet er niet best uitquote:Op zondag 22 april 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:
Nooooh. De zoveelste kans.
Slayage, tril je al?.
1-2quote:
ja joh tuuuuurlijk, waarom ook nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef zarGon het volgende:
Bah, onverdiend.
Ik hoop dat BJK en TS Fener eens flink gaan tegenwerken.
Misschien.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Aniron het volgende:
Onverdiend? Misschien wel, maar fuck that!
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je 20 kansen mist verdien je het ook niet om te winnen. Fener heeft 2 kansen gehad en 2x gescoord en uiteindelijk gaat het toch om scoren en niet om zoveel mogelijk kansen te missen.quote:
dude, als je meer scoort dan je tegenstander heb je het per definitie verdientquote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef Aniron het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je 20 kansen mist verdien je het ook niet om te winnen. Fener heeft 2 kansen gehad en 2x gescoord en uiteindelijk gaat het toch om scoren en niet om zoveel mogelijk kansen te missen.
je weet zellufquote:
schotel gammel en allesquote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Aniron het volgende:
[..]
FBTV aanzettenmooie beelden @ Can Bartu tesisleri.
aight!quote:
was idd een slecht stukje theater vooral die keeper, man oh man, alleen gs lukte het maar niet om de bal tussen de palen te krijgenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Aniron het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Trabzonspor deed er alles aan om te verliezen, maar Gala kon maar niet scoren
Ik vermoed weer naar het onderlinge resultaat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef zarGon het volgende:
Waar kijkt men naar als GS en FB met hetzelfde aantal punten eindigen? (In welke volgorde?)
Okay dan. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef Aniron het volgende:
Nee, als ze evenveel punten hebben is Fenerbahce kampioen.
Galatasaray eindigde met 77 punten en had dus 38.5 punten voor de playoffs. Dit is echter aangevuld tot 39 om niet met halve punten te moeten werken. Als na 6 weken de clubs met evenveel punten eindigen wordt het echter wel weer teruggepakt.
Het is nu dus Gala met 45.5 en Fener met 43 punten. Stel dat ze beide winnen zondag dan is het 48.5 en 46. Als Fener dan thuis wint is het 48.5 voor Gala en 49 voor Fener.
Er heerst een agressief sfeertje.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is ermee? Ik bekijk die wedstrijd niet.
Ach joh, het is een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 6 mei 2012 18:37 schreef Aniron het volgende:
Kansloos dat dit nog gespeeld wordt, echt kansloos en laat alleen maar zien dat Turkije een derde wereld land is.
dat sowiesoquote:Op zondag 6 mei 2012 18:37 schreef Aniron het volgende:
Kansloos dat dit nog gespeeld wordt, echt kansloos en laat alleen maar zien dat Turkije een derde wereld land is.
Nee hoor, TS gaat nog gelijkmaken. Gaat de scheidsrechter voor zorgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge. Wat een stelletje mongolen.
Fener - GS wordt wel spannend...
echt triest idd, dat daar geen rood wordt getrokken en slechts geel en dan die simpele overtreding van emre wordt zonder enige twijfel meteen geel getrokkenquote:
logischquote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef Julis het volgende:
Langere pauze voor GS-BJK. De wedstrijden moeten blijkbaar tegelijk beginnen.
Is het al 2-2 daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:58 schreef Aniron het volgende:
[..]
Nee hoor, TS gaat nog gelijkmaken. Gaat de scheidsrechter voor zorgen.
Ja en jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef Julis het volgende:
Aniron, ben jij ook een Turk? En ik neem aan dat je Fener support?
Yuh.quote:
Rechters vrezen voor hun leven ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 02:32 schreef Aniron het volgende:
Voetbalbond heeft uitspraak gedaan.
1. Fenerbahce is clean, geen straf.
2. Aziz Yildirim is clean, geen straf.
Er zijn wel enkele straffen uitgedeeld aan bestuursleden van Fenerbahce die nergens op slaan. Echter gaan deze beslissingen alsnog terugetrokken worden in hoger beroep.
... of er is gewoon niks aan de hand en dit is een politiek spelletje sinds het begin? Ik roep al sinds dag 1 dat er niks aan de hand is. Zelfs Galatasaray en Besiktas supporters die hun ogen open willen houden roepen dat er niks aan de hand is. Er is na 7 maanden vooronderzoek en 10 maanden rechtzaak nog steeds geen enkel bewijs gevonden. Het is een schande dat er uberhaupt nog iemand vastzit.quote:
Not sure if trollin or just very, very stupid.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:43 schreef Aniron het volgende:
[..]
... of er is gewoon niks aan de hand en dit is een politiek spelletje sinds het begin? Ik roep al sinds dag 1 dat er niks aan de hand is. Zelfs Galatasaray en Besiktas supporters die hun ogen open willen houden roepen dat er niks aan de hand is. Er is na 7 maanden vooronderzoek en 10 maanden rechtzaak nog steeds geen enkel bewijs gevonden. Het is een schande dat er uberhaupt nog iemand vastzit.
Hoe kom je aan kaartjes dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Aniron het volgende:
[..]
Ja en ja
Ik ben even aan het kijken of ik een goedkoop vliegticket kan regelen naar Istanbul om er volgende week bij te zijn
Ik geloof er ook geen reet van maar ik hoop dat de UEFA wel zoiets doet, met pijn in het hart. Al is GS de enige club die er onder zou lijden.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Yildirim clean is. Ik hoop voor het Turkse voetval dat de UEFA niet gaat peuteren aan het onderzoek want als er alsnog iets naar boven komt kan het Turkse voetbal ff 10 jaar gaan wieberen.
Bedankt!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Aniron het volgende:
Normale wedstrijden is het geen probleem. Het geldt zover ik het weet alleen voor risicowedstrijden (wedstrijden tussen Fener, Gala, Trabzon, Besiktas). Rare is dat er op zich geen supporters van uitclub aanwezig zijn, maar toch mag het niet.
Geef nou eens antwoord dan i.p.v. zielige smilies.quote:
quote:İbrahim Akın; Fenerbahçe-Büyükşehir Belediyespor müsabaka sonucunu etkilemekten 3 Yıl men
En febe is onschuldig ? fuck logicquote:Ahmet Çelebi; Fenerbahçe-Büyükşehir Belediyespor müsabakasında, müsabaka sonucunu etkilemekten dolayı 2 yıl men
Fenerbahce is vanaf dag 1 tegen wijziging van artikel 58 geweest. Terwijl Besiktas en Trabzonspor tijdens de grote algemene ledenvergadering van de TFF van een paar weken terug voor een wetswijziging stemden stemde Fenerbahce tegen! Doe nou aub. niet alsof Fenerbahce voor een wetswijziging was.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom is artikel 58 gewijzigd? Geen degradatie meer.
Hé, er is geen omkoopschandaal, laten we de wetten versoepelen!
Waarom zou TFF beloven om schade te vergoeden als Fenerbahce echt schuldig is? Als je akkoord gaat om schade te vergoeden zeg je dus eigenlijk "oops, foutje van ons". Right?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:34 schreef Weissman het volgende:
Aniron, jij weet zelf ook heel goed waarom dit besluit pas is genomen nadat Artikel 58 is gewijzigd.
Oh en als febe supporter hoor je ook te weten over banden tussen Sivasspor en Fenerbahce.
En febe heeft de rechtzaak teruggetrokken nadat TFF heeft beloofd de schade te vergoeden die febe heeft opgelopen vorig jaar.
Don't be a fool, please...
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik snap gewoon niet hoe ze (de TFF) erop komt om de straffen te versoepelen. De timing is opvallend.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Aniron het volgende:
[..]
Fenerbahce is vanaf dag 1 tegen wijziging van artikel 58 geweest. Terwijl Besiktas en Trabzonspor tijdens de grote algemene ledenvergadering van de TFF van een paar weken terug voor een wetswijziging stemden stemde Fenerbahce tegen! Doe nou aub. niet alsof Fenerbahce voor een wetswijziging was.
Daar ben ik het wel met je eens inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik snap gewoon niet hoe ze (de TFF) erop komt om de straffen te versoepelen. De timing is opvallend.
En dat over AKP vind ik overdreven en vind ik nu nog iets voor complotdenkers.
twitter:
twitter:
twitter:NkfvasT twitterde op maandag 07-05-2012 om 13:19:03Azız Yıldırımın ceza almadıgı yerde Fatıh Terıme verılen 3 maclık ceza ananızın amına gırsın orospu cocukları reageer retweet
twitter:NkfvasT twitterde op maandag 07-05-2012 om 13:21:42Sampıyon olalım yada olmayalım haftaya lıg tv ye ve bu sıkecılere guzel kapak bır konusma beklıyorum reageer retweet
ff quoten voor het nageslacht.twitter:NkfvasT twitterde op maandag 07-05-2012 om 13:25:29Lıg tv ye uyelıgım olmamasına ragmen aradım bır guzel sovdum bı ıse yaramaz ama azıcıkta olsa ıcım rahatladı sızde yapın bu o.c larına reageer retweet
quote:Türk futbolunun içerisinde bulunduğu kaygı verici durum kamuoyunun malumudur. Gelinen bu noktanın yegane sorumluları, cesaret ve kararlılığın ötesinde "dışarıda olmalarına rağmen bizlerden daha tutuklu ve daha esaret altında olan Futbol yöneticileridir."
Sürecin başından beri işaret ettiğim ve sıklıkla gündeme getirdiğim "Fenerbahçe Operasyonu" nihayet sona yaklaşmıştır.
Fenerbahçe’nin kazandığı günün, gece yarısı karanlıklarına sıkıştırılan planlı kararlar, Aziz Yıldırım ve arkadaşlarının haklılığını bir kez daha ortaya çıkarmıştır. Hukukun gücü yerine gücün hukukunu uygulamaya kalkanlar sipariş kararlarla 58. Maddeyi değiştirmiş, başından beri haykırdığımız üzere "kulüple başkan ve yöneticilerini", "kulüple taraftarını" ayırarak "böl ve yönet" prensibini hayata geçirme hedeflerini açıkça gözler önüne sermişlerdir.
Kamuoyu bilmelidir ki;
Fenerbahçe Spor Kulübü ile Başkanı, taraftarı ve yönetimi ayrılmaz bir bütündür.
Fenerbahçe taraftarına ve Fenerbahçe çoğunluğuna hoş görünmek adı altında kulübü mesnetsiz bir şekilde yöneticilerinden ayırmaya kalkışanlar,
birkaç yöneticimizi günah keçisi ilan edip, olmayan suçlardan cezalandırma yolunu seçenler,
Fenerbahçe Başkanını susturmak için Aziz Yıldırım’a sus payı verebileceğini düşünenler ve bütün bunların yanında "haklı-haksız" ayrımı yapmadan tüm kulüplerimizi ceza kurullarına sevk ederek Fenerbahçe ile diğer kulüpleri düşman etmeye, futbolu yangın yerine çevirmeye kalkışanlar tarafımızdan gereken cevabı en sert şekilde alacaklardır.
Fenerbahçe ve tüm spor kamuoyu bilmelidir ki; adı geçen tüm yöneticiler "kendileri istedikleri sürece yeni dönemde de Fenerbahçe’de görev alacaklardır."
Ve yine kamuoyu bilmelidir ki; Aziz Yıldırım duruşmada da açıkladığı üzere "Fenerbahçe için ödenecek her türlü bedeli tek başına ödemeye hazırdır."
Ancak kulüplerin temiz olduğuna karar verip, bu kulübün başkan ve yöneticilerini suçlamaya kalkmak, planlı bir operasyon ötesinde açık bir "hukuk cinayetidir". Bağımsız mahkemelere gelen ve Fenerbahçe Spor Kulübü’nün tertemiz olduğunu gösteren raporları hiçe sayarak kararlarına gerekçe dahi gösteremeyenler, Fenerbahçe’yi kayırma rolünü üstlenme gibi bir hadsizliğe kalkışamazlar.
Aynı şekilde gerekli görülmediği için şahsi hesapları inceleme altına dahi alınmayan ve tüm tasarrufları belgelere dayanan yöneticilerimizi suçlayarak dolaylı olarak Fenerbahçe Spor Kulübü’nü zan altında bırakmak kimsenin uhdesine terk edilemez ve edilmiş de değildir.
Spor ailesinden olmadığı için yargılayamadıkları, hatta ifadelerini dahi alamadıkları spor ailesi dışındaki 3. kişilerin eylem ve tasarruflarını, kulübümüze ve yöneticilerimize izafe edenler, bu keyfi kararların sorumluluklarını da bilmelidirler.
"Şike ve Teşvik" suçunun unsurları olarak talimat ve yasaların aradığı ve "suç işlemeye elverişli" şahıslar olarak tanımladığı kişilerin eylemlerine bizzat tesadüf edilmeden, yani "suç ve eylem sübuta ermeden", "teşebbüs" eyyamıyla karara bağlayanlar bu dosyanın gerçek sanıklarıdır.
Unutulmamalıdır ki; "şüphe" adı altında Ceza Kurullarına sevk edilen yöneticilerimizin cezalandırılması için, bu "şüphe"yi hangi delil ve inandırıcı kanıtlarla karar niteliğine taşındığını ispat edemeyenler bir takım oluşumların medyadaki tetikçilerine şirin gözükmek içn karara bağlayanlar, yargı önünde bizler kadar eşittir ve öyle de olacaktır.
Fenerbahçe çınarının bir yaprağı bile, yaratılan futbol sonbaharında süpürülüp savrulmayacaktır. Fenerbahçe’nin her yerde her branşta ve özellikle göz diktikleri Fenerbahçe Futbol Takımının şampiyonluğunu engellemek için sahaya yansıtılan tüm çirkinlikler ve kirli oyunlar dün itibariyle artık tüm kamuoyunun malumu olmuştur.
Fenerbahçe taraftarına reva görülen uygulamalar "vatan hainlerine" bile gösterilmeyen sertliktedir. Ufukta görülen, Fenerbahçe’nin tutuklu olmayan yönetici ve hukukçularının aynı oyun ve tehditlerle karşı karşıya olduklarıdır.
Ama bilinmelidir ki; Fenerbahçe bir bütün olarak "her şeyin farkındadır" ve "her zamankinden daha güçlüdür."
Ancak Fenerbahçe’ye ve Fenerbahçeliye karşı yürütülen bu linç kampanyasını yürütenler unutmamalıdır ki, sabrımızın da bir sınırı vardır.
Ve tüm spor kamuoyu bilmelidir ki;
Fenerbahçe yönetimi bu adil olmayan düzende ve aynı uygulamaların devamı halinde Fenerbahçe Futbol takımını "Yarışmaktan alıkoymak" kararı da dahil olmak üzere bir takım yaptırım ve kararları kongre sonrası genel kuruluna götürmekten kaçınmayacak olgunluk ve kararlılıktadır.
Sporda verilebilecek en ağır cezanın "alkıştan mahrum bırakmak" olduğunu bilen bir spor adamı olarak kim olursa olsun Lig şampiyonunu şimdiden alkışlıyor ve her iki takımımızı da Şampiyon saygınlığı ile selamlıyorum.
Tüm Fenerbahçe taraftarına güzel ve güneşli günler göreceklerine inanmaları isteğimle sevgilerimi ve hasretlerimi sunuyorum…
Aziz YILDIRIM
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı
2 sene once stadi yaktilar, bu sefer yikarlarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
BJK 1 - 1 TS. Trabzonspor speelt in de Europe League..
En de beker wordt uitgereikt in het Şükrü Saracoğlu-stadion, het stadion van Fenerbahçe. Wordt leuk wanneer Galatasaray gelijkspeelt of wint..
Barcelona/El Clasico is hier voorlopig niets bij inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Aniron het volgende:
Scheids jezus man ... laat eens doorspelen. Gala spelers liggen om de 2 seconden te janken.
Ze hadden natuurlijk op een snelle doelpunt gehoopt, maar dat viel wat tegen. Denk dat ze de 2e helft weer op dezelfde toer verdergaan, want de tijd begint nu te dringen. Hoop dat GS de rust weet te behouden.quote:
Hij was bezig met zijn handeling. Hij liet de bal los (de bal had de grond nog niet aangeraakt), maar voordat hij zijn handeling kon afmaken, werd de bal van hem afgenomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:00 schreef Aniron het volgende:
Fener speelt redelijk, maar kan weinig met de bal rond de 16.
Scheids is er echt één van "laten we het gezellig op een gelijkspel houden en laten we voorall niet fluiten voor thuisclub". Had echt meer verwacht van hem.
Ik snap steeds niet waarom het geen goal was trouwens. Hij raakte de keeper niet eens aan, maar zoals eerder gezegd weet ik de regels ook niet 100%.
Stond een spandoek in de fik inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben ze nou weer hun stadion in de fik gestoken?
Was niet eens op de bal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef Aniron het volgende:
Hoezo is dat een overtreding man, sterf toch lekker.
Zit niet steeds af te geven op de scheids. De Fener-spelers zijn zelf ook agressief bezig vanaf het begin.quote:
Opvallend. Voor mij dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bent is een groot woord. Maar heb liever dat Fener wint ja.
Uhuh.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:03 schreef Hierro het volgende:
Waarom speelt Sow niet? Anders was het nu wel 3-0.
Sow is de beste aanvaller die er rondloopt in de super lig. Veel beter dan Semih die er niets van bakt.quote:
Dank je wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kutseizoen. Gefeliciteerd TheMagnificent, Julis en co.
Met toeschouwers lijkt me geen goed planquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:
Gaan ze de beker geven zonder toeschouwers?.
Echt droog.
Dat was te verwachten, ongeacht de winnaar.quote:
Dat snap ik natuurlijk ook wel, het loopt al heel snel uit de hand.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met toeschouwers lijkt me geen goed plan
Derde helft olé olé olé!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Muwhahah die rellen op het veldAllemaal stoelen gooien naar de politie
Ik hoop dat er geen doden vallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig. Damn. Nog steeds niet rustig.
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef Julis het volgende:
Kom op, ik wil de beker zien worden overhandigd aan Galatasaray in het Şükrü Saracoğlu Stadion.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef Julis het volgende:
Worldwide trends:
#CANINSAGOLSUNFENERBAHCEM.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nope gaat niet gebeuren. Ze steken nog liever het stadion in de fik
Je ziet verder ook niet echt boeiends.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat LigTV is ook gigantisch pauper trouwens. Je gaat daar toch geen geld voor betalen. de heletijd reclames
quote:
Fuuuucking lame.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Julis het volgende:
Oh, ze krijgen waarschijnlijk de beker in de kleedkamer.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Andere auto ligt op z'n kop en in de fik. 3 meter van benzinestation vandaan.
Gelukkig. Waar heb je dat bericht van trouwens?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En vuur is geblust door omwonende/eigenaar benzinestation
Ik kijk het live op tv. NTV Sporquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig. Waar heb je dat bericht van trouwens?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk het live op tv. NTV Spor
Dit kon iedereen zien aankomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef zarGon het volgende:
Kon de Federasyon dit niet aan zien komen trouwens?
Deze wedstrijd is wel een gevalletje 90+90 minuten, jaquote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=ntvspor.
Ja, daarom begrijp ik ook niet waarom ze zo'n besluit hebben genomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit kon iedereen zien aankomen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray supporters die bij hofplein lopen te vieren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |