Zit niet steeds af te geven op de scheids. De Fener-spelers zijn zelf ook agressief bezig vanaf het begin.quote:
Opvallend. Voor mij dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bent is een groot woord. Maar heb liever dat Fener wint ja.
Uhuh.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:03 schreef Hierro het volgende:
Waarom speelt Sow niet? Anders was het nu wel 3-0.
Sow is de beste aanvaller die er rondloopt in de super lig. Veel beter dan Semih die er niets van bakt.quote:
Dank je wel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kutseizoen. Gefeliciteerd TheMagnificent, Julis en co.
Met toeschouwers lijkt me geen goed planquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:
Gaan ze de beker geven zonder toeschouwers?.
Echt droog.
Dat was te verwachten, ongeacht de winnaar.quote:
Dat snap ik natuurlijk ook wel, het loopt al heel snel uit de hand.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met toeschouwers lijkt me geen goed plan
Derde helft olé olé olé!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Muwhahah die rellen op het veldAllemaal stoelen gooien naar de politie
Ik hoop dat er geen doden vallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig. Damn. Nog steeds niet rustig.
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef Julis het volgende:
Kom op, ik wil de beker zien worden overhandigd aan Galatasaray in het Şükrü Saracoğlu Stadion.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef Julis het volgende:
Worldwide trends:
#CANINSAGOLSUNFENERBAHCEM.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nope gaat niet gebeuren. Ze steken nog liever het stadion in de fik
Je ziet verder ook niet echt boeiends.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat LigTV is ook gigantisch pauper trouwens. Je gaat daar toch geen geld voor betalen. de heletijd reclames
quote:
Fuuuucking lame.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Julis het volgende:
Oh, ze krijgen waarschijnlijk de beker in de kleedkamer.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Andere auto ligt op z'n kop en in de fik. 3 meter van benzinestation vandaan.
Gelukkig. Waar heb je dat bericht van trouwens?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En vuur is geblust door omwonende/eigenaar benzinestation
Ik kijk het live op tv. NTV Sporquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig. Waar heb je dat bericht van trouwens?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kijk het live op tv. NTV Spor
Dit kon iedereen zien aankomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:07 schreef zarGon het volgende:
Kon de Federasyon dit niet aan zien komen trouwens?
Deze wedstrijd is wel een gevalletje 90+90 minuten, jaquote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=ntvspor.
Ja, daarom begrijp ik ook niet waarom ze zo'n besluit hebben genomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit kon iedereen zien aankomen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray supporters die bij hofplein lopen te vieren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |