abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110647132
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Aniron het volgende:

[..]

FBTV aanzetten :D mooie beelden @ Can Bartu tesisleri.
schotel gammel en alles
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_110647152
quote:
9s.gif Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

schotel gammel en alles
fbtvonline.com :)
pi_110647345
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Aniron het volgende:

[..]

fbtvonline.com :)
aight!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_110651233
-Rabia Al-Basri
pi_110683183
Van frontpage:

Fenerbahēe eist miljoenen van de UEFA. De Turkse voetbalclub werd dit seizoen uitgesloten van Europees voetbal vanwege betrokkenheid bij een omkopingsschandaal. De blauwgelen menen dat dat niet terecht is en eisen voor het sportarbitragehof CAS 45 miljoen euro.

Fenerbahēe werd vorig seizoen kampioen in Turkije en zou meedoen aan de Champions League. Beschuldigingen van omkoping brachten de club echter in de problemen en voorzitter Aziz Yildirim werd zelfs vastgezet. Hij blijft de belangrijkste verdachte. De Turkse voetbalbond TFF besloot Fenerbahēe enkele dagen voor de loting van de Champions League terug te trekken.

Het door Fenerbahēe geėiste bedrag bestaat uit compensatie voor gederfd prijzengeld, inkomsten uit kaartverkoop en waardedalingen van de aandelen van de club. De zaak dient op 18 juni bij het CAS in Lausanne.
pi_110725701
Galatasaray verliest ook een keertje hoor. Twee dagen erna zijn ze meteen op bezoek bij de president en zenden ze clips uit op GSTV over dat het allemaal aan de scheidsrechter lag.

Als ze één van de honderd kansen gewoon hadden afgemaakt was er niks aan het handje.

Kansloos.
pi_110890622
volgende week zit ik een week in Istanbul en ik hoop(te) daar Besiktas - Fenerbahce te kunnen bijwonen op 3 mei.
als ik op biletix.com kijk voor kaarten (http://www.biletix.com/search/ISTANBUL/en#subcategory:futbol$SPORT&qt=standard) dan is te lezen dat het een zogenaamd 'past event' betreft. lijkt me vreemd aangezien de wedstrijd nog gespeeld moet worden...
weet iemand wat ze hiermee precies bedoelen?
pi_110941229
Egemen Korkmaz o|O.
pi_110955114
@Warezguy05 Ben je Turks? Als ik het goed heb begrepen mag je zonder Turks paspoort geen kaartjes kopen voor "risicowedstrijden". Denk verder dat de kaartjes nog niet in verkoop zijn.

@Julis Als iemand ook maar iets durft te zeggen over een eigen goal van Besiktas dan snap ik er niks meer van. Ik hoop dat je gisteren ook Trabzonspor - Galatasaray hebt gekeken. Trabzonspor had er duidelijk geen zin in en gaan natuurlijk geen punten pakken van Galatasaray. Respectloos en kansloos.

3 out of 3 voor Fener, nog 3 te gaan!
pi_110955574

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2012 03:00:19 ]
pi_110966495
Alle clubs die werden genoemd, inclusief Galatasaray moeten naar tuchtcommisie. Eindelijk begint iemand het te snappen daar ....

Waarom denken jullie dat Kazim Kazim gratis in Griekenland speelt, terwijl Galatasaray alles betaalt? Ik denk niet dat er iets uit gaat komen en dat dit allemaal snel achter de rug is, maar mooi dat eindelijk ook andere clubs erbij betrokken worden.
pi_110994348
Aziz Yildirim weer kandidaat!
pi_111067763
~O> ~O> ~O>

*O*

Trabzonspor deed er alles aan om te verliezen, maar Gala kon maar niet scoren :X
pi_111068594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Aniron het volgende:
~O> ~O> ~O>

*O*

Trabzonspor deed er alles aan om te verliezen, maar Gala kon maar niet scoren :X
was idd een slecht stukje theater vooral die keeper, man oh man, alleen gs lukte het maar niet om de bal tussen de palen te krijgen
-Rabia Al-Basri
pi_111069822
Tolga sprong inderdaad een paar keer twee/drie meter voor de bal uit tijdens korners. Heb je gezien hoe Burka iedere keer weer of 1) zich omdraaide en richting middenveld ging terwijl hij op de 16 stond of 2) de bal gewoon recht in de voeten van een GS speler schoot of 3) een snelle aanval wist te stoppen door de bal te stoppen, drie keer om z'n as te draaien en dan alsnog punt 1 of 2 uit te voeren?

Was echt hilarisch om te zien.

De buitenlanders van TS probeerden wel, Serkan en Olcay ook nog wel, maar Tolga en Burak waren kansloos bezig.

Grote kans dat Emre, Volkan en Alex spelen morgen. Even drie punten pakken en dan zien we wel verder :D
pi_111085505
het was idd niet alleen de keeper, een aantal van die gasten, was overduidelijk te zien waar ze mee bezig waren

na de genante vertoning van gisteren gaan trabzonspor supporters ook nog eens demonstreren voor een schone lig :') :') :')

vandaag wordt et mogelijk de zwaarste wedstrijd tot nu toe, het zou me iig niet verbazen als ze punten laten liggen, zelfs als ze punten laten hebben we nog alles in eigen handen ;)
-Rabia Al-Basri
pi_111097227
iemand nog een fatsoenlijke stream vd game?
-Rabia Al-Basri
pi_111099277
Mag je die hier posten?
pi_111099454
jip of anders dm of privebericht
-Rabia Al-Basri
pi_111103935
Beşiktaş! _O_.
pi_111111347
Respect voor Besiktas, goed gespeeld, terecht gewonnen. Scheidsrechter was ook goed, Besiktas speelde niet vuil, gewoon prima potje voetbal en slecht van Fenerbahce. Zelden dat ik zo'n wedstrijd zie en zo'n nederlaag kan ik dan ook prima hebben.

Denk dat zondag beide wedstrijden een gelijkspel gaan worden en dat het alsnog beslist gaat worden in Kadikoy, maar schat de kansen van Gala nu nog groter in.
pi_111112139
Waar kijkt men naar als GS en FB met hetzelfde aantal punten eindigen? (In welke volgorde?)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 23:37:27 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 04:24:04 #75
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111116945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef zarGon het volgende:
Waar kijkt men naar als GS en FB met hetzelfde aantal punten eindigen? (In welke volgorde?)
Ik vermoed weer naar het onderlinge resultaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')