SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik ben ook fanatiek hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
helaas ken ik niemand die net zo fanatiek is als ik
Ja, ik vind het ook niet erg dat hij dat doetquote:
Sapikquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook fanatiek hoor.
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg dat hij dat doet.
Leert hij ook Koerdisch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]hij verbetert me wel hoor, vooral met Turks. maar dat vind ik alleen goed zo leer ik ervan.
Dat kan je niet leren, daar wordt je mee geborenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canimquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
@Ziba, nee ook niet in een Discotheek.. Waar zie je mij voor aan?alleen goedkope ***** doen zoiets toch?
Btw, ik ga never uit
Na-aperquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren, daar wordt je mee geborenNet zoals het Nederlands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die zoenen in discotheken zijn goedkope sletten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
@Ziba, nee ook niet in een Discotheek.. Waar zie je mij voor aan?alleen goedkope ***** doen zoiets toch?
Btw, ik ga never uit
Was jij niet naar coconuts laatst, of was dat een anderquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw, ik ga never uit
Had het ook even berekend jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het goed is, staat het topic in de top 5 van de topics die het snelst zijn volgepost..
Integratie is een wiskundige term, die aangeeft dat de ene lijn de andere benadert maar nooit gelijk loopt. In theorie zouden beide lijnen naar elkaar kunnen groeien...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Integratie betekent dat de sterkste groep wint en zin krijgt.
Ik ben moeder.. Zie mezelf ook niet echt hetzelfde in het leven staan als mijn mede 22 jarige damesquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meisjes die zoenen in discotheken zijn goedkope sletten?![]()
Waarom ga je nooit uit?
Heb jij een GS-shirtquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik heb nog net geen nkfvas tattoo, zoiets. arma sevdalisi enzo.
Arma? Als in wapen (symbool)?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik heb nog net geen nkfvas tattoo, zoiets. arma sevdalisi enzo.
Heb daar alleen een drankje gedaan op het terras, uitgaan noem ik volop dansen en veel zuipenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Was jij niet naar coconuts laatst, of was dat een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |