ja ja neequote:
quote:
quote:
omdat jijquote:
geenszinsquote:
Geen EXA dus.quote:
Alleen maar goed nieuws of andere positieve zooi is ook niet leuk. Dan krijg je van die mensen die zich op Facebook heel anders gedragen dan in het echt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Dastan het volgende:
Ik kan ook wel heel erg lachen, hoor, om Facebookzooi, soms, maar hoe sommigen hun klaagzangen en gejammer erop zetten, dat is om verdrietig van binnen van te worden.
Was niet serieus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna niemand van FOK! heeft mij op FB. Dus jouw post gaat nergens over.
Dat interesseert me ook geen ruk. Alle serieuze dingen zijn echt teringsaai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen maar goed nieuws of andere positieve zooi is ook niet leuk. Dan krijg je van die mensen die zichzelf op Facebook heel anders gedragen dan in het echt.
moet er niet aan denkenquote:
Dan kan ik zogoed als alles gaan verbergen en wat heeft het dan voor zin om ze toe te voegen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Ezell het volgende:
Je kan je berichten en foto's voor familie (of andere personen) verbergen.
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan kan ik zogoed als alles verbergen en wat heeft het dan voor zin om ze toe te voegen?
swsquote:
uhuh, en avengers, Intouchables in het kijkhuis (theater)quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef Dastan het volgende:
leeell vuige hipsterje /zou naar The Intouchables gaan
trustquote:
Kquote:
als je een jongen was geweest had ik gezegd zwans op tafel maar dat gaat 'm dus niet wordenquote:
Ik heb het hele optreden van hun @ central park op dvd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:11 schreef leeell het volgende:
waarom neem je ontslag
tevens:
meer dan een half miljoen mensen![]()
eindeloos respectquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het hele optreden van hun @ central park op dvd.
Grandioos genot.
Omdat ik nooit rust en nu nogal kapot ben. Heb trouwens twee baantjes. Vraag mij niet waarom...quote:
zeg dat dan, ik heb 2 banen, het is me teveel, het was fijn hier te werken, maar ajuquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik nooit rust en nu nogal kapot ben. Heb trouwens twee baantjes. Vraag mij niet waarom...
Klinkt wel plausibel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
zeg dat dan, ik heb 2 banen, het is me teveel, het was fijn hier te werken, maar aju
Dat is ook te wijten aan het feit dat je om 3 uur 's nachts op FOK! zit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik nooit rust en nu nogal kapot ben. Heb trouwens twee baantjes. Vraag mij niet waarom...
FOK! > werkquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ook te wijten aan het feit dat je om 3 uur 's nachts op FOK! zit.
Ja, ik weet het.. Maar het andere meisje dat daar werkt, een goede vriendin van mij, gaat ook al weg. Nah, ik doe gewoon moeilijk nu.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
zeg dat dan, ik heb 2 banen, het is me teveel, het was fijn hier te werken, maar aju
Jij zei dus niks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ook te wijten aan het feit dat je om 3 uur 's nachts op FOK! zit.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.. Maar het andere meisje dat daar werkt, een goede vriendin van mij, gaat ook al weg. Nah, ik doe gewoon moeilijk nu.
[..]
Jij zei dus niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
Kusje op je voorhoofd.dikke lobiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou gek worden met zo'n moraliteit als de jouwequote:Op donderdag 10 mei 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.. Maar het andere meisje dat daar werkt, een goede vriendin van mij, gaat ook al weg. Nah, ik doe gewoon moeilijk nu.
[..]
Jij zei dus niks.
Etsu, wanneer gaan we nou eens samen shoppen? Dan kopen we allebei dit shirt. Dan matchen we weer... Net als in de TC.quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou gek worden met zo'n moraliteit als de jouwe
noem een tijd en een plaats, ik ben er.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, wanneer gaan we nou eens samen shoppen? Dan kopen we allebei dit shirt. Dan matchen we weer... Net als in de TC.
[..]
Dat kan.
Zondagmiddag om 12 uur bij de Wibra in Maastricht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
noem een tijd en een plaats, ik ben er.
tot danquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zondagmiddag om 12 uur bij de Wibra in Maastricht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 00:23:03 ]
gelukkig maar ;_;quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
laten we net zo even goed op bezoek gaan bij die gozer die daar vlakbij woontWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kankert op met je iquote:
dislikequote:
lees beterquote:
Ugh, dat woord vind ik altijd zo verschrikkelijk klinken. Ik haat het als mensen mij zo noemen.quote:
liefje, maak je geen zorgen, ik zal je niet meer zo noemen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ugh, dat woord vind ik altijd zo verschrikkelijk klinken. Ik haat het als mensen mij zo noemen.
Ik herinner mij niet wanneer jij mij zo noemde.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
liefje, maak je geen zorgen, ik zal je niet meer zo noemen.
uiteraard.quote:
toen was je dronken, dus dat verklaart alles.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik herinner mij niet wanneer jij mij zo noemde.
mag ook gewoon zo hoorquote:
dm dan maarquote:
Rot toch op zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen was je dronken, dus dat verklaart alles.
wat jij wilquote:
palindroomquote:
Was niet dronken, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je dronken was, dan gaat alles verloren.
Genooooot.quote:
ananasquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was niet dronken, dus dat scheelt.
[..]
Genooooot.
thanksquote:
punt is een beetje dat ik de enige ben met die naam in een straal van 100kmquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:40 schreef Etsu het volgende:
omstreken dan.
kwenie of iell t waardeert als ik zn woonplaats opnoem
jij heet in het echt iell?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
punt is een beetje dat ik de enige ben met die naam in een straal van 100km
mja, het is vaak genoeg gezegdquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
iell zou wel hypocriet zijn om daar over te janken
jaquote:
wat zij zegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het anders niet. Dat zegt iemand met een goed geheugen.
ik mag niet meer rellenquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja leeell, je loopt tegenwoordig een beetje achter
dat is wel een groot gemis, vind ikquote:
Hoe?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:46 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet meer waar jij woont, maar dat kan ik nog wel opzoeken
mja wellicht,quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is wel een groot gemis, vind ik
waarom.quote:
crewforum en ABO leent zicht ervoor,quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tot tranen toe bashen, dat staat nog op mijn to do list
Genotmod.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik als mod, haha, dat moeten we meemaken
goede tagquote:
hooguit R_Rquote:
genot jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
optimaler gaat het genot niet worden
onwaarheidquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef Ezell het volgende:
Nee. leeell en Rellie_Rollie gaan al met je mee.
wil ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef Ezell het volgende:
Nee. leeell en Rellie_Rollie gaan al met je mee.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
leeell is een schepje aan het halen, voor het zand in je vagijn
ik lieg nietquote:
Je vergeet onze genotmod.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:18 schreef Etsu het volgende:
ok.
welterusten lieve ezell.
welterusten iell
dag tot morgen lobi
quote:
spytool allesquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:26 schreef Etsu het volgende:
Kijkt rubbereend hier trouwens nog weleens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |