Geen EXA dus.quote:
Alleen maar goed nieuws of andere positieve zooi is ook niet leuk. Dan krijg je van die mensen die zich op Facebook heel anders gedragen dan in het echt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Dastan het volgende:
Ik kan ook wel heel erg lachen, hoor, om Facebookzooi, soms, maar hoe sommigen hun klaagzangen en gejammer erop zetten, dat is om verdrietig van binnen van te worden.
Was niet serieus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna niemand van FOK! heeft mij op FB. Dus jouw post gaat nergens over.
Dat interesseert me ook geen ruk. Alle serieuze dingen zijn echt teringsaai.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen maar goed nieuws of andere positieve zooi is ook niet leuk. Dan krijg je van die mensen die zichzelf op Facebook heel anders gedragen dan in het echt.
moet er niet aan denkenquote:
Dan kan ik zogoed als alles gaan verbergen en wat heeft het dan voor zin om ze toe te voegen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Ezell het volgende:
Je kan je berichten en foto's voor familie (of andere personen) verbergen.
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan kan ik zogoed als alles verbergen en wat heeft het dan voor zin om ze toe te voegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |