zei ze zelfquote:
goeie ttquote:
tt zal mij echt aan mijn reet roesten elke keerquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tt zal mij echt aan mijn reet roesten elke keer
ik wilde een anti stevenmac tt makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar wel altijd nieuw topic aan willen maken. Zo jammer he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon doen de volgende keerquote:
Godsamme, nog een manwijf in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar wel altijd nieuw topic aan willen maken. Zo jammer he.
Samen staan we sterkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme, nog een manwijf in dit topic
Niemand vroeg het en niemand geeft een neuk manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:43 schreef Bieks het volgende:
voor wie het vroeg: ben een keer naar istrie geweest in kroatie
40 graden, lagunablauwe zee alles. wel kankerveel kutkrekels maar daar wen je aan. heerlijk land.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand vroeg het en niemand geeft een neuk man
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Bieks het volgende:
haha steven je bent altijd zo heerlijk onaangepast, prachtuser
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Bieks het volgende:
haha steven je bent altijd zo heerlijk onaangepast, prachtuser
[..]
[..]
Ik moet mij alvast voorbereiden op de 19equote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme, nog een manwijf in dit topic
ga je wel eens uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nooit 'echt' op vakantie geweestaltijd die kutcampings in NL
Wel jammer van je UI.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet mij alvast voorbereiden op de 19eMaar ik ben meer wijf dan man hoor.
Weet ik mop, was maar geintje tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet mij alvast voorbereiden op de 19eMaar ik ben meer wijf dan man hoor.
uitgaan is niet hip toch, en zij is een echte hipsterquote:
Dit jaar weinig omdat examens, alleen als er een evenement in Groningen is of als ik naar Rotterdam ga. Normaal ga ik 1 á 2x per maand, why?quote:
Gewoon elk weekend naar de Irish pub! Heeft examens vrij weinig mee te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaar weinig omdat examens, alleen als er een evenement in Groningen is of als ik naar Rotterdam ga. Normaal 1 á 2x per maand, why?
Voor wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Tjacka het volgende:
oh nu krijg ik ook de grote Steven achter me aan..
Kroatie is geweldig ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:43 schreef Bieks het volgende:
voor wie het vroeg: ben een keer naar istrie geweest in kroatie
40 graden, lagunablauwe zee alles. wel kankerveel ku
tkrekels maar daar wen je aan. heerlijk land.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ik wijzig hem dan wel even speciaal voor jou. Tijdelijk.
[..]
Weet ik toch, popje.
een pub is wat anders dan uitgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Gewoon elk weekend naar de Irish pub! Heeft examens vrij weinig mee te maken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uitgaan is niet hip toch, en zij is een echte hipster
nou, nooit vakantie, niet uitgaan zou ik me wel afvragen of je uberhaupt nog s buiten komt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaar weinig omdat examens, alleen als er een evenement in Groningen is of als ik naar Rotterdam ga. Normaal ga ik 1 á 2x per maand, why?
In Steenwijk niet, dat is echt uitgaan. Ze noemen zich de pub maar altijd muziek en om de 2 weken hebben ze zo groot iets en is er entree. Soort van club meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een pub is wat anders dan uitgaan
Moeten we even aan ajacied422 vragen maar die ligt al met zijn snuggy aan te slapen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Bieks het volgende:
misschien dat zo op de arm tikken iets betekent van flikkers in russisch of waar die wedstrijd ook is?
Ben jij eem chickie of een nichie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een pub is wat anders dan uitgaan
Geen dank man.quote:
Hoeveel VBL users hebben een snuggy?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moeten we even aan ajacied422 vragen maar die ligt al met zijn snuggy aan te slapen denk ik
alleen ajacied422 en nap4, maar nap4 had hem gewonnen tijdens de bingo en ajacied422 krijgt hem voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen dank man.
[..]
Hoeveel VBL users hebben een snuggy?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ajacied heeft hem nog niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen ajacied422 en nap4, maar nap4 had hem gewonnen tijdens de bingo en ajacied422 krijgt hem voor zijn verjaardag
Wtfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
nou, nooit vakantie, niet uitgaan zou ik me wel afvragen of je uberhaupt nog s buiten komt?
Oh dat is wel tof dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
In Steenwijk niet, dat is echt uitgaan. Ze noemen zich de pub maar altijd muziek en om de 2 weken hebben ze zo groot iets en is er entree. Soort van club meer.
Weet jij hoe die rode saus heet die altijd daar bij het vlees zit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kroatie is geweldig ja.
Voor 20 euro met 4 man uiteten en toch bomvol zitten.
Jawel, hij is net 14 gewordenquote:
ketchupquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet jij hoe die rode saus heet die altijd daar bij het vlees zit?
Helaas niet door de gratis snaps die ik overal kreeg heb ik dat soort dingen niet onhouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet jij hoe die rode saus heet die altijd daar bij het vlees zit?
Ik heb een hele goede tumblr gevonden met alleen lekkere meisjes.quote:
Meer een oudere legaal lijkende zus.quote:
Gevonden of heeft iemand je die gegeven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede tumblr gevonden met alleen lekkere meisjes.
Kut ik zoek die nou al één jaar man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas niet door de gratis snaps die ik overal kreeg heb ik dat soort dingen niet onhouden.
cruscovatch ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas niet door de gratis snaps die ik overal kreeg heb ik dat soort dingen niet onhouden.
Is een andere dan die je gegeven hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gevonden of heeft iemand je die gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Die had ik gisteren ook gevondenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url= http://cdn.buzznet.com/as(...)68348.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je houdt je wel aan de kijkwijzer, exact om 22uurquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tof man, nu zijn jullie picbuddy'squote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een andere dan die je gegeven hebt.Goed gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had er zelf ook nog een paar. Even followen deze.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een andere dan die je gegeven hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste gifquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb steeds meer respect gekregen voor Tumblr. Is veel leuker om te communiceren met foto's dan steeds tekst.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed gevondenHad er zelf ook nog een paar. Even followen deze.
Maak ook tumblr danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer respect gekregen voor Tumblr. Is veel leuker om te communiceren met foto's dan steeds tekst.
Ik zal zo ff kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maak ook tumblr danik leg het je wel uit.
waar is je broertje stijn?quote:
Ah oke manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slapen man. Hij moet morgen 7 uur weer op.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dayummm geil wijf man wedden dat ze makkelijk geeft?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dayummm geil wijf man wedden dat ze makkelijk geeft?![]()
![]()
Nou dan wordt ajacied422 zijn naam: IkLikPiemelsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja bijna alles is al bezetdoe gewoon 3 dingen waar je van houdt ofz.
Heb al een machtig naam.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja bijna alles is al bezetdoe gewoon 3 dingen waar je van houdt ofz.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou dan wordt ajacied422 zijn naam: IkLikPiemels
Oh myquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HEY IK LIJK OP DEZE, IK BEN VERPLICHT JE TE PMEN?!Maar dan met haar van deze:
[ afbeelding ]
Mag dat ook nog?
Ik had je toch wel gevonden via andere man huilebalkquote:
kijk bij de themaxdavis.tumblr.com, heb ik die van mij ook vandaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
DV heb je een leuke thema?
Ik wil alleen foto's dus hoeft geen plaats voor tekst.
oh dank u grote baasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef Cara het volgende:
Pa¨ticada is a stewed beef dish cooked in special sauce, popular in Croatia. It is often called Dalmatinska pa¨ticada because it originates in Dalmatia. It requires long and meticulous preparation, which includes marinating the beef in vinegar, lemon and rosemary for at least 24 hours. The marinated beef is then cooked with carrots, cloves, nutmeg, red wine and diced prosciutto for two hours, depending on the amount of meat. In Croatia, it is a meal for important feasts, including weddings and Mardi Gras. It is usually served with gnocchi or wide noodles. It is similar to daube provençale, although it is not clear whether they share a common origin.
dat vind ik wel een leuke bijnaamquote:
ja jongens we gaan toch niet gvd weer deze kant opquote:
Kom dan kutjoodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had je toch wel gevonden via andere man huilebalk
Nou..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, en er is niks gebeurd toch?
Ik hossel graag (biseksuelequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef Cara het volgende:
[..]
dat vind ik wel een leuke bijnaam
[..]
ja jongens we gaan toch niet gvd weer deze kant op
Is dit zo'n grapje die eigenlijk gemeend is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hossel graag (biseksuele![]()
) dames via FOK!.
Nee eigenlijk doe ik dat nooit maar ik lijk écht op die twee.
Biseksuele chicks houd ik wel van ja, maar via the internetz is over het algemeen wat teveel van het goede.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dit zo'n grapje die eigenlijk gemeend is?
Geen idee, geen naakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Roffamannetje het volgende:
Waarom verdwijnen al die geile plaatjes
Werd net die naaktpic weer gepost. Zeker weer stokstaart.quote:
ik ook, alleen niet die er mee te koop lopen alsof het een kwaliteit isquote:
Daag me nou niet uitquote:
Paint denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Hayden met photoshop of iemand anders?
quote:
Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Is messi messi clasie komt eraan een clone van HMF?
Heroesquote:
het is iig een photoshopquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heroes![]()
Deze discussie hebben we niet zo lang geleden nog gehad volgens mij
Ik durf wel denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zullen we over 2 weken zien dan als je durft te komen
Je weet waar je heen moet he, en anders bel je maarquote:
Ik heb geen idee waarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet waar je heen moet he, en anders bel je maar
Heb echt vip plaatsen op het balkon daar, dus goed uitzicht en je hoeft naar de bar want het drinken wordt gebracht
Die ene achter het paleisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar. Je zei alleen irish pub, maar daar zijn er duizend van in centrum.
Hij schold met kanker daarom dacht ik het.quote:
anker anker anker, tering tyfus kankerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij schold met kanker daarom dacht ik het.
Ja manquote:
Niks mag meerquote:
Daaromquote:
je moet haar hoer noemen, vrouwen houden van badboys tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Typisch het volgende:
Dromenvangertje laat niets meer van zich horen! Voor het eerst in mijn leven heb ik een liefdesbetuiging via het internet gedaan maar er wordt niet op gereageerd. Mijn leven zal nooit meer het zelfde zijn.
Ze zijn ook miljonair.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moet haar hoer noemen, vrouwen houden van badboys toch
Ze is offline.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Typisch het volgende:
Dromenvangertje laat niets meer van zich horen! Voor het eerst in mijn leven heb ik een liefdesbetuiging via het internet gedaan maar er wordt niet op gereageerd. Mijn leven zal nooit meer het zelfde zijn.
Ja is toch goed, ik heb tafel vanaf 16uur tot sluitingstijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk sowieso tot !8:00/19:00 op zat
Als ik iets eerder klaar ben zal ik meteen komen, anders miss iets later ok. Ik ga niet de stad in in de avond tho.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is toch goed, ik heb tafel vanaf 16uur tot sluitingstijd
Nee ik ook niet denk ik, gewoon daar blijven tot het niet meer leuk isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik iets eerder klaar ben zal ik meteen komen, anders miss iets later ok. Ik ga niet de stad in in de avond tho.
Ze mag me wel slet noemen, dat maakt haar ook vast opgewonden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moet haar hoer noemen, vrouwen houden van badboys toch
Gewoon spugen in haar gezicht enzo, zodat haar mascara uitloopt de snol dat het isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze mag me wel slet noemen, dat maakt haar ook vast opgewonden.
Wat is je record?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Sony Xperia S, gelijk verslaafd aan Temple Run.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon spugen in haar gezicht enzo, zodat haar mascara uitloopt de snol dat het is
ikv ind dat dan weer grappig dat zo'n meissie uitgerekend in de VBL SC opzoek gaan naar een boiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon spugen in haar gezicht enzo, zodat haar mascara uitloopt de snol dat het is
Ze is al van smoofiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Cara het volgende:
[..]
ikv ind dat dan weer grappig dat zo'n meissie uitgerekend in de VBL SC opzoek gaan naar een boi
Nee joh, je moet haar eerst op haar gemak stellen. Als ze dan denkt dat het veilig is en ze gaat los het heft in handen nemen. Haren trekken, spugen alles.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, je moet haar eerst op haar gemak stellen. Als ze dan denkt dat het veilig is en ze gaat los het heft in handen nemen. Haren trekken, spugen alles.
ik vraag altijd respectvol of er gewurgd mag wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, je moet haar eerst op haar gemak stellen. Als ze dan denkt dat het veilig is en ze gaat los het heft in handen nemen. Haren trekken, spugen alles.
Hahaha waarom?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik doe het zonder die bonus dingen.
Nu moet ik denken aan Pulp fictionquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vraag altijd respectvol of er gewurgd mag worden
dingen vragen tijdens de daadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vraag altijd respectvol of er gewurgd mag worden
uw post is te kort voor een fatsoenlijke bijdragequote:
Voor mij niet. Ik weet niet hoe oud jij bent? Maar ik ben 12.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
''he ben jij 18 jaar of ouder?'' is toch wel van belang.
neuquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik weet niet hoe oud jij bent? Maar ik ben 12.
Hoeveel GB van die foto's heb jij op je harde schijf staan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, wel genoeg pics voor vandaag
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
GGMM graag 1 verwijderen als het niet mag en niet allemaal.
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is dat links onder Davy?
En hoiiiiiiiiiiiiiiiii i am back bitches.tik em aan ouwe.
Haal ik net van een ander site.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hoeveel GB van die foto's heb jij op je harde schijf staan?
Hoeveel kilo bij bankdrukken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is best vetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar een laatste episode van Game Of Thrones aanzetten, nog niet gekeken
Kelly Brook volgens google.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vandaag 90 geprobeerd, maar haalde alleen 8 keer.quote:
Geo like..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kelly Brook volgens google.
[ afbeelding ]
Ik doe dit ook alleen omdat zomer aankomt.quote:
90 kilo bankdrukken is best veelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dit ook alleen omdat zomer aankomt.
Nice!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vandaag 90 geprobeerd, maar haalde alleen 8 keer.
Nee, man wat ik weeg ook zo iets.quote:
Haha beachboy dat je bent, ben je ook zo'n curlmonkey?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dit ook alleen omdat zomer aankomt.
Nee dat niet, maar ik zie wel dat het steeds dichterbij komt. Jij wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha beachboy dat je bent, ben je ook zo'n curlmonkey?
1.72@75kilo, vind mijn BP veel te weinig, zit al lang op zelfde..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, man wat ik weeg ook zo iets.
Voor iemand dat 60 is ofzo misschien wel.
Oh oke.quote:
Ja 3x 5 is goed met jouw gewicht. Ik wil het nu veel strakker hebben daarom doe ik 4x 12.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1.72@75kilo, vind mijn BP veel te weinig, zit al lang op zelfde..
Maar ik doe geen 10 reps meer.. 3x5 doe ik.
Wel weer 3x8 chinups gehaald
Nee ik train alles en ook al weeg ik hetzelfde zit nu wel wat meer spek aan.. maar maak ik me niet zo druk om. Zal wel komen door 3 a 4x per week pastaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zie wel dat het steeds dichterbij komt. Jij wel?
Ja, wel hoofd aan de zelfde kant als mijn armen (pull up)quote:
Je bent kleiner dan ik , maar weegt bijna evenveelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1.72@75kilo, vind mijn BP veel te weinig, zit al lang op zelfde..
Maar ik doe geen 10 reps meer.. 3x5 doe ik.
Wel weer 3x8 chinups gehaald
Niet op de manier dat mijn trainer liet zien.quote:
Ja maar ik doe het te snel volgens hem, maar als het langzaam moet doen dan kan ik maar iets van 6 ofzo.quote:
Ik red dat nauwelijks manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar ik doe het te snel volgens hem, maar als het langzaam moet doen dan kan ik maar iets van 6 ofzo.
Ja dat zijn pull ups.quote:
Ik doe het volgens mij iets van 3 jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik red dat nauwelijks man. Maar ik train nog maar 9 maanden met paar maande eraf door blessure,
Ik trek me zo op 4x10 met 2x 15 kilo tegengewicht en 2x 10 kilo tegengewichtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het volgens mij iets van 3 jaar.
Oooh jij gebruikt die machine.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik trek me zo op 4x10 met 2x 15 kilo tegengewicht en 2x 10 kilo tegengewicht
In zo'n station? Waar je met je benen op een plateau gaat staan en counter weights hebt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik trek me zo op 4x10 met 2x 15 kilo tegengewicht en 2x 10 kilo tegengewicht
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In zo'n station? Waar je met je benen op een plateau gaat staan en counter weights hebt?
Anders moet ik smallgrip optrekken, dan maar met tegengewicht widegrip.quote:
Namen zijn vaak wel logisch. En schema onthoud ik wel, soms wat variatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kennen jullie al die namen? Ik doe het altijd via papier.
Mijn broer staat ook altijd zo afwachtend te kijken.. en nu?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kennen jullie al die namen? Ik doe het altijd via papier.
Oefeningen onthoud ik wel gelukkig. Maar trainen jullie alleen of met vrienden. Ik doe bankdrukken enzo alleen met vrienden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer staat ook altijd zo afwachtend te kijken.. en nu?![]()
Al vaak zat gedaan, dan ken je ze toch wel.. dat je de naam niet weet oke, maar de oefeningen wel.
Meestal met mijn broer, vriend van me is gestopt toen hji naar de Commando's ging en trained nu ergens anders. Maar ga regelmatig alleen, bench ook alleen maar ga ik niet all out.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oefeningen onthoud ik wel gelukkig. Maar trainen jullie alleen of met vrienden. Ik doe bankdrukken enzo alleen met vrienden.
Ik ben zo iemand dat juist wil voelen dat ik iets aan het doen ben dus ik ga altijd maximaal. Ik train nu volgens mij al 4 a 5 maanden met een goede vriend en je ziet wel gelijk resultaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal met mijn broer, vriend van me is gestopt toen hji naar de Commando's ging en trained nu ergens anders. Maar ga regelmatig alleen, bench ook alleen maar ga ik niet all out.
Ik ben dan weer niet zo iemand die om een spotter vraagt![]()
Dat is toch kut, want soms kan je niet meer omhoog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Bench doe ik bijna all out, ik red het vaak net. Zonder iemand .
Ja wanneer ik er echt heel veel moeite heb, stop ik er ook mee. Ik doe erna nog 4 oefeningen voor chest , dus helemaal all out gaan is fucked up.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is toch kut, want soms kan je niet meer omhoog.
Ballen in je face..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand dat juist wil voelen dat ik iets aan het doen ben dus ik ga altijd maximaal. Ik train nu volgens mij al 4 a 5 maanden met een goede vriend en je ziet wel gelijk resultaat.
Spotter vragen doe ik ook niet, omdat ze altijd te dicht bij je hoofd komen.
En wat is je doel dan? Dan krijg je niet echt pure spiermassa.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef mrstylo het volgende:
Een tip als je echt all out wil gaan: Op de loopband met gewichten. Ik heb in mijn leven nog nooit zo moe geweest. Kon bijna niet meer opstaan.
Je moet 20sec lang met gewichten omhoog duwen, 20sec met de gewichten boxen(klinkt gay oke) en 20sec gewoon rust.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat is je doel dan? Dan krijg je niet echt pure spiermassa.
Maar ik doe dat ook niet alleen. Alleen als ik met 2 mensen extra train. Dan kunnen ze de 'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Met zo'n vest met gewichten? Met zo'n vest.. oke, maar niet als een retard met 2 dumbells in je hand op de band
Ik deed het eerst voor mij ex maar nu voor mezelf. Geeft mij gewoon een lekkere gevoel wanneer je goed getraind hebt.quote:
Spiermassaquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deed het eerst voor mij ex maar nu voor mezelf. Geeft mij gewoon een lekkere gevoel wanneer je goed getraind hebt.
Ahzo, gewoon hobby dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spiermassa. Maar ik hoef niet echt gespierd te worden, mijn vetpercentage hou ik dan ook rond de 15 %
Waarom voor je ex? Was je een chubby?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik deed het eerst voor mij ex maar nu voor mezelf. Geeft mij gewoon een lekkere gevoel wanneer je goed getraind hebt.
Het is ook gewoon gezond, als je niet te extreem bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom voor je ex? Was je een chubby?
Ik train voor mijzelf, sowieso om er beter uit te zien maar ook wel zelfvertrouwen erbij krijgen.
En sterker worden en bezig zijn.. Doel gespierd worden, maar dan aesthetics.
Ze wou een trainingsbuddy.quote:
Nee. Maar al mee gestopt. Maar ik heb mazzel dat ik van nature al beetje breed ben enz . En het klein zijn helpt ook wel om breder over te komenquote:
Ik zit bij een goede sportschool (40 e per maand, groot + groepslessen, squash etc) dus weinig beachboys. Maar bij Basic-FIt heb je veel van die beachboy fitness gasten. Dat is welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb er niks mee met dat fitnessen, om me heen zie ik het wel steeds meer mensen doen.
Ja het is soort van in, want steeds meer mensen doen het.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb er niks mee met dat fitnessen, om me heen zie ik het wel steeds meer mensen doen.
Waarom denk je dat ik meeging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van je ex.. ik wil wel haar trainingsbuddy zijn, in bedsport
Beachboy is pubers die een wasbordje willen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zit bij een goede sportschool (40 e per maand, groot + groepslessen, squash etc) dus weinig beachboys. Maar bij Basic-FIt heb je veel van die beachboy fitness gasten. Dat is wel
Ja wasbordje+biceps.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beachboy is pubers die een wasbordje willen ?
Ik heb juist geluk want is dichtbij en nooit echt druk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn gym is niet geweldig, maar zit op 50meter van mijn huis dat is wel chill.
Geen lifting platform helaas, wel squat rek.. maar wel rubbere matten daar dus moet eens beginnen met de deadlift.
Nicequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb juist geluk want is dichtbij en nooit echt druk.
4/10 oudjes
2/10 dikke meisjes
2/10 geaccepteerde meisjes met yoga broekjes
2/10 jongens.
Ik ga altijd uurtje of 2 na school. Ik heb gelukkig nooit gehad dat ik in een soort rij moest staan. Op zondag is het bij ons wel echt druk, maar heb dan gelukkig rust dag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga altijd 21.00 , alleen zijn er nu veel meer achter dat dat een fijne tijd is..
Maar tussen 18.00 en 20.30 kun je in de rij gaan staan
Moest je dan niet naar psv?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga altijd uurtje of 2 na school. Ik heb gelukkig nooit gehad dat ik in een soort rij moest staan. Op zondag is het bij ons wel echt druk, maar heb dan gelukkig rust dag.
Gewoon in de ochtend dat is echt geniaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga altijd uurtje of 2 na school. Ik heb gelukkig nooit gehad dat ik in een soort rij moest staan. Op zondag is het bij ons wel echt druk, maar heb dan gelukkig rust dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |