Haha wtf? Avenged Sevenfold maakt helaas nog steeds 'muziek'!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Jirdo het volgende:
Fuck mainstream ga naar goede bands luisteren zoals Avenged Sevenfold, Pink Floyd en AC/DC. Maar die kennen jullie zeker niet Xd Waarom ben ik geboren in het verkeerde tijdperk?
slayerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef weerstandje het volgende:
Ik vind alles wel leuk![]()
En vervolgens huilie huilie als ze n keer slayer in de kroeg draaien
Dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:37 schreef xSouL het volgende:
[..]
Haha wtf? Avenged Sevenfold maakt helaas nog steeds 'muziek'!
Op de overleden drummer na, een van de grootste tyfus bands waar je aids van krijgt.
Melo-dramatische emo muziek
Alleen het lef al hebben om ze in 1 zin naast Pink Floyd en AC/DC te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn favoriete bandje, en zeker geen kutbandje!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Iedereen komt met zijn/haar favo kutbandje aanzetten.
Wie kent Pink Floyd en AC/DC nou niet dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Jirdo het volgende:
Fuck mainstream ga naar goede bands luisteren zoals Avenged Sevenfold, Pink Floyd en AC/DC. Maar die kennen jullie zeker niet Xd Waarom ben ik geboren in het verkeerde tijdperk?
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef Kola het volgende:
[..]
Wie kent Pink Floyd en AC/DC nou niet dan.
Je daar druk om makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
Vervolgens noem je drie muziekstromingen en zitten ze te kijken van![]()
Zeg dan niet dat je alles luistert
Beroepskindjes? :Squote:Op maandag 14 mei 2012 11:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af.
(De enige die ze dan niet kennen zijn van die beroepskindjes waarmee ik jammer genoeg twee jaar heb moeten zitten.)
Hoe noemen jullie dat daar dan? VMBO? In Vlaanderen zeggen wij nl. BSO (Beroeps Secundair Onderwijs) of beroeps.quote:
Weetje wat ENORM toevallig was...quote:Op maandag 14 mei 2012 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een misselijkmakende mensen zijn muziekpuristen ook altijd. Je hebt acht genres:
Rock
Pop
R&B
Rap
Country
Folk
Klassiek
Hakkerterror
Alle mogelijke stromingen kun je wel onder een van die kopjes kwijt. Nirvana, The Verve, Slayer en Foo Fighters zijn allemaal rock, net zoals zowel Marvin Gaye en Al Green als Rihanna en Chris Brown R&B zijn. Je kunt een argument maken voor Funk, maar ook dat is genoeg verwant aan R&B om onder die noemer te scharen.
Ik luister ook naar "alle genres". Wat ik daarmee bedoel, is dat ik naar artiesten luister die ik goed vind, ongeacht van genre. Als ik een nieuw genre ontdek, is dat altijd door een artiest waarvan ik de muziek goed vind, niet omdat ik actief op zoek ga naar nieuwe muzieksoorten om maar interessant te kunnen doen.
Dus ja, ik luister naar "alle soorten" muziek, hoewel ik dat laatstgenoemde genre niet eht muziek vind.
Het val tmij op dat mensen die zeggen dat zij een heel brede muzieksmaak hebben of vooral van dat zachte electronische non-muziek houden óf (en veel vaker eigenlijk) chrnoisch neigen naar dat verschikkelijke metal-rock-punk-opera zooi met semi rap ertussendoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 07:53 schreef manny het volgende:
hier ook een multi-muziek waardeerder. Meestal wel het meer alternatieve werk, dus als het om rap gaat MF Doom ofzo, metal moet toch wel minstens Slayer of Hatebreed zijn en als het gaat om dance dan begint het bij hardstyle en alles wat harder is dan dat is ook welkom.
[ afbeelding ]
Hatebreed, in de klassieke "ik heb een metal-band en kijk stoer met z'n allen pose"
1 positieve afwijking is nederlandstalig en schlagers: daar ben ik dol op. TV Oranje staat hier regelmatig als achtergrond aan en Lucas en Gea daar zet ik de radio echt even harder voor.
[ afbeelding ]
Fraai staatltke cover-art van MPF. Superleuke festivals om heen te gaan !
1 negatieve afwijking is Jazz, en dan zeker met zo'n zenuwachtige trompet die alle kanten op gaat. Ver-schrik-ke-lijk. Maar daar zullen anderen uiteraard anders over denken.
[ afbeelding ]
ga weg, met je trompet
Eigenlijk was het gewoon een grap. Maar blijkbaar werkt het toch als een trollpost, want ik krijg nog serieuze reacties ook.quote:
Waarom al die haat op Avenged Sevenfold altijd?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:37 schreef xSouL het volgende:
[..]
Haha wtf? Avenged Sevenfold maakt helaas nog steeds 'muziek'!
Op de overleden drummer na, een van de grootste tyfus bands waar je aids van krijgt.
Melo-dramatische emo muziek
Alleen het lef al hebben om ze in 1 zin naast Pink Floyd en AC/DC te zetten.
Niet helemaal eens met die genre-indeling.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een misselijkmakende mensen zijn muziekpuristen ook altijd. Je hebt acht genres:
Rock
Pop
R&B
Rap
Country
Folk
Klassiek
Hakkerterror
Alle mogelijke stromingen kun je wel onder een van die kopjes kwijt. Nirvana, The Verve, Slayer en Foo Fighters zijn allemaal rock, net zoals zowel Marvin Gaye en Al Green als Rihanna en Chris Brown R&B zijn. Je kunt een argument maken voor Funk, maar ook dat is genoeg verwant aan R&B om onder die noemer te scharen.
Ik luister ook naar "alle genres". Wat ik daarmee bedoel, is dat ik naar artiesten luister die ik goed vind, ongeacht van genre. Als ik een nieuw genre ontdek, is dat altijd door een artiest waarvan ik de muziek goed vind, niet omdat ik actief op zoek ga naar nieuwe muzieksoorten om maar interessant te kunnen doen.
Dus ja, ik luister naar "alle soorten" muziek, hoewel ik dat laatstgenoemde genre niet eht muziek vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |