quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aha, met zo'n dot borsthaar erboven uit.
Lolquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:46 schreef donald_dick het volgende:
dikke zwarte parel van Paramaribo weer die het verkloot
Nog eens vragen bij de volgende introquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet het nummer bij de intro van Iris?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:46 schreef donald_dick het volgende:
dikke zwarte parel van Paramaribo weer die het verkloot
wordt terug naar land van herkomst gestuurd. shira naar suriname, jack naar volendam en iris naar Renessequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Injetta het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met degene die de slechtste chauffeur wordt?
De meeste mensen die ik ken die op VMBO/MBO zitten zijn allemaal 1 of meerdere keren gezaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Travel. het volgende:
Theorie.... dat er sowieso mensen voor falen
Komt wel goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha, ik heb echt geen idee wat dat is.
Wijze opmerking toch?? Dat heeft ze tenminste al door..quote:
loopt altijd wel met een sisser afquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
en dat zijn mensen die je dus dood kunnn rijden omdat ze de regels niet kennen.
Daarom neem ik ook nooit voorrang als voetganger of fietser. Ik kijk altijd eerst of de automobilist me wel gezien heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
en dat zijn mensen die je dus dood kunnn rijden omdat ze de regels niet kennen.
Ja die bovenste. Die rechts in beeld stond waren militaire voertuigen. Als die vlaggetjes hadden was het een militaire colonne.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Travel. het volgende:
Die militaire colonne vragen ook altijdNog nooit gezien in het echt
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had ook niet meteen door dat het een tram was, ik dacht een lijkenwagen.
Lol ik dus wel. Op mijn eerste fucking rijlesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Travel. het volgende:
maar had wel de voetganger dood gereden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef OverRated het volgende:
Jack is wel een baas, hij weet alles en kan goed rijden
Trams kom ik hier anders ook niet dagelijks tegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Travel. het volgende:
het IS een militaire colonne, maar ze krijgen PAS voorrang als ze vlaggetjes hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja die bovenste. Die rechts in beeld stond waren militaire voertuigen. Als die vlaggetjes hadden was het een militaire colonne.
Doe ik ook. OOk al heb ik voorrang, ik kijk echt tien keer of ik gezien ben en of die ander afremt. Want je kunt er niet vanuit gaan dat die ander ook weet dat je voorrang hebt of je gezien hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook nooit voorrang als voetganger of fietser. Ik kijk altijd eerst of de automobilist me wel gezien heeft.
Wat is een lijkenwagen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bel gewoon de Wegenwachtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog nooit een band vervangen. Ik ken de theorie wel.
Dat, ik krijg die bouten er niet eens af volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog nooit een band vervangen. Ik ken de theorie wel.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het IS een militaire colonne, maar ze krijgen PAS voorrang als ze vlaggetjes hebbennet zoals rouwstoeten
Nog erger: wat gebruikt meer energie, achterruit verwarming of airco?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Travel. het volgende:
Die mogen ook voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat de mens niet het eeuwige leven heeft?
Dan heet 't dus een lijkwagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag ze niet doorkruisen, het voorste voertuig heeft geen voorrangquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het IS een militaire colonne, maar ze krijgen PAS voorrang als ze vlaggetjes hebbennet zoals rouwstoeten
ja, met boodschappen nietquote:
Je moet die bouten losdraaien VOORDAT je de krik eronder zit. Dan kun meer kracht zetten (stampenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, ik krijg die bouten er niet eens af volgens mij.
als ze vlaggen hebben..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag ze niet doorkruisen, het voorste voertuig heeft geen voorrang
Hij zal wel vaker velgen jatten van auto's dat moet natuurlijk ook snel gebeurenquote:
Nah ik bel de volgende keer weer de ANWB, die hebben ook een heel handig kussen wat ze opblazen, geen krik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je moet die bouten losdraaien VOORDAT je de krik eronder zit. Dan kun meer kracht zetten (stampen) op die sleutel en kun je ze er makkelijker afkrijgen
Lijkwagen dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sedert 1966 geldt een militaire colonne als gewoon voertuig, met dien verstande dat de hele colonne bijeen moet blijven en dus niet doorsneden mag worden (art. 16 RVV 1990).quote:
Zelfredzaamheid, vrouw!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik bel de volgende keer weer de ANWB, die hebben ook een heel handig kussen wat ze opblazen, geen krik.
hmm wist ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sedert 1966 geldt een militaire colonne als gewoon voertuig, met dien verstande dat de hele colonne bijeen moet blijven en dus niet doorsneden mag worden (art. 16 RVV 1990).
Als het eerste voertuig van een militaire colonne is gepasseerd mogen de andere voertuigen volgen, ook als intussen een verkeerslicht rood is geworden of als er verkeer van rechts komt op een gelijkwaardig kruispunt. Een militaire colonne moet dus met andere woorden worden gezien als één lang voertuig.
accu is leeg van vaak startenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die motor is niet eens warm geworden zo vaak is ie afgeslagen
Startmotor naar de klotequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die motor is niet eens warm geworden zo vaak is ie afgeslagen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Staat wel mooi op de vloer naast m'n bed.
warme stinkvisquote:
Nu weet ik wat er niet klopt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Iris met een glimlach, de rest doodserieus
Past er mooi naastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]shirtje was ook niet moeilijk om uit te trekken
Je moet maar durven na De Pimquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:02 schreef WcPot het volgende:
Die voetganger bij dat ene zebrapad was denk ik ook één van BNN
Nee.quote:
Net alsof ze op een op hol geslagen paard zit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die paniek op dat gezicht!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |