ach hij is gewoon jealous man, hij wil mij zijn..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn uiterlijk te maken? Iemand kan toch een goed lichaam hebben, maar tegelijkertijd een kutkarakter?
Olsun, oyle cevap verme sende.. Allah is Bir. Dat is waar hij (en ik ook btw) in gelooft, laat dat dan zo.. Ieder zo zijn mening & geloof toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ne var olm. Bir en Allah zijn twee verschillende dingen. Hij misbruikt de term bir voor zijn eigen geloof, daar ben ik tegen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ach hij is gewoon jealous man, hij wil mij zijn..hij heeft altijd de lichaam en de looks gewild die ik heb..
Hadi iyi gecelerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef EL_Presidente het volgende:
neyse ik ga verder trainen dus ik kan niet posten..
laterz... Arcadia iyi geceler adamim..
Hij trollt me gew, hij weet dat ik zo reageer op religieuze dingenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Olsun, oyle cevap verme sende.. Allah is Bir. Dat is waar hij (en ik ook btw) in gelooft, laat dat dan zo.. Ieder zo zijn mening & geloof toch?
En Bir kan meerdere betekenissen hebben, net zoals jij en ik ook Bir zijn, maar God is ook Bir, in de vorm van 1 (er is geen ander) en niet nummer 1 zoals Bir in de Turken op Fok!-Volksmond wordt bedoeld in de vorm van Baasch, of uber of etc..
TM, soms ben je echt vermoeiend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn uiterlijk te maken? Iemand kan toch een goed lichaam hebben, maar tegelijkertijd een kutkarakter?
Of jij. Serieus. Je bent zo wantrouwend als ik weet niet wat. Niet normaal bijna. Omdat iemand zich onaardig en vreemd gedraagt is hij het maar niet op de foto. Let it go.quote:
Hoelang zit jij al op FOK!?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of jij. Serieus. Je bent zo wantrouwend als ik weet niet wat. Niet normaal bijna. Omdat iemand zich onaardig en vreemd gedraagt is hij het maar niet op de foto. Let it go.
Sende uzerine varma okadar..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij trollt me gew, hij weet dat ik zo reageer op religieuze dingen
Jij bent echt een dom mens, serieusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of jij. Serieus. Je bent zo wantrouwend als ik weet niet wat. Niet normaal bijna. Omdat iemand zich onaardig en vreemd gedraagt is hij het maar niet op de foto. Let it go.
Nee Ziba, niet om het een of het ander, maar zG heeft gelijk.. En dan kies ik niet eens een kantquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Laura, de goedgelovige, voortaan heet jij zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gelovigenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sende uzerine varma okadar..
'Trol' terug door met hem in te stemmen of gormemezlikten gec, voor sommige is het geloof waardevol en voor het ander is het niks..
Ik zeg niet dat hij dat per se is, maar jouw redenatie klopt soms ook voor geen meter.quote:
Ulengquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelovigen
Moslims
Hamdoulillah
kon het niet laten![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelovigen
Moslims
Hamdoulillah
kon het niet laten![]()