Weis is bir, Presidente is ikiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:33 schreef Weissman het volgende:
Ik zie in El_Presidente een directe concurrente voor mezelf. Niemand wordt in dit topic meer gehaat dan mij.
Dus je was tijdens het trainen zo een 20+ posts aan het plaatsen in dit topic? Best sad eikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Triggershot leeft in de Middelleeuwen, die weet niet dat die mogelijkheid er bestaat..
want ik zit te trainen en posten tegelijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je was tijdens het trainen zo een 20+ posts aan het plaatsen in dit topic? Best sad eik
quote:
quote:
Mashallah broeder, ik ben het niet gewend om complimenten van jou te krijgen.quote:
Het gaat niet alleen op die ene foto. Je ALGEHELE postgeschiedenis. Kwijlen bij elke dame in dit topic met eenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb 1 keer een nepfoto geplaatst en dat was in KPD, thats it.. dat zeg ik gewoon eerlijk
Allah is ook bir, want takbir.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mashallah broeder, ik ben het niet gewend om complimenten van jou te krijgen.
ah gossie toch...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen op die ene foto. Je ALGEHELE postgeschiedenis. Kwijlen bij elke dame in dit topic met een-post, je kloons en liegen/overdrijven enzovoorts.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen op die ene foto. Je ALGEHELE postgeschiedenis. Kwijlen bij elke dame in dit topic met een-post, je kloons en liegen/overdrijven enzovoorts.
Weiss..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kussammi aglasammi karar veremedim. Cok kasma yeenim.
Je word wel steeds geloofwaardiger, dat welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want ik zit te trainen en posten tegelijk?![]()
heb je weleens gehoord van pauzeren
Hasiktir git la..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef EL_Presidente het volgende:
Triggershot, ik doe je wel mijn iPad cadeau..kan je ook 20+ posten als je in de sportschool even uit zit te rusten..
Ipadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef EL_Presidente het volgende:
Triggershot, ik doe je wel mijn iPad cadeau..kan je ook 20+ posten als je in de sportschool even uit zit te rusten..
Wat heeft dat met zijn uiterlijk te maken? Iemand kan toch een goed lichaam hebben, maar tegelijkertijd een kutkarakter?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zit wel heel diep hèquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kussammi aglasammi karar veremedim. Cok kasma yeenim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |