Hoelang zit jij al op FOK!?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of jij. Serieus. Je bent zo wantrouwend als ik weet niet wat. Niet normaal bijna. Omdat iemand zich onaardig en vreemd gedraagt is hij het maar niet op de foto. Let it go.
Sende uzerine varma okadar..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij trollt me gew, hij weet dat ik zo reageer op religieuze dingen
Jij bent echt een dom mens, serieusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Of jij. Serieus. Je bent zo wantrouwend als ik weet niet wat. Niet normaal bijna. Omdat iemand zich onaardig en vreemd gedraagt is hij het maar niet op de foto. Let it go.
Nee Ziba, niet om het een of het ander, maar zG heeft gelijk.. En dan kies ik niet eens een kantquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Laura, de goedgelovige, voortaan heet jij zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gelovigenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sende uzerine varma okadar..
'Trol' terug door met hem in te stemmen of gormemezlikten gec, voor sommige is het geloof waardevol en voor het ander is het niks..
Ik zeg niet dat hij dat per se is, maar jouw redenatie klopt soms ook voor geen meter.quote:
Ulengquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelovigen
Moslims
Hamdoulillah
kon het niet laten![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelovigen
Moslims
Hamdoulillah
kon het niet laten![]()
Neuh, trainen doe ik ook, zegt niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:
iemand vraagt El Presidentes stats van krachttraining in Foto topic, valt hij finaal door de mand?
Facebook foto's worden niet gevonden toch via Tineye.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat per se is, maar jouw redenatie klopt soms ook voor geen meter.Hij weigert nog een foto ter bevestiging te posten, dus hoogstwaarschijnlijk is hij fake, ja, maar ik snap de link tussen zijn foto's en account niet. TinEye en Google Image Search geven hem daarentegen wel gelijk. Maar goed, genoeg hierover.
Hangt ervan af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:
Arcadia ff een vraagje naar aanleiding van je sig; beschouw je jezelf ook als ''cahil'' ?
Geen idee. Nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Facebook foto's worden niet gevonden toch via Tineye.
Hij heeft een vriendin - heeft-ie volgens mij altijd gehad - maar vind het alsnog nodig - ja, iemand die er zo uitziet, een vriendin heeft, naar de sportschool gaat - om op zo'n manier te reageren op de dames hier. En dan is het niet één keer of zo... Nee, met élke kloon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat per se is, maar jouw redenatie klopt soms ook voor geen meter.Hij weigert nog een foto ter bevestiging te posten, dus hoogstwaarschijnlijk is hij fake, ja, maar ik snap de link tussen zijn foto's en account niet. Maar goed, genoeg hierover.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een dom mens, serieus
Gewoon dom, klaar
Dit dus. Gezeik. Iemand hier moet maar knap zijn op een foto en het is meteen niet de persoon lijkt het. Verbitterd is het bijna te noemen. Maar genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat per se is, maar jouw redenatie klopt soms ook voor geen meter.Hij weigert nog een foto ter bevestiging te posten, dus hoogstwaarschijnlijk is hij fake, ja, maar ik snap de link tussen zijn foto's en account niet. Maar goed, genoeg hierover.
je lijkt wel een klein kind wat zijn zin niet krijgt..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin - heeft-ie volgens mij altijd gehad - maar vind het alsnog nodig - ja, iemand die er zo uitziet, een vriendin heeft, naar de sportschool gaat - om op zo'n manier te reageren op de dames hier. En dan is het niet één keer of zo... Nee, met élke kloon.
En dan heeft-ie het over anonimiteit en allerlei andere soorten smoesjes, maar post wel foto's van zichzelf waar hij duidelijk op staat. Post dan één foto van jezelf, maar dit keer niet vanuit de sportschool.
En dan is die er nog die ene foto uit KPD, waarbij hij heeft toegegeven dat het nep is.
Pfrt. Grote mond alles, maar wanneer het aankomt op foto's posten doet-ie alles om eronderuit te komen.
Typisch FOK!. Je geeft een andere mening/je hebt een andere kijk op iets en je trollt.quote:
Of je bent dom. Kan ook nog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, dat valt tegenwoordig onder abnormaal ofzo?
wrm zo moeilijk doen om zijn foto. Laat het zitten. Als hij wilt trollen, laat hem dat doen. Jij hebt echt issues met jezelf man. Allemaal om een domme gay foto.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin - heeft-ie volgens mij altijd gehad - maar vind het alsnog nodig - ja, iemand die er zo uitziet, een vriendin heeft, naar de sportschool gaat - om op zo'n manier te reageren op de dames hier. En dan is het niet één keer of zo... Nee, met élke kloon.
En dan heeft-ie het over anonimiteit en allerlei andere soorten smoesjes, maar post wel foto's van zichzelf waar hij duidelijk op staat. Post dan één foto van jezelf, maar dit keer niet vanuit de sportschool.
En dan is die er nog die ene foto uit KPD, waarbij hij heeft toegegeven dat het nep is.
Pfrt. Grote mond alles, maar wanneer het aankomt op foto's posten doet-ie alles om eronderuit te komen.
Is maar een grapjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Typisch FOK!. Je geeft een andere mening/je hebt een andere kijk op iets en je trollt.
Ben ik te vertrouwen - volgens jou?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik twijfel per definitie aan iedereen op online fora. Ik ben de afgelopen paar jaar zo veel trollen tegengekomen dat ik echt maar weinig mensen op hun woord kan vertrouwen.
HAHAAHAH grap van de jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, dat valt tegenwoordig onder abnormaal ofzo?
Dan vraag ik me af waar jij allemaal komt en kwam.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik twijfel per definitie aan iedereen op online fora. Ik ben de afgelopen paar jaar zo veel trollen tegengekomen dat ik echt maar weinig mensen op hun woord kan vertrouwen.
Je komt net om de hoek kijken bij deze reeks.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doe normaal.
[..]
Dit dus. Gezeik. Iemand hier moet maar knap zijn op een foto en het is meteen niet de persoon lijkt het. Verbitterd is het bijna te noemen. Maar genoeg inderdaad.
En ik ken genoeg mensen die mooi zijn en ook nog eens vervelend, irritant of raar. Zegt niks dat getroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |