Ze zochten geen pittige vrouwen he.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Schande!
Het zal wel komen doordat er te weinig kandidaten waren, waaronder vrouwen (Juul en Kraan hebben meerdere malen getwitterd dat het programma meer vrouwelijke kandidaten nodig had)
Haha das waar. En Tamara bestempelde zichzelf als man, dus tjaquote:
Waar ging het misquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha das waar. En Tamara bestempelde zichzelf als man, dus tja
whut? volgens mij heb ik iets gemistquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha das waar. En Tamara bestempelde zichzelf als man, dus tja
quote:
twitter:Smartcook twitterde op woensdag 09-05-2012 om 17:59:02het gebruik van oosterse ingrediënten maakt nog geen oosters gerecht, vanavond om 19.00 uur @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Er kwam halverwege dit seizoen ineens een extra oproep voor o.a. de provincie Utrecht om kandidaten te trekken. Waren er dan zo weinig mensen uit Utrecht die zin hadden om deel te nemen aan Top Chef?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.hetbosch.com/restaurant/vrienden
Waarom krijg ik toch het donkerbruine vermoeden dat Julius en Tamara elkaar al kennen?
Och, wat echte koks zou het niveau wel opkrikken.... Amusementsgehalte wat verlagen maar ja.. Voor niveau kijk je wel Masterchef of zo...quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef Seß het volgende:
[..]
Er kwam halverwege dit seizoen ineens een extra oproep voor o.a. de provincie Utrecht om kandidaten te trekken. Waren er dan zo weinig mensen uit Utrecht die zin hadden om deel te nemen aan Top Chef?
Wel veel saus mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef roos85 het volgende:
ik ook, ben nog wel met mijn pastasaus bezig
hier kliekje van gisterenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef roos85 het volgende:
ik ook, ben nog wel met mijn pastasaus bezig
quote:
Halve pan volquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of was het nog genoeg?
Zoals een echte kok betaamtquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Je bent nog iets te vroeg voor het simultaankoken
Ik kook simultaan met mijn pakje Wereldgerechtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Je bent nog iets te vroeg voor het simultaankoken
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kook simultaan met mijn pakje Wereldgerechten
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben er nu ookAuction Kings is afgelopen
Auction en Pawnshop tvshow hypequote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef Burner82 het volgende:
Kijk jij daar ook al naarquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef Burner82 het volgende:
Ja, geweldigquote:
Plaisterquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef Albertoooo het volgende:
Wat heeft die pot voor iets blauws in d'r oor
Niet zo heel gek voor haar doen denk ik dan maarquote:
Mitchel noemt Devie lieverd? wtfquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet zo heel gek voor haar doen denk ik dan maar
quote:
Een blinde, dove, seniele hetero man zekerquote:
Ach, het is één pot natquote:
Van het vuur zetten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Albertoooo het volgende:
ik zou helemaal panisch worden van zo'n gillende pot naast me
Waar?quote:
Mochtie willenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zit hij niet naast je met een schaal aardbeien?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef Drassss het volgende:
Hoppa sausje in 15 seconde, dat lukt Roos niet eens
Ben dan ook geen man..quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef Drassss het volgende:
Hoppa sausje in 15 seconde, dat lukt Roos niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |