Dat dit kan op TV!quote:
K&K is een echte show, die rest is een slap aftreksel met scripts and domme amerikanen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en het is helemaal geen nieuwe hype hoor, hoelang is die kunst & kich ofzo al wel niet op tv
Echt superkut deze show. Nog nepper dan dat WWF wrestling ofzoquote:
Rot op joh, iedereen weet dat dit facking lauw is en zeker wel echt!!!!1quote:
Volgens mij komt eenzelfde show ook op rtl of veronica.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
Bedoel je dat veiling gebeuren op Discovery? Dat heb ik weleens gezien.
Maar daar komen mensen die geld nodig hebben en dan verwachten dat ze de hoofdprijs krijgen en regelmatig boos vertrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Volgens mij komt eenzelfde show ook op rtl of veronica.
Bitch please! ga een bril kopen a.u.bquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Geestig het volgende:
[..]
Rot op joh, iedereen weet dat dit facking lauw is en zeker wel echt!!!!1
Dat is Storage Wars. Wat een bazen programma is dat! YUUUUUUUUUUUUUUP, en barryquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Volgens mij komt eenzelfde show ook op rtl of veronica.
Dat JEWWWWWWWPPP zo fking irritant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is Storage Wars. Wat een bazen programma is dat! YUUUUUUUUUUUUUUP, en barryen Brandi
![]()
[ afbeelding ]
Net als die veilingleider met z'n turbotaaltje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dat JEWWWWWWWPPP zo fking irritant.
ik keur dit goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:54 schreef Klonk het volgende:
onterechte klacht want:
[ afbeelding ]
http://www.brandipassante.net/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |