Dat dit kan op TV!quote:
K&K is een echte show, die rest is een slap aftreksel met scripts and domme amerikanen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en het is helemaal geen nieuwe hype hoor, hoelang is die kunst & kich ofzo al wel niet op tv
Echt superkut deze show. Nog nepper dan dat WWF wrestling ofzoquote:
Rot op joh, iedereen weet dat dit facking lauw is en zeker wel echt!!!!1quote:
Volgens mij komt eenzelfde show ook op rtl of veronica.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Nober het volgende:
Bedoel je dat veiling gebeuren op Discovery? Dat heb ik weleens gezien.
Maar daar komen mensen die geld nodig hebben en dan verwachten dat ze de hoofdprijs krijgen en regelmatig boos vertrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Volgens mij komt eenzelfde show ook op rtl of veronica.
Bitch please! ga een bril kopen a.u.bquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Geestig het volgende:
[..]
Rot op joh, iedereen weet dat dit facking lauw is en zeker wel echt!!!!1
Dat is Storage Wars. Wat een bazen programma is dat! YUUUUUUUUUUUUUUP, en barryquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Volgens mij komt eenzelfde show ook op rtl of veronica.
Dat JEWWWWWWWPPP zo fking irritant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is Storage Wars. Wat een bazen programma is dat! YUUUUUUUUUUUUUUP, en barryen Brandi
![]()
[ afbeelding ]
Net als die veilingleider met z'n turbotaaltje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dat JEWWWWWWWPPP zo fking irritant.
ik keur dit goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:54 schreef Klonk het volgende:
onterechte klacht want:
[ afbeelding ]
http://www.brandipassante.net/
Tetten, +1.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:54 schreef Klonk het volgende:
onterechte klacht want:
[ afbeelding ]
http://www.brandipassante.net/
Geweldig ditquote:
"I want 50 each"quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef fratsman het volgende:
Hardcore Pawn!Arme negers die helemaal uit hun plaat gaan als ze te weinig krijgen.
nou ik vind het wel een lekker dingquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Met een van de goorste wijven die er bestaan...
[ afbeelding ]
Die is wel lache, al is de helft nep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is Storage Wars. Wat een bazen programma is dat! YUUUUUUUUUUUUUUP, en barryen Brandi
![]()
[ afbeelding ]
Die dikke Darrell die denkt dat ie $300 ofzo krijgt voor een SNES.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Storage Wars
Met die baas van een Barry Weiss en die kerel die telkens op het laatste moment 'jeeeeeppp' brult.
Geweldig.
Verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik snap er helemaal niks van, van je OP.
Vooral dat taxeren van die rommel is behoorlijk nepquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die is wel lache, al is de helft nep.
Seriously? Hardcore pawn is veel nepper dan pawn stars.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Hardcore Pawn is wel grappig en volgens mij ook echt, het bedrijf bestaat in ieder geval echt. De rest is allemaal shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |