Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
is goed, laat je van je weten gr grquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef laucas het volgende:
[..]
hee walxie, mag ik een nieuw team voor je maken?
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
@ Lindgren een harp?
zo'n ding? [ afbeelding ]
Kut rijst lijkt me vies manquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
wat is een fijne spits in een 4222 naast torres? Ik vind UP hernandez niks, budget 25k ongeveer ps3.
TY
Omdat hij zo welbesnaard is?quote:
HAHAHA IK ZAT LAATST MET CR00K IN DE PARTY HE. HIJ ZEI TEGEN MIJ ZOVAN: HEY RIJST GA EENS ETEN. EN TOEN ZEI IK NEE JE KAN HET OOK ZO ZEGGEN. HEY GA EENS RIJST ETEN.quote:
Zo'n pauperteam speelt wrs nog beter dan dat team wat ik nu hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef laucas het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/265985
Al te vaak gepost hier
Maak die dan voor erbij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n pauperteam speelt wrs nog beter dan dat team wat ik nu heb
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n pauperteam speelt wrs nog beter dan dat team wat ik nu heb
je bood het aan dus ik dacht.. grquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een beetje initiatief van jouw kant?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan ik iemand interesseren in een mooie SIF Dempsey?Weinig gelopen, verkeert in zo goed als nieuwe staat, ik ben pas de tweede eigenaar. Alle onderhoudsboekjes zitten erbij en er is nooit aan gesleuteld. Doe een leuk bod of een mooie tradeoffer.
Ruilen tegen Drenthe? Weinig gelopen, spreekt de taal van de straat dus makkelijk in omgang.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan ik iemand interesseren in een mooie SIF Dempsey?Weinig gelopen, verkeert in zo goed als nieuwe staat, ik ben pas de tweede eigenaar. Alle onderhoudsboekjes zitten erbij en er is nooit aan gesleuteld. Doe een leuk bod of een mooie tradeoffer.
Pff, had je coins teveel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit al veel vindt. Vraag even aan die Mafkees zijn teams wilt postenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Pff, had je coins teveel?![]()
Wel mooie teams trouwens
Gurbuh zijn UI zoals ik hem kenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet zoveel waard is. Wel een baas met 4* skill en wf
Vergeleken met mijn 100k -+ waarde welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je dit al veel vindt. Vraag even aan die Mafkees zijn teams wilt posten
Drenthe is een ex-feyenoorder dus die wil ik niet. Tevens is het bod te laag, maar het staat genoteerd. mvg kevinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen Drenthe? Weinig gelopen, spreekt de taal van de straat dus makkelijk in omgang.
Rijke tatta'squote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog meer terwijl ik 600k verkocht heb
niet echt hoor, ik ben maar een schooier vergeleken met de andere xboxersquote:
Het is de bedoeling dat ik nog wel winst maak héquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Drenthe is een ex-feyenoorder dus die wil ik niet. Tevens is het bod te laag, maar het staat genoteerd. mvg kevin
Ik dacht dat mij aan het begin was verteld dat hier donateurs warenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet echt hoor, ik ben maar een schooier vergeleken met de andere xboxers
Ouder dan de weg naar Romequote:
Nee dat is niet de bedoeling, ik verkoop mijn geliefde Clintje niet aan handelaarsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik nog wel winst maak hé
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat mij aan het begin was verteld dat hier donateurs waren
Ja hij heeft zijn leven opgepakt en is gestopt met FUT.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Leeft die gast nog?![]()
@Dudeweiser: tuurlijk niet, ik troll maar wat
Dan was het een wijs man.. wie gaat er nog meer stoppen?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn leven opgepakt en is gestopt met FUT.
Ik ben goed onderwegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan was het een wijs man.. wie gaat er nog meer stoppen?!
FIfa 13 ook?quote:
Ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan was het een wijs man.. wie gaat er nog meer stoppen?!
Weet niet, had afgelopen week de agenda knalvol staan met afspraken, hoop werk te doen op de zaak etc etc. Pak de controller wel weer op als ik in een periode kom dat ik me verveel denk ikquote:
Het is dus gelukt, mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef BDIL het volgende:
NIGGAASSSS Nieuwe PC is up and running like a beastMijn dank ook aan GJE
Ja hij vroeg me om een cd key om te activeren en ik klikte gewoon volgende, er stond onder aangevinkt windows activeert zichzelf ofzoquote:
Moet je even kraken, nu draai je een evaluatieversie, houd je DM in de gatenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja hij vroeg me om een cd key om te activeren en ik klikte gewoon volgende, er stond onder aangevinkt windows activeert zichzelf ofzo
Jij denkt serieus dat hier ook maar 1 iemand jóu coins gunt?quote:
Skeere boiquote:
Lekker coins weggeven. Per team dat hij maakt 10k verlies.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat hier ook maar 1 iemand jóu coins gunt?
ujellybra?quote:
Hij is jaloers op mijn grote TV die ik gehad hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
GJE heeft een rijke pappi?snel kidnappen dan
nee hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe je rijke pappi eruit zietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is jaloers op mijn grote TV die ik gehad heb
Volgens mij hebben we iemand van de verkeerde kant getroffen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe je rijke pappi eruit ziet
Dit 14 jarige gekut is ook een reden dat ik hier minder ben trouwens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe je rijke pappi eruit ziet
nee hoor, dikke packs kopen gr grquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
Walxie met met 700k.
Dag 1 Team met Ronaldo
Dag 2 Team met Messi
Dag 3 Team met IF Ibra
Enz enz
Ik doe niet eens watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit 14 jarige gekut is ook een reden dat ik hier minder ben trouwens.
Hij maakt het erg vaak zelf naar, we hadden een afspraak maar meneer houd zich er weer niet aanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We houden wel een FUT meeting 18+. Lekker bier drinken en hoeren neuken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga nou niet iemand anders aanwijzen. Neem de schuld ook eens een keer zelf op je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hij maakt het erg vaak zelf naar, we hadden een afspraak maar meneer houd zich er weer niet aan
Heldig planquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
We houden wel een FUT meeting 18+. Lekker bier drinken en hoeren neuken.![]()
Zeg ik dat ik niks doe? Ik spreek gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga nou niet iemand anders aanwijzen. Neem de schuld ook eens een keer zelf op je.
Ja, maar niet in LWDquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
We houden wel een FUT meeting 18+. Lekker bier drinken en hoeren neuken.![]()
Als de sfeer kutter wordt, gaan er meer afhaken, tot er alleen mongolen hier zitten. Ik ben echt voor een 16+ achtig iets. Maar helaas niet mogelijk hierquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef Walxie het volgende:
Ik houd het wel voor gezien hier, ga wel samen met SB spelen
Het wordt tijd voor de banhammer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de sfeer kutter wordt, gaan er meer afhaken, tot er alleen mongolen hier zitten. Ik ben echt voor een 16+ achtig iets. Maar helaas niet mogelijk hier
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef Walxie het volgende:
Ik houd het wel voor gezien hier, ga wel samen met SB spelen
quote:
Jij bent ook nep zegquote:
Gewoon normaal, altijd aardig. En nu wil je me weghebbenquote:
idd, jammer ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de sfeer kutter wordt, gaan er meer afhaken, tot er alleen mongolen hier zitten. Ik ben echt voor een 16+ achtig iets. Maar helaas niet mogelijk hier
Ja, die zijn echt achterlijk. Die bug.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Wil de stagiaire die verantwoordelijk is voor de 'sneeuw stadions' mij een zonnebril komen brengen?
SB praatte ook zo. Punt is, je zit in een FUT Forum, bijna 24/7 en je praat niet over FUT. Door je leeftijd word je ook niet begrepen, en door je algemene voetbalkennis belachelijk gemaakt. Dan komt het punt dat je gaat irriteren vanzelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon normaal, altijd aardig. En nu wil je me weghebben
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SB praatte ook zo. Punt is, je zit in een FUT Forum, bijna 24/7 en je praat niet over FUT. Door je leeftijd word je ook niet begrepen, en door je algemene voetbalkennis belachelijk gemaakt. Dan komt het punt dat je gaat irriteren vanzelf.
beide shirts lijken ook nog zwartquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die zijn echt achterlijk. Die bug.![]()
Dan zit ik zo:
[ afbeelding ]
Vind dat ik al minder post hier maargoed, je zal wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SB praatte ook zo. Punt is, je zit in een FUT Forum, bijna 24/7 en je praat niet over FUT. Door je leeftijd word je ook niet begrepen, en door je algemene voetbalkennis belachelijk gemaakt. Dan komt het punt dat je gaat irriteren vanzelf.
Ten eerste, waarom trek je je er iets van aan? Je hebt altijd je eigen ding gekozen, hoe belachelijk het ook was. Ik ben overigens lang zat aardig geweest terwijl er heel veel belachelijke dingen zijn gebeurd in dit topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon normaal, altijd aardig. En nu wil je me weghebben
je kijkt altijd tevreden terug dat je je gedrag hebt verbeterd. Met andere woorden, je vond je gedrag achteraf structureel niet geslaagd. Maar goed, SB, Walxie, jij.. Het heeft een wisselwerking op elkaar die niet prettig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind dat ik al minder post hier maargoed, je zal wel gelijk hebben.
Ik heb gewoon het gevoel dat ik een makkelijke zondebok ben voor sommige dingetjes, da's mijn meningquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kijkt altijd tevreden terug dat je je gedrag hebt verbeterd. Met andere woorden, je vond je gedrag achteraf structureel niet geslaagd. Maar goed, SB, Walxie, jij.. Het heeft een wisselwerking op elkaar die niet prettig is.
Als je gewoon FUT zou spelen, kennis hebt van de voetbalregels en niet steeds bekvecht met je leeftijdsgenoten, zou je ook geen "zondebok" zijn. Je post in een forum van iets wat je niet speelt, en je maakt blunder op blunder, zaken die zelfs vrouwen weten (de 3-1-0 punten regel). Hoe kun je nou serieus genomen worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat ik een makkelijke zondebok ben voor sommige dingetjes, da's mijn mening
Ik heb echt een hekel aan Walxie!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kijkt altijd tevreden terug dat je je gedrag hebt verbeterd. Met andere woorden, je vond je gedrag achteraf structureel niet geslaagd. Maar goed, SB, Walxie, jij.. Het heeft een wisselwerking op elkaar die niet prettig is.
Ik ga er wel weer op letten..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je gewoon FUT zou spelen, kennis hebt van de voetbalregels en niet steeds bekvecht met je leeftijdsgenoten, zou je ook geen "zondebok" zijn. Je post in een forum van iets wat je niet speelt, en je maakt blunder op blunder, zaken die zelfs vrouwen weten (de 3-1-0 punten regel). Hoe kun je nou serieus genomen worden?
Moet je is weten wat je ik van jullie sommigen vindquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Walxie!Hij stelt zulke domme vragen.
Daar word ik echt niet goed van!
''eens''quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Moet je is weten wat je ik van jullie sommigen vind
Zeg meneer Dudeweiser, hoe voelt dat nu om gehaat te worden door een klein kind?quote:
best grappig, het boeit me namelijk geen ruk wat dat kutkind van mij vindtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeg meneer Dudeweiser, hoe voelt dat nu om gehaat te worden door een klein kind?
Dus belediging voor mij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
Dat is nog een belediging voor dat broertje ook
Nee, gaat nergens overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Watskeburt? Is het 't waard om terug te lezen?
Dat zou best briljant zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
We kunnen wel een topic in KPD doen als het mag? 18+ is dat.
Ja, dat is ook weer zo'n lastig iets..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef Pobberd het volgende:
Ik las dat sommige hier voor 16+ waren. Oke, dat begrijp ik wel, maar dan worden sommige toch de dupe. Ik ben dan wel 15, maar ik vind zelf dat ik niks verkeerd doe. Als het wel zo is moeten jullie het zeggen
Ik vind jou niet lastig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Pobberd het volgende:
Als iemand mij lastig vindt, zou ik het wel graag willen horenWant dan kan ik er iets aan doen.
Nee, is net als allochtonen. Een klein clubje verziekt het voor een groep op zichquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Pobberd het volgende:
Als iemand mij lastig vindt, zou ik het wel graag willen horenWant dan kan ik er iets aan doen.
Feyenoorders zijn nooit lastigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Pobberd het volgende:
Lastig om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:59 schreef Pobberd het volgende:
Kuddegedrag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom wordt een domme opmerking van iemand door 10 verschillende users gequote om vervolgens degene af te zeiken? Dan ben je goed bezig...
Ja, daarom kom ik hier meestal alleen 's avonds na 10 uur de laatste tijd, ook omdat ik overdag weinig tijd heb, maar vooral omdat er dan alleen de mensen die wel gewoon normaal kunnen doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sommige mensen slopen dit topic echt(vooral die personen die nog geen haar op hun piemeltje hebben
)
neeeeequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Top. Ik moet tegen jou sowieso nog eens een potje
We hebben pas 2 potjes gespeeld toch? Volgens mij ik een keer 2-0 ofzo gewonnen, en jij een keertje 1-0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een 4-4-2 UP Benzema voor 25,5k bin op PS3.. Ik kan 'm niet kopen, maar voor een ander misschien zeer aantrekkelijk?U don't saySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een 4-4-2 UP Benzema voor 25,5k bin op PS3.. Ik kan 'm niet kopen, maar voor een ander misschien zeer aantrekkelijk?pff klote heb net niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Dus nu Lukaku rechts? Ik zou Ba houden!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
Wie moet ik vervangen, SIF Adebayor of UP Ba? Ik wil namelijk een linkspoot hebben als rechterspits omdat ik met een rechtspoot nogal wat kansen mis.
Dan ben je team of the tournament.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat is dit, ik verlies de gouden finale en er staat: Oranje has been eliminated, congratulations enjoy your reward. Met ingekleurde gouden coins.
En bij match reward staan ze er ook bij
Team of the Tournamentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat is dit, ik verlies de gouden finale en er staat: Oranje has been eliminated, congratulations enjoy your reward. Met ingekleurde gouden coins.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef Duuc-nl het volgende:
nieuw beeldscherm binnenstraks alles aansluiten, hopelijk doet fifa t op wifi
hadden ze in de finale moeten doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Liverpool na een half uur al 3-0 voor op Chelsea
Dat was ook zo, 4x Kabirquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat je beter bent, maar toch verloren
FA Finale wel winst, en dan ditquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Liverpool na een half uur al 3-0 voor op Chelsea
na pingels gewonnen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Edit: Ik heb de coins ook echt gekregen![]()
Eigenlijk wil ik UP Van Persie dan rechtsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus nu Lukaku rechts? Ik zou Ba houden!
Daar ben je rijkelijk mee beloondquote:
Ik denk dat ze spelers sparen voor CL finale. Chelsea moet die winnen omdat dat gunstiger is voor Feyenoord. Jammer dat ik het Chelsea niet gun en juist Bayernquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Pobberd het volgende:
Chelsea heeft Turnbull in de goalIs Cech geblesseerd ofzo?
Uitrustenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Pobberd het volgende:
Chelsea heeft Turnbull in de goalIs Cech geblesseerd ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die lach van Sierd
Wie hebben er eigenlijk gescoord, 3x Carroll?
Waarom is dat gunstiger voor Feyenoord? En de CL finale is toch pas de 19e?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze spelers sparen voor CL finale. Chelsea moet die winnen omdat dat gunstiger is voor Feyenoord. Jammer dat ik het Chelsea niet gun en juist Bayern
16equote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Waarom is dat gunstiger voor Feyenoord? En de CL finale is toch pas de 19e?
Omdat er dan een club doorschuift in de 3e ronde CL dus heeft Feyenoord meer kans op een minder goede tegenstander.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Waarom is dat gunstiger voor Feyenoord? En de CL finale is toch pas de 19e?
Zitten mensen in, maar niemand kan goed samenspelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Word er uberhaupt nog door fokkers geclubt hier? Zo niet, dan ga ik een actieve club zoeken
Ok, toppie. Ik heb zelf ook liever dat Bayern wint, maar nu wordt het mij wel moeilijk gemaaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat er dan een club doorschuift in de 3e ronde CL dus heeft Feyenoord meer kans op een minder goede tegenstander.
Mij maakt het niet veel uit, heb met beide clubs niet zoveel, maar Atletico heeft Falcaoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:40 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar ik ben voor Athletic
3-2quote:
Dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
Chelsea wint door een hattrick van Torres
Luiz blijft sobiexeaux staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
Eto'o
Carlos - McGeady
Chiellini IF Bocchetti - IF Anyukov
IF keeper psg
Sparen seun!
Gaat niet werken dan hea!quote:
RB Abate, CM Giovinco en IF Nocerinoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Eto'o is ook nog maar 30k waard. Misschien probeer ik hém wel naast Zlatan.
Heeft iemand nog een ander goed idee?
Zlatan - ?
Lavezzi - Boateng - ? - ?
Taiwo - Lucio - Luiz - ?
De vraagtekens mogen ingevuld. Het liefst wat skills erin. Pato, Benzema, Persie, Suárez, Hernandez, heb ze allemaal al gehad.Budget is zo'n 35 à 40k. 50k.
Het gaat om de vraagtekens he.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
RB Abate, CM Giovinco en IF Nocerino
Kan dan toch gewoon? Of hebben die 4 middenvelders andere positienaampjes in 442?quote:
Wel lief van je hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan dan toch gewoon? Of hebben die 4 middenvelders andere positienaampjes in 442?
Ik bedoel iig dit:
---------Giovinco--IF Nocerino
-----------------------Abate
Aha, nooit met 442 gespeeld, weet de exacte posities nietquote:
Dan is IF Nocerino RM. Ook lijkt me Giovinco daar niet ideaal. Was al gezegdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan dan toch gewoon? Of hebben die 4 middenvelders andere positienaampjes in 442?
Ik bedoel iig dit:
---------Giovinco--IF Nocerino
-----------------------Abate
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aha, nooit met 442 gespeeld, weet de exacte posities nietExcuses
Als je een leuke groep bij elkaar weet te sprokkelen van niet teveel mensen zou het leuk zijn. Met teveel gaat gewoon nietquote:
Probeer Robinho danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien gooi ik Hulk er wel weer in + Nilmar. Puur als statement.
Ik nog helemaal denken van dubbele link met Abate en Nocerino fixt de dode met Luiz, maar tevergeefsquote:
We hadden toch een leuk groepje met Lindgren., jij, ik, mmootje en Remi etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je een leuke groep bij elkaar weet te sprokkelen van niet teveel mensen zou het leuk zijn. Met teveel gaat gewoon niet
Jij en Nilmar.. 7-1.. Soms huil ik als ik in slaap wil komenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien gooi ik Hulk er wel weer in + Nilmar. Puur als statement.
Helemaal kapot..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
We hadden toch een leuk groepje met Lindgren., jij, ik, mmootje en Remi etc.
Dat was garpig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij en Nilmar.. 7-1.. Soms huil ik als ik in slaap wil komen
Ik zit nergens. Ok. Gr. Gr.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal kapot..
Lind zit bij mo, Remi is op schooltrip, Quel zit in Amerika
Jij zat toch bij Mmootje in de club?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was garpig.8-1 echter.
7 assists van Nilmar.
[..]
Ik zit nergens. Ok. Gr. Gr.
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef Rijst het volgende:
Toernooi gewonnen. Ik voel me in vorm. Zal ik streamen?
Ja, 1 keer gespeeld ofzo. Ik vind clubben niet echt tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij zat toch bij Mmootje in de club?
IK WIL MEEDOEN!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
Ik vroeg vorige keer nog of je mee wou doen he Lind maar je was afk ofzoWe hebben nog geen 1 keer vastgezeten in de arena
Ze komt vrijdag terugquote:
Verrekte loner!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, 1 keer gespeeld ofzo. Ik vind clubben niet echt tof.
quote:
quote:
Je weet dat Essien dan geen 9 chem krijgt? of doe je hem CDM?quote:
Ja, dan breng ik haar achterop m'n fiets naar huisquote:
ja speelt zelfde als h2h, super kut als je van het skillen enzo bentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, 1 keer gespeeld ofzo. Ik vind clubben niet echt tof.
lolquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dan breng ik haar achterop m'n fiets naar huis
Het kan precies zo worden als toen, geef het nog een kans schatje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Die ene keer met jou en GJE op Skype was dan wel weer lachen.
Güten Alten zeitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Die ene keer met jou en GJE op Skype was dan wel weer lachen.
quote:
Ik ben bijna 15 hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn de belangrijkste.
Goh, wat een leuk team Kevin, afgekeken bij Lindgren. hè?quote:
Ja daar moet ik nog een oplossing voor zoeken, Yaya Touré ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet dat Essien dan geen 9 chem krijgt? of doe je hem CDM?
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goh, wat een leuk team Kevin, afgekeken bij Lindgren. hè?
[..]
Ja daar moet ik nog een oplossing voor zoeken, Yaya Touré ofzo.
Ja en Dembele dan? Die krijgt volgens mij ook maar 7quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goh, wat een leuk team Kevin, afgekeken bij Lindgren. hè?
[..]
Ja daar moet ik nog een oplossing voor zoeken, Yaya Touré ofzo.
wat een anticlimax, ik dacht dubbele link met Clint dit dat. Fellaini dan maar ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en Dembele dan? Die krijgt volgens mij ook maar 7Fellaini dan
IF héquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een anticlimax, ik dacht dubbele link met Clint dit dat. Fellaini dan maar ja.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |