Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
is goed, laat je van je weten gr grquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef laucas het volgende:
[..]
hee walxie, mag ik een nieuw team voor je maken?
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
@ Lindgren een harp?
zo'n ding? [ afbeelding ]
Kut rijst lijkt me vies manquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef marcie216 het volgende:
wat is een fijne spits in een 4222 naast torres? Ik vind UP hernandez niks, budget 25k ongeveer ps3.
TY
Omdat hij zo welbesnaard is?quote:
HAHAHA IK ZAT LAATST MET CR00K IN DE PARTY HE. HIJ ZEI TEGEN MIJ ZOVAN: HEY RIJST GA EENS ETEN. EN TOEN ZEI IK NEE JE KAN HET OOK ZO ZEGGEN. HEY GA EENS RIJST ETEN.quote:
Zo'n pauperteam speelt wrs nog beter dan dat team wat ik nu hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef laucas het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/265985
Al te vaak gepost hier
Maak die dan voor erbij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n pauperteam speelt wrs nog beter dan dat team wat ik nu heb
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo'n pauperteam speelt wrs nog beter dan dat team wat ik nu heb
je bood het aan dus ik dacht.. grquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een beetje initiatief van jouw kant?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan ik iemand interesseren in een mooie SIF Dempsey?Weinig gelopen, verkeert in zo goed als nieuwe staat, ik ben pas de tweede eigenaar. Alle onderhoudsboekjes zitten erbij en er is nooit aan gesleuteld. Doe een leuk bod of een mooie tradeoffer.
Ruilen tegen Drenthe? Weinig gelopen, spreekt de taal van de straat dus makkelijk in omgang.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan ik iemand interesseren in een mooie SIF Dempsey?Weinig gelopen, verkeert in zo goed als nieuwe staat, ik ben pas de tweede eigenaar. Alle onderhoudsboekjes zitten erbij en er is nooit aan gesleuteld. Doe een leuk bod of een mooie tradeoffer.
Pff, had je coins teveel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit al veel vindt. Vraag even aan die Mafkees zijn teams wilt postenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Pff, had je coins teveel?![]()
Wel mooie teams trouwens
Gurbuh zijn UI zoals ik hem kenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet zoveel waard is. Wel een baas met 4* skill en wf
Vergeleken met mijn 100k -+ waarde welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je dit al veel vindt. Vraag even aan die Mafkees zijn teams wilt posten
Drenthe is een ex-feyenoorder dus die wil ik niet. Tevens is het bod te laag, maar het staat genoteerd. mvg kevinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen Drenthe? Weinig gelopen, spreekt de taal van de straat dus makkelijk in omgang.
Rijke tatta'squote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog meer terwijl ik 600k verkocht heb
niet echt hoor, ik ben maar een schooier vergeleken met de andere xboxersquote:
Het is de bedoeling dat ik nog wel winst maak héquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Drenthe is een ex-feyenoorder dus die wil ik niet. Tevens is het bod te laag, maar het staat genoteerd. mvg kevin
Ik dacht dat mij aan het begin was verteld dat hier donateurs warenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet echt hoor, ik ben maar een schooier vergeleken met de andere xboxers
Ouder dan de weg naar Romequote:
Nee dat is niet de bedoeling, ik verkoop mijn geliefde Clintje niet aan handelaarsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik nog wel winst maak hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |