Die is toch ook geniaalquote:
in Rotterdam noemen ze dat geloof ik een aandachtshoerquote:
Dat zei mijn chick gisterenquote:
Dom wijf, ik zou meteen dumpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei mijn chick gisteren.
Ik: "waarom heb je de routerstekker eruit gehaald?"
HET INTERNET IS KAPOT.![]()
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef Cara het volgende:
[..]
in Rotterdam noemen ze dat geloof ik een aandachtshoer
Heb een hele tijd op een klantenservice gewerkt. Hoe vaak ik die zin wel niet kreeg. En elke keer m'n lach onderdrukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei mijn chick gisteren.
Ik: "waarom heb je de routerstekker eruit gehaald?"
HET INTERNET IS KAPOT.![]()
de vrouwelijke fok users krijgen schijnbaar vaak genoeg nude pics van gasten in hun pmquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebben!
Is een kloon van iemand idd, want is veel te confident in deze SC voor iemand die net nieuw is.quote:
Mwah superintelligent is ze niet, maar slim en handig wel. En ze kan briljant pijpen en is lekker. Ze houdt der smoel, smeert mn brood, zorgt dat het bier koud staat en doet alles in het huishouwen.quote:
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de vrouwelijke fok users krijgen schijnbaar vaak genoeg nude pics van gasten in hun pm
ja, wil je daarmee stoppenquote:
Om 2:00 's nachts tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah superintelligent is ze niet, maar slim en handig wel. En ze kan briljant pijpen en is lekker. Ze houdt der smoel, smeert mn brood, zorgt dat het bier koud staat en doet alles in het huishouwen.
Wat wil je nog meer.
Je weet broer. Af en toe uit bed schoppen en iets voor je laten doen, zo houd je je wijf onder de duim.quote:
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenopquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebben!
oh, Udowu is een goeie daarvoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Cara het volgende:
[..]
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenop
Wanneer bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
waarom je die pop mee naar buiten dan hmf?
Stug ja.. maar ik scheer me altijd eerst met de tondeuse.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Succes. Is 't stug of ben je zo'n babyface?
Dat is de ergste van allemaalquote:
Minder dan hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar daar is het meer getroll lijkt mij toch?
nee, sommige mensen mennen het bij die uft en die andere.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar daar is het meer getroll lijkt mij toch?
dat je er dan ook zo lang bij stilstaat, zo werkt t nou eenmaal overal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Cara het volgende:
[..]
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenop
Ik zou toch zweren dat je gewoon LittleRabbit bentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat je er dan ook zo lang bij stilstaat, zo werkt t nou eenmaal overal.
om even terug te komen op voetbal, mijn favoriete doelpunt van luis suarez
robbie penders
Jailbait wezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: wat doe jij in VBL slowchat?
de fuck, het gaat dan gelijk 10 pagina's nergens anders overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat je er dan ook zo lang bij stilstaat, zo werkt t nou eenmaal overal.
Och, ik krijg sinds dat ik hier ben geregistreerd te horen dat ik een kloon ben. Zoveel kan ik daar niet mee toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je gewoon LittleRabbit bent
Ik had hier al een paar keer eerder gekeken omdat mijn naam werd genoemd door stokstaart en ik linkjes toegestuurd kreeg. Paar dagen terug kreeg ik weer een linkje en toen vond ik het wel gezellig hier en werd ik met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: wat doe jij in VBL slowchat?
hahaha dit is zo waarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
de fuck, het gaat dan gelijk 10 pagina's nergens anders over
maar ja het blijft fok
Het zijn diezelfde gasten die die pleurishoeren bij het uitgaan zo FUCKING verwend gemaakt hebben. Zelfs de lelijkste zeug wordt 3 keer per avond aangesproken door die kansloze gasten die geen kutjes kunnen scorenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
de fuck, het gaat dan gelijk 10 pagina's nergens anders over
maar ja het blijft fok
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
Och, ik krijg sinds dat ik hier ben geregistreerd te horen dat ik een kloon ben. Zoveel kan ik daar niet mee toch?
Ik hoop btw dat LittleRabbit op zijn minst een mongool was?
ah mijn grote voorbeeld, jij bent het.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zijn diezelfde gasten die die pleurishoeren bij het uitgaan zo FUCKING verwend gemaakt hebben. Zelfs de lelijkste zeug wordt 3 keer per avond aangesproken door die kansloze gasten die geen kutjes kunnen scoren.
Gelukkig naai ik ze anaal even open en leer ze weer onderdandig zijn aan de man. Dan zet ik ze uit en bel ze nooit terug, ze compleet in paniek achterlatend, hun onschuld teruggevonden.
Om vervolgens weer verpest te worden door van die gastjes die 29 pagina's Dromenvangertje-Fotoboek geilen.
Geen van beide. Een bekende trance DJ.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zing je nou Robbie Williams? of BEP?
Ik heb het over die van Twisted Sisters!
Road trip
Ik betaal altijd alles. Ligt ook aan mijn salaris ten opzichte van mijn chick / mijn salaris sowieso.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
HMF, betaal jij alles voor je date? (niet vriendin, date) Of 50/50? Als je gaat bios'sen of eten.
Je hebt helemaal gelijk joh.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zijn diezelfde gasten die die pleurishoeren bij het uitgaan zo FUCKING verwend gemaakt hebben. Zelfs de lelijkste zeug wordt 3 keer per avond aangesproken door die kansloze gasten die geen kutjes kunnen scoren.
Gelukkig naai ik ze anaal even open en leer ze weer onderdandig zijn aan de man. Dan zet ik ze uit en bel ze nooit terug, ze compleet in paniek achterlatend, hun onschuld teruggevonden.
Om vervolgens weer verpest te worden door van die gastjes die 29 pagina's Dromenvangertje-Fotoboek geilen.
whehe ik ken daar altijd wel om lachen altijd op het eind van zaterdagnacht; altijd wel een lamme gozer incluis grijns met een kenkerlelijke waggelende walvis aan zn arm te vinden -quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn verstand zit in mijn lul.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra jij ook verstand krijgt zal ik erover nadenken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra jij ook verstand krijgt zal ik erover nadenken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn verstand zit in mijn lul.
Da's ook de reden waarom ik nooit met jou op date zou gaan.
Omdat ik niet het type meisje ben die zomaar een random lul in zich laat stoppen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet omdat ze net 17 is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hield het een kwartier vol, toen ging ik me storen aan dat amsterdamse accent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over Sven hoor maar gewoon over graffiti scene in Amsterdam
Bedoel je daarmee 1-16 of vanaf 16?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben zelf 23. Alles tot een jaartje of 16 doe ik wel.
Respect.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik niet het type meisje ben die zomaar een random lul in zich laat stoppen?
Die was maagd op haar 19e, toen ik der voor 't eerst wipte. Nuff said.quote:Zoek dan maar lekker meisjes op zonder verstand die dat wel toelaten, incl je vriendin.
oh we hebben een pedo hier hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben zelf 23. Alles tot een jaartje of 16 doe ik wel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hield het een kwartier vol, toen ging ik me storen aan dat amsterdamse accent.
Merci.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal het gedeelte van hem zoeken, daar is ook een apart filmpje van
ja maar jij doet het ook onder de 16quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even héél snel gegooglet:
[ afbeelding ]
WAT? 16? O nee dan niet.! Riiiiiiiiight.
Nee man heb geen zin in strafblad. 16+ dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar jij doet het ook onder de 16
alsof de meisjes op die jailbait foto's allemaal 16 zijn, gewoon jonge koppies.quote:
Gast, als ze 9 waren zou ik ze nog doen als ze er zo uit zagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Bieks het volgende:
[..]
alsof de meisjes op die jailbait foto's allemaal 16 zijn, gewoon jonge koppies.
neemt niet weg dat als ze 16 zou zijn dat niemand zich er ook maar ene moer van zou aantrekken natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, als ze 9 waren zou ik ze nog doen als ze er zo uit zagen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
siiickquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik heb me daar nog pas pissig over gemaakt; liep vrijdagnacht op stadhuisplein en dan zag je daar een stuk of 10 van die 25-30 jarige riftapen van die 13-14 jarige meisjes aanspreken in de hoop ze mee naar huis te krijgenquote:
dus dat zeg ik, pedotjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
maar dat is gewoon uitschot, die doen dat ook bij oudere meisjes. Of schattige boysquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb me daar nog pas pissig over gemaakt; liep vrijdagnacht op stadhuisplein en dan zag je daar een stuk of 10 van die 25-30 jarige riftapen van die 13-14 jarige meisjes aanspreken in de hoop ze mee naar huis te krijgen![]()
"PSST PSST HEY. Hey meisje. Hey."quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb me daar nog pas pissig over gemaakt; liep vrijdagnacht op stadhuisplein en dan zag je daar een stuk of 10 van die 25-30 jarige riftapen van die 13-14 jarige meisjes aanspreken in de hoop ze mee naar huis te krijgen![]()
Happen in mijn wapenstok ja.. zeg gewoon dat dat mijn zusje is en dan laat ik ze tandjes tuffen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"PSST PSST HEY. Hey meisje. Hey."
Gewoon 1000 keer proberen, er hapt er vanzelf wel een.
geo is een vigilantequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Happen in mijn wapenstok ja.. zeg gewoon dat dat mijn zusje is en dan laat ik ze tandjes tuffen.
wel een? al die kinderen vinden dat prachtig johquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"PSST PSST HEY. Hey meisje. Hey."
Gewoon 1000 keer proberen, er hapt er vanzelf wel een.
Fortuyntje zag het allemaal goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:27 schreef Cara het volgende:
[..]
wel een? al die kinderen vinden dat prachtig joh![]()
je hebt zelfs een paar van die aspirant hoertjes die daar in de buurt gaan staan om hopelijk benaderd te worden door die gasten.. en dan zo'n karl noten veroordelen voor een plaatje op zn computer; dit soort gasten moeten gewoon opgeknoopt worden, maar dan wordt er niets aan gedaan
Die meisjes die dat doen moeten een keer flink in hun kont geneukt worden. Walgelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:27 schreef Cara het volgende:
[..]
wel een? al die kinderen vinden dat prachtig joh![]()
je hebt zelfs een paar van die aspirant hoertjes die daar in de buurt gaan staan om hopelijk benaderd te worden door die gasten.. en dan zo'n karl noten veroordelen voor een plaatje op zn computer; dit soort gasten moeten gewoon opgeknoopt worden, maar dan wordt er niets aan gedaan
inZan had toch een permaban?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fortuyntje zag het allemaal goed.
* Helpmefok in before inZanity.
Ik hoop echt gewoon dat ik géén dochter ga krijgen in deze tijd. Óf dat we in staat zijn haar zo op te voeden dat ze collectief negerts, marokkanen en ander tuig negeert..
inZan heeft vast 2 minuten geleden meegelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fortuyntje zag het allemaal goed.
* Helpmefok in before inZanity.
Ik hoop echt gewoon dat ik géén dochter ga krijgen in deze tijd. Óf dat we in staat zijn haar zo op te voeden dat ze collectief negerts, marokkanen en ander tuig negeert..
Vind ik niet. Ze noemen ze loverboys. noem het voortaan gewoon pedofielen die misbruik maken van onzekere meisjes, die weten niet beterquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die meisjes die dat doen moeten een keer flink in hun kont geneukt worden. Walgelijk.
Als die meisjes in de buurt gaan staan van oudere jongens, een beetje met hun kont gaan staan draaien, en van een afstandje flirten dan vragen ze er om hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze noemen ze loverboys. noem het voortaan gewoon pedofielen die misbruik maken van onzekere meisjes, die weten niet beter
daar had ik het dus gelijk daarna over met mn vrienden, je kan gewoon niet zeggen dat je er voor moet uitkijken want dan gaat zo'n kind dat júist lopen doen. Doe mij maar gewoon lekker een gozert later; kroegie in met zn vrienden, op de voetbal en dan op zn 16e een mooie meid mee naar huisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
met een beetje mazzel kan je het geslacht van je baby al bepalen tegen de tijd dat je er eentje neemt. Hopen op de wetenschap dan maarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
daar had ik het dus gelijk daarna over met mn vrienden, je kan gewoon niet zeggen dat je er voor moet uitkijken want dan gaat zo'n kind dat júist lopen doen. Doe mij maar gewoon lekker een gozert later; kroegie in met zn vrienden, op de voetbal en dan op zn 16e een mooie meid mee naar huis
Precies. Mijn ouders hebben mij best veel lopen verbieden, en ik heb bijna al die dingen al wel gedaan nuquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
daar had ik het dus gelijk daarna over met mn vrienden, je kan gewoon niet zeggen dat je er voor moet uitkijken want dan gaat zo'n kind dat júist lopen doen. Doe mij maar gewoon lekker een gozert later; kroegie in met zn vrienden, op de voetbal en dan op zn 16e een mooie meid mee naar huis
Ik herinner me dat we deze problematiek tijdens onze strooptocht door Rotterdam nog aangehaald hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
nee, laat maar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ECHT????????????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat vertelt ze met het volste trotsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders hebben mij best veel lopen verbieden, en ik heb bijna al die dingen al wel gedaan nujuist omdat het dan nog leuker en spannender is.
O, jij wordt een ouder met de 'vrije insteek'. Goed ideequote:Maar door die dingen weet ik nu wel wat verstandiger is. Een kind moet gewoon zelf op ontdekkingstocht gaan, ik zou het juist aanmoedigen om dat te doen.
Experimenteren bij vrouwen == BIJ VOORBAAT AL-TIJD een gevoel van spijt VAN die vrouw.quote:Maar wel met mate natuurlijk.
Het komt ergens vandaan schat. Wat dacht jij danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herinner me dat we deze problematiek tijdens onze strooptocht door Rotterdam nog aangehaald hebben.
Ouderwets met discipline opvoeden misschien. Gewoon een pak rammel geven af en toe, je moet toch verdomme bang zijn voor je moeder als kind?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat vertelt ze met het volste trots.
[..]
O, jij wordt een ouder met de 'vrije insteek'. Goed idee.
Zolang je je dochter van de paal (en dat bedoel ik in ELKE vorm) kan houden tot haar 18+e, ben je als ouder goed bezig geweest.
[..]
Experimenteren bij vrouwen == BIJ VOORBAAT AL-TIJD een gevoel van spijt VAN die vrouw.
En waarom denk je dat ze dat doen? Die meiden zijn zo onzeker als wat. Dom, naief, kansloos, noem het wat je wil, maar het blijven kinderen van 14/15. Die houden van aandacht en helemaal als die gasten ouder zijn. (jij toch ook? je zit in de voetbal SC) Hier zijn gewoon die gasten hoofdschuldig. Ik ben zelf 23, en dan zie ik zo'n gast van mn eigen leeftijd gewoon op dat soort meisjes afstappen terwijl hij ondertussen dondersgoed weet wat hij aan het doen is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als die meisjes in de buurt gaan staan van oudere jongens, een beetje met hun kont gaan staan draaien, en van een afstandje flirten dan vragen ze er om hoor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Bieks het volgende:
[..]
Ouderwets met discipline opvoeden misschien. Gewoon een pak rammel geven af en toe, je moet toch verdomme bang zijn voor je moeder als kind?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het komt ergens vandaan schat. Wat dacht jij dan.
Vooral die mannetjes zijn echt viessssssssquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef Cara het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ze dat doen? Die meiden zijn zo onzeker als wat. Dom, naief, kansloos, noem het wat je wil, maar het blijven kinderen van 14/15. Die houden van aandacht en helemaal als die gasten ouder zijn. (jij toch ook? je zit in de voetbal SC) Hier zijn gewoon die gasten hoofdschuldig. Ik ben zelf 23, en dan zie ik zo'n gast van mn eigen leeftijd gewoon op dat soort meisjes afstappen terwijl hij ondertussen dondersgoed weet wat hij aan het doen is.
Wij net risotto a lá Jurian gehad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu ff boodschappen doen. Ajam Paniki met zilvervliesrijst.
Ik vertel het ja, met trots? dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat vertelt ze met het volste trots.
[..]
O, jij wordt een ouder met de 'vrije insteek'. Goed idee.
Zolang je je dochter van de paal (en dat bedoel ik in ELKE vorm) kan houden tot haar 18+e, ben je als ouder goed bezig geweest.
[..]
Experimenteren bij vrouwen == BIJ VOORBAAT AL-TIJD een gevoel van spijt VAN die vrouw.
Snap dat ook nooit zo hoor. Vind 't ook treurig voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef Cara het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ze dat doen? Die meiden zijn zo onzeker als wat. Dom, naief, kansloos, noem het wat je wil, maar het blijven kinderen van 14/15. Die houden van aandacht en helemaal als die gasten ouder zijn. (jij toch ook? je zit in de voetbal SC) Hier zijn gewoon die gasten hoofdschuldig. Ik ben zelf 23, en dan zie ik zo'n gast van mn eigen leeftijd gewoon op dat soort meisjes afstappen terwijl hij ondertussen dondersgoed weet wat hij aan het doen is.
Dat mate is een beetje het probleem nu. Toen ik een paar jaar geleden 16 was, was wat meer drinken stoer, aangeschoten enzo. Dat mocht dan nog wel, verder niet. En dan ging je de grens opzoeken naar dronken worden en dan kwam je dronken thuis.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies. Mijn ouders hebben mij best veel lopen verbieden, en ik heb bijna al die dingen al wel gedaan nujuist omdat het dan nog leuker en spannender is.
Maar door die dingen weet ik nu wel wat verstandiger is. Een kind moet gewoon zelf op ontdekkingstocht gaan, ik zou het juist aanmoedigen om dat te doen. Maar wel met mate natuurlijk.
Neger, ik moet nu al geen chick meer van onder de 20. Geef mij maar een wijf dat met zichzelf uit de knoop is, weet wat ze wil e.d. Scheelt weer een hoop gezeik en verassingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die mannetjes zijn echt viessssssss. 20+'ers die tieners gaan hosselen.
Maar ook van die jongens in de 30 met een chick van 19/20/21. Dat is echt.
Als je een maag wil is de -20 categorie toch echt waar je moet zoekenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neger, ik moet nu al geen chick meer van onder de 20. Geef mij maar een wijf dat met zichzelf uit de knoop is, weet wat ze wil e.d. Scheelt weer een hoop gezeik en verassingen.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen maakt fouten, en wat als m'n kind nou even een sletje is geweestdat is iedereen wel even.
Njah....meestal is 't een compromis. Maagd en zelf moeten opvoeden of geen maagd en de rest van je eisen wel voldoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je een maag wil is de -20 categorie toch echt waar je moet zoeken.
Dat zeker. Maar ze weten toch wel duidelijk dat als ze schaars gekleed het huis uit gaan watvoor volk ze achter zich aan willen, anders doen ze het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Daarom wel blij met m'n huidige chick.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Njah....meestal is 't een compromis. Maagd en zelf moeten opvoeden of geen maagd en de rest van je eisen wel voldoen.
Het gaat een keer mis ja, maar het moet goed mis gaan voordat ze weer realiseren hoe dom ze zijn. Die tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat mate is een beetje het probleem nu. Toen ik een paar jaar geleden 16 was, was wat meer drinken stoer, aangeschoten enzo. Dat mocht dan nog wel, verder niet. En dan ging je de grens opzoeken naar dronken worden en dan kwam je dronken thuis.
Nu is de norm, dronken zijn. Iedereen dronken, want dat is stoer. Dronken thuiskomen mag, maar niet verder. Waarna kinderen dus weer de grens opzoeken en dan kom je uit bij bijv. comazuipen.
En het erge is: het lukt ze vaak nog ook. Dat is waarom veel vrouwen van tegenwoordig zo dom zijn. Totaal geen zelfrespect en achteraf janken dat ze geen geschikte vent kunnen vinden. Gek he, als je jezelf eerst laat volpompen door 20 losers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ze weten toch wel duidelijk dat als ze schaars gekleed het huis uit gaan watvoor volk ze achter zich aan willen, anders doen ze het niet.
Een beetje aandacht op z'n tijd is niks mis mee.. iedereen heeft aandacht nodig, maar ik haal het niet per se hier weg, voor hetzelfde geld zat ik in een SC met allemaal dame's, maar ik kan gewoon beter opschieten met mannen omdat vrouwen zo moeilijk doen altijd.
Als mannen van boven de 20 een meisje van onder de 16 benaderen dan doen ze dat omdat die meisjes makkelijker in bed te krijgen zijn, daar ben ik het mee eens. En ik vind dat ook achterlijk.
Deze manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is: het lukt ze vaak nog ook. Dat is waarom veel vrouwen van tegenwoordig zo dom zijn. Totaal geen zelfrespect en achteraf janken dat ze geen geschikte vent kunnen vinden. Gek he, als je jezelf eerst laat volpompen door 20 losers.
Ach ze janken er toch wel om, niet? Van die vrouwen die op klootzakken vallen en dan achteraf miepen dat mannen klootzakken zijn. Female logic. Denk dat dat gewoon van alle tijden is, maar omdat iedereen nu facebook heeft zien ze het gezeik allemaal :pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is: het lukt ze vaak nog ook. Dat is waarom veel vrouwen van tegenwoordig zo dom zijn. Totaal geen zelfrespect en achteraf janken dat ze geen geschikte vent kunnen vinden. Gek he, als je jezelf eerst laat volpompen door 20 losers.
Vrouwen willen mannen die dominant zijn, die ze af en toe op de plek zetten. Als ze dat krijgen is het ineens mis en dan breken alle remmen losquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef Bieks het volgende:
[..]
Ach ze janken er toch wel om, niet? Van die vrouwen die op klootzakken vallen en dan achteraf miepen dat mannen klootzakken zijn. Female logic. Denk dat dat gewoon van alle tijden is, maar omdat iedereen nu facebook heeft zien ze het gezeik allemaal :p
Heb ik ooit gezegd dat je dat niet was dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik ben heus wel een toffe kerel hoor.
vrouwen willen altijd het tegenovergestelde van wat ze zeggen dat ze willen, zo werkt dat nou eenmaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrouwen willen mannen die dominant zijn, die ze af en toe op de plek zetten. Als ze dat krijgen is het ineens mis en dan breken alle remmen los
Vrouwen zijn niet te doorgronden. Ik probeer het al niet eens meer. Het is gewoon een mengelmoes van logica, instinct en gevoel die van dag tot dag wisselt en waar geen peil op te trekken valt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef Bieks het volgende:
[..]
Ach ze janken er toch wel om, niet? Van die vrouwen die op klootzakken vallen en dan achteraf miepen dat mannen klootzakken zijn. Female logic. Denk dat dat gewoon van alle tijden is, maar omdat iedereen nu facebook heeft zien ze het gezeik allemaal :p
Soms is het omdat het meisje bepaalde kwaliteiten heeft die verder gaan dan haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als mannen van boven de 20 een meisje van onder de 16 benaderen dan doen ze dat omdat die meisjes makkelijker in bed te krijgen zijn, daar ben ik het mee eens. En ik vind dat ook achterlijk.
Ook niet helemaal waar, maar in veel gevallen proberen ze eerst 10x uit wat ze niet willen voordat ze iemand vinden die ze wel willen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Cara het volgende:
[..]
vrouwen willen altijd het tegenovergestelde van wat ze zeggen dat ze willen, zo werkt dat nou eenmaal
Niet altijd zo, die situaties moet je wel aanvoelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Cara het volgende:
[..]
vrouwen willen altijd het tegenovergestelde van wat ze zeggen dat ze willen, zo werkt dat nou eenmaal
Hm misschien. Ik heb ook altijd oudere jongens leuker gevonden, maar dat kwam doordat jongens van mijn leeftijd zo ontiegelijk kinderachtig zijn en je daarmee niet een fatsoenlijke discussie of gesprek kon hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Soms is het omdat het meisje bepaalde kwaliteiten heeft die verder gaan dan haar uiterlijk.
Helaas vindt zo'n meisje een oudere jongen dan weer om de verkeerde redenen leuk.
Je moet bij vrouwen altijd afgaan op wat ze voelen, niet op wat ze zeggen. Wat ze zeggen is nooit relevant. Als hier al uitzonderingen op zijn, zijn het er weinig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet altijd zo, die situaties moet je wel aanvoelenIk ben meestal heel direct en draai niet om te dingen heen die ik wil, maar je hebt van die meisjes die overal een spel van maken, sodemieter op man.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Je moet bij vrouwen altijd afgaan op wat ze voelen, niet op wat ze zeggen. Wat ze zeggen is nooit relevant. Als hier al uitzonderingen op zijn, zijn het er weinig.
Oke, dan negeer ik ze voortaan gwn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Je moet bij vrouwen altijd afgaan op wat ze voelen, niet op wat ze zeggen. Wat ze zeggen is nooit relevant. Als hier al uitzonderingen op zijn, zijn het er weinig.
hier zit wel een kern van waarheid in. Ben nu 23, en als ik luister soms naar van die 18 jarige jochies in de trein pffffffffffff je word er depri van. Dan de realisatie dat je zelf waarschijnlijk ook zo was, toenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hm misschien. Ik heb ook altijd oudere jongens leuker gevonden, maar dat kwam doordat jongens van mijn leeftijd zo ontiegelijk kinderachtig zijn en je daarmee niet een fatsoenlijke discussie of gesprek kon hebben
vragen ze wijn? gewoon bier geven dan.quote:
ja daar krijg je vast kudos voor, lekkere bierkutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vragen ze wijn? gewoon bier geven dan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vragen ze wijn? gewoon bier cola met ghb geven dan.
Idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vragen ze wijn? gewoon bier geven dan.
quote:
ach, ik ben al zoveel weken verkouden dat ik het dan niet eens meer ruikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja daar krijg je vast kudos voor, lekkere bierkut
ja fijn, so much voor de anti-aanbaklaagquote:
zat erop te wachtenquote:
Moeten ze doen om de man geinteresseerd te houden, er is namelijk voor een man niets aantrekkelijker dan de veranderlijke vrouw.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet te doorgronden. Ik probeer het al niet eens meer. Het is gewoon een mengelmoes van logica, instinct en gevoel die van dag tot dag wisselt en waar geen peil op te trekken valt.
Ik wilde net zeggen, voortaan bier vragen, krijg je wijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet je bij mij niet doen, just sayin
Een vrouw is alleen maar veranderlijk als je haar niet begrijpt, seriouslyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Bieks het volgende:
[..]
Moeten ze doen om de man geinteresseerd te houden, er is namelijk voor een man niets aantrekkelijker dan de veranderlijke vrouw.
Nee ik bedoel, dat is eens wetenschappelijk onderzocht. Iets met dat de man na een tijdje zijn interesse verliest en niet meer zijn best doet. In dat licht is het best verklaarbaar dat het natuurlijke gedrag van een vrouw haar aantrekkelijker maakt voor de man (want mysterieus ondoorgrondelijk bla bla)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Een vrouw is alleen maar veranderlijk als je haar niet begrijpt, seriously
Nice. Mijn meningen en gedachten over bepaalde dingen veranderen nog wel elke paar jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Bieks het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, dat is eens wetenschappelijk onderzocht. Iets met dat de man na een tijdje zijn interesse verliest en niet meer zijn best doet. In dat licht is het best verklaarbaar dat het natuurlijke gedrag van een vrouw haar aantrekkelijker maakt voor de man (want mysterieus ondoorgrondelijk bla bla)
hm, zou goed kunnen, maar bij mij werkt dat juist averechts.. en dat weet de huidige dame ook dondersgoed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Bieks het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, dat is eens wetenschappelijk onderzocht. Iets met dat de man na een tijdje zijn interesse verliest en niet meer zijn best doet. In dat licht is het best verklaarbaar dat het natuurlijke gedrag van een vrouw haar aantrekkelijker maakt voor de man (want mysterieus ondoorgrondelijk bla bla)
Goede vraag iddquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus, welk muziek draait er nu bij jullie?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Opsluiten is ook een optie tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil ook geen dochter, veel te bang dat ze verkracht wordt of met 20 mannen thuis komtdoe mij maar jongens. Sowieso om de familie naam door te zetten, is erg afhankelijk ervan.
Mobb Deep - Shook Ones Part IIquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
van die sponsjes met schoonmaakmiddel onder de knieetjes en dan af en toe door het huis laten kruipenquote:
quote:
Goede smaak wel.quote:
Niks mis mee, zo doen Moslims het ook wel eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef Cara het volgende:
[..]
van die sponsjes met schoonmaakmiddel onder de knieetjes en dan af en toe door het huis laten kruipen
Voor Ronald Graafland?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nu deze
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ken ik niet en waarom zou ik dat voor die gast draaien?quote:
Omdat hij op het veld van de Kuip stond te hakken afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken ik niet en waarom zou ik dat voor die gast draaien?![]()
Ik ben ff wat lompe muziek aan het draaien, zo naar de gym.
Oh, zou kunnen, ik keek niet naar die huldiging toeliequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij op het veld van de Kuip stond te hakken afgelopen zondag.
goh meen je dat nouquote:
ik blijf in herhaling vallen maar je bent echt fan van de verkeerde clubquote:
kansloos onderschrift heb jequote:
Dat mag jij vinden, maar is nog geen reden dat jij en andere elke dag dat topic moeten komen verziekenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik blijf in herhaling vallen maar je bent echt fan van de verkeerde club
ik geef altijd gewoon mijn oprechte eerlijke meningquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar is nog geen reden dat jij en andere elke dag dat topic moeten komen verzieken
zet er dan een psv troll quote in dat is hipquote:
Oeh gnal ouh ki tid lov ?quote:
Tot ej nee palk po ej kk keb tgjirkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2012 20:57:37 ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot ej nee palk po ej kk keb tgjirkTaw njiz ew feissehga P:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
He.. is ..going to kick.. your fucking ass, and you know.. his name is Kyle Gas!
ROCKINGGGGG AND FUCKING ROLLINGGGG...
And fucking ripvplpluuuputututitippplpluuuuu reprpelplierpuuuu .. bjoorrpprmrprropropropropr piepiepiepeipeipepeilelelepieuw!
Ja..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
He.. is ..going to kick.. your fucking ass, and you know.. his name is Kyle Gas!
ROCKINGGGGG AND FUCKING ROLLINGGGG...
And fucking ripvplpluuuputututitippplpluuuuu reprpelplierpuuuu .. bjoorrpprmrprropropropropr piepiepiepeipeipepeilelelepieuw!
yekimrd scip nav ej suzquote:
Ki beh neeg suzquote:
Of je bent gewoon extreem ontspannen. Kan ook. Ik heb dat op vakantie altijd, dat ik midden op de dag of na het avondeten altijd een uurtje slaap omdat ik zo heerlijk tot rust kom.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:02 schreef Rens-Reith het volgende:
Wow heb gewoon anderhalf uur geslapen midden op de avond. Slaap te kort?
Zal raar zijn aangezien veel mensen nu last hebben van examenvrees. Maar wilde DWDD kijken op me bedje maar sliep en werd om 9 uur weer wakker. Heb ik haast nooit dus best vreemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of je bent gewoon extreem ontspannen. Kan ook. Ik heb dat op vakantie altijd, dat ik midden op de dag of na het avondeten altijd een uurtje slaap omdat ik zo heerlijk tot rust kom.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die mensen die op vakantie gaan naar een warmland en dan heel de dag sudoku spelen aan het zwembad .
Van die mensen die op Turkije naar vakantie gaan en hun all-in resort niet uitkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die mensen die op vakantie gaan naar een warmland en dan heel de dag sudoku spelen aan het zwembad .
Of de hele dag op een matje liggen aan het strand.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie je op de camping in Frankrijk veelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die mensen die op Turkije naar vakantie gaan en hun all-in resort niet uitkomen.
Gaan dit jaar ipv (zoals gewoonlijk bij ons) Frankrijk en Griekenland voor het eerst naar Turkijke ook all-in denk ook dat het vooral in het zwembad liggen en vreten word hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die mensen die op Turkije naar vakantie gaan en hun all-in resort niet uitkomen.
Moet je zelf weten. Ik vind het echt geen reet aan en extreem burgerlijk, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Gaan voor dit jaar ipv van Frankrijk en Griekenland voor het eerst naar Turkijke ook all-in denk ook dat het vooral in het zwembad liggen en vreten word hoor.
Waarom zit jij op een camping in Frankrijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zie je op de camping in Frankrijk veeldie mensen komen hun camping niet af.
Hoe kom je hier nou weer bijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zit jij op een camping in Frankrijk
Normaal is het altijd een camping met zwembad in Frankrijk of een appartement in Kreta. Ben benieuwd wat Turkije ons gaat brengen. Normaal gaan we elke dag naar steden en dorpjes etc. zal denk ik nu niet anders zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Ik vind het echt geen reet aan en extreem burgerlijk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hoe weet je dit danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bijik ga nooit op vakantie en ik ben nog geen meter in frankrijk geweest.
Je lult uit je nek dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zie je op de camping in Frankrijk veeldie mensen komen hun camping niet af.
Ik hoor toch verhalen van vrienden en kennissen kutjongquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit dan
[..]
Je lult uit je nek dus
Gewoon zo'n tent nemen die er al staat (met gewone bedden en keuken enzo). Is het campinggevoel weg weg maar toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef MRN89 het volgende:
Loop je met je wc rol over de hele camping op zoek naar een wc
Ik kan ook zoveel zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoor toch verhalen van vrienden en kennissen kutjong
En hadden wij eerst het idee (gaat niet meer door) om met paar vrienden naar Terschelling te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
Ik ga deze zomer met een groep vrienden naar deze prive-villa in italie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haters mogen haten![]()
Oh oh Cherso taferelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haters mogen haten![]()
Jij was toch er toch ook niet bij toen de joden vergast werden, en toch weet je dat het vreselijk is omdat je verhalen hoort en foto's ziet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan ook zoveel zeggen
Pas wanneer je het met je eigen ogen ziet kan je erover oordelen paupertje
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haters mogen haten![]()
Ziet er goed uit, waar? (streek)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haters mogen haten![]()
Boeiend. Ik heb echt schijt (quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef MRN89 het volgende:
Loop je met je wc rol over de hele camping op zoek naar een wc
Neu man, Cherso-tijd is wel een beetje voorbij, uiteraard wel een paar lekkere clubs pakkenquote:
1625 euro per week, voor 2 weken, met 6 man sterk. valt gigantisch mee als je met een groep gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Hoeveel ben je daarvoor kwijt p.p?
Toscane, ff lekker bijkomen van t jaarquote:
Was vroeger tegenstander, nu vind ik het geen probleem. Vakantie op een camping met een paar maten aan de golven van Biarritz. 's ochtends eitje op het gasstelletje, dan een ochtend les, 's middags zelf oefenen en chillen op het strand. Heerlijk man.quote:
Uiteraard moet ook.. maar dan nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb echt schijt () aan wat andere mensen van mij denken hoor.
Dat ga ik volgend jaar vanaf januari doen als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef MRN89 het volgende:
Heb trouwens wel respect voor backpackers
Een kennis van mn vader reist de hele wereld over met een rugzak.. je moet het maar durven
Holocaust is nooit gebeurdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij was toch er toch ook niet bij toen de joden vergast werden, en toch weet je dat het vreselijk is omdat je verhalen hoort en foto's ziet.
ik was oprecht verbaasd dat het zo goedkoop was ja. kon daardoor nog een extra vakantie naar amerika boeken later dit jaar. weet niet wat het is, je betaald een vermogen om te mogen feesten naast de snackbar friet van piet en voor zo'n afgelegen wonderhuis in de bergen betaal je een schijntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Vila's huren kost geen reet meer nee. Ben in al die vakanties naar Albufeira, Cherso, Mallorca kapitalen kwijt geweest. Zit je op zo'n knakenhotelkamer.
Nicequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar vanaf januari doen als alles goed gaat.
Zou sowieso nooit zo'n tokkie vakantie doen bij zo'n uitgaansstrip. Wat een verschrikking lijkt me dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik was oprecht verbaasd dat het zo goedkoop was ja. kon daardoor nog een extra vakantie naar amerika boeken later dit jaar. weet niet wat het is, je betaald een vermogen om te mogen feesten naast de snackbar friet van piet en voor zo'n afgelegen wonderhuis in de bergen betaal je een schijntje.
als je 16 bent is het nog wel geinig, llorret beetje meisjes ontdekken, eerste vakantie, spannend, je kent het wel. maar dat is na 1x gelijk ook wel voorbijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit zo'n tokkie vakantie doen bij zo'n uitgaansstrip. Wat een verschrikking lijkt me dat.
Ik als toen 15 jarige ging vorig jaar ook 1 dagje naar Cherso omdat dat stadje toch om de hoek lag. Wat een gasten lopen daar rond. Al lijkt het me over 2/3 jaar toch wel een keertje leuk om met vrienden daar heen te gaan. Genoeg uitgaan mogelijkheid en is drank en eten is daar helemaal niet duur.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit zo'n tokkie vakantie doen bij zo'n uitgaansstrip. Wat een verschrikking lijkt me dat.
Heb 't nooit gedaan en nooit gemist (denk ik).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef Cara het volgende:
[..]
als je 16 bent is het nog wel geinig, llorret beetje meisjes ontdekken, eerste vakantie, spannend, je kent het wel. maar dat is na 1x gelijk ook wel voorbij
Lorret is best leuk man voor je 18equote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't nooit gedaan en nooit gemist (denk ik).
Ook ervaring met terschelling? Wij zijn allemaal klaar met school dan en als 16 jarigen wilden we misschien nog op het laatste moment naar terschelling (was nog genoeg plek). Maar mij leek het maar niks, kan je net zo goed in de zomer hier uitgaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lorret is best leuk man voor je 18e
Je kan er best lachen enzo, daarna moet je er gewoon nooit meer komen
het is gewoon een stadhuisplein waar de meisjes nog gewilliger zijn en de jongens nog kanslozer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't nooit gedaan en nooit gemist (denk ik).
dan moet je naar renesse. betaald grasveld zoeken, zoek een gast van 18 met een auto, sla wat tenten op, klaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ook ervaring met terschelling? Wij zijn allemaal klaar met school dan en als 16 jarigen wilden we misschien nog op het laatste moment naar terschelling (was nog genoeg plek). Maar mij leek het maar niks, kan je net zo goed in de zomer hier uitgaan.
Ga gewoon naar Renesse meisjes naaien in de tent jwz.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ook ervaring met terschelling? Wij zijn allemaal klaar met school dan en als 16 jarigen wilden we misschien nog op het laatste moment naar terschelling (was nog genoeg plek). Maar mij leek het maar niks, kan je net zo goed in de zomer hier uitgaan.
Is best gezellig hoor. Kost alleen wat geld en je komt helemaal naar de tering weer in nederland aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
deze manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Renesse meisjes naaien in de tent jwz.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef Cara het volgende:
[..]
dan moet je naar renesse. betaald grasveld zoeken, zoek een gast van 18 met een auto, sla wat tenten op, klaar
16 jaar, ging denk pas een maandje of 3 uit en dan gewoon in de dorpen om mijn eigen dorp heen. Wat ik daar in Renesse zag was echt een openbaring. Leuk voor mensen van die leeftijd, maar kan me herinneren dat er ook een hele hoop van die kansloze waren die minstens 20 waren.quote:
Terschelling is ook niet veel aan hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
Renesse ook gedaan. Dat was dus echt geen flikker aan.
Je hoeft daar geen player te zijn. Geen succes in je eigen omgeving, ga naar Rennesey en elk meisje ligt voor een kroket aan je frikadel te likken voor je het weet. Gaat helemaal nergens over daar.quote:
Geen idee. Dat was de eerste en laatste keer dat ik in nederland op vakantie ging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terschelling is ook niet veel aan hoor
Wel als je net 16 bent, met 5 andere uit je eigen dorp en dan nog allemaal mensen tegen komt die je toevallig kent van de middelbare school.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
Renesse ook gedaan. Dat was dus echt geen flikker aan.
Soms ben ik een pubertje, hangt er vanaf of ik er zin in heb.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En die honkeytonk is ook nog een pubertje toch? althans dat hoop ik voor hem.,
Hollywood is een beetje het ding waar de mocro's en anti's heen gaan als ze in het verdere uitgaansleven geen chicks kunnen hosselen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef MRN89 het volgende:
In Nederland 1x naar Hollywoodgeweest.. wat een sneue tent is dat trouwens
![]()
Daar laat je je dochter toch niet heen gaan ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
en elk meisje ligt voor een kroket aan je frikadel te likken
Ik op mijn 15e zowel in Renesse als op terschelling geweest, 16e naar lorret en 17,18e en 19e naar Griekenlandquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Dat was de eerste en laatste keer dat ik in nederland op vakantie ging.
Ik was toen ook 16. Elke avond knokken met van die teringboeren ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel als je net 16 bent, met 5 andere uit je eigen dorp en dan nog allemaal mensen tegen komt die je toevallig kent van de middelbare school.
alles is me opeens duidelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik op mijn 15e zowel in Renesse als op terschelling geweest, 16e naar lorret en 17,18e en 19e naar Griekenland
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hollywood is een beetje het ding waar de mocro's en anti's heen gaan als ze in het verdere uitgaansleven geen chicks kunnen hosselen.
Renesse, Lloret, Rimini, Mallorca, Chersonissos, Albufeira.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik op mijn 15e zowel in Renesse als op terschelling geweest, 16e naar lorret en 17,18e en 19e naar Griekenland
In griekenland moet je 18 voor drank zijn, ik als 15 jarige kreeg allemaal Flügel uitgedeeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach, alles was goedkoop dus lekker boeiend dat dingen voor jou duidelijk zijnquote:
jongen daar moet je gewoon van genieten nu je nog kan, niet zo terughoudend doen joh. voor je straks net als al die gasten van 30 (waar ik net op zat te kankeren dus) probeert 14 jarige meisjes binnen te hengstenquote:
Albufeira ook 2x geweest, uitgaan is kut maar voor de rest is het goed te doen daarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Renesse, Lloret, Rimini, Mallorca, Chersonissos, Albufeira.
Vorig jaar helemaal nergens heen geweest.
Vond het uitgaan juist wel ok. Paar goede stripclubs ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Albufeira ook 2x geweest, uitgaan is kut maar voor de rest is het goed te doen daar
haha ik hoopte eerlijk gezegd meer op een gemene opmerking terugquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach, alles was goedkoop dus lekker boeiend dat dingen voor jou duidelijk zijn
Ik ben zelf ook een 'teringboer', wel geboren in Rotterdam maar opgegroeid in de Hoekschewaard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was toen ook 16. Elke avond knokken met van die teringboeren ja.
Al had je wel zo'n R&B tent daarzo, het woord breezersletje kreeg een hele nieuwe lading.
Ik zat in Oura de Praia ofzo, en vond het echt geen ruk aan manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het uitgaan juist wel ok. Paar goede stripclubs ook.
Mallorca vond ik het tofste. Die Engelse en Duitse gedeeltes waren echt briljant.
Is niet eens op vakantie geweest in haar leven maar weet wel hoe de campings in frankrijk zijn, bitch pleasequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Cara het volgende:
ik hou ervan als de SC een beetje vrouwonvriendelijk is
DV is ook gelijk verdwenen
Ook allebei geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het uitgaan juist wel ok. Paar goede stripclubs ook.
Mallorca vond ik het tofste. Die Engelse en Duitse gedeeltes waren echt briljant.
frankrijk en campings is echt dubbele horrorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet eens op vakantie geweest in haar leven maar weet wel hoe de campings in frankrijk zijn, bitch please
Dat wel, maar grote mond hebben terwijl je nog nooit op vakantie bent geweest is wel erg sneuquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef Cara het volgende:
[..]
frankrijk en campings is echt dubbele horror
nog nooit op vakantie lijkt me sterk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat wel, maar grote mond hebben terwijl je nog nooit op vakantie bent geweest is wel erg sneu
is dat een beetje een leuk vakantie land?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Kroatië![]()
En ga dit jaar naar Sunny Beach/Bulgarije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |