Die is toch ook geniaalquote:
in Rotterdam noemen ze dat geloof ik een aandachtshoerquote:
Dat zei mijn chick gisterenquote:
Dom wijf, ik zou meteen dumpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei mijn chick gisteren.
Ik: "waarom heb je de routerstekker eruit gehaald?"
HET INTERNET IS KAPOT.![]()
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef Cara het volgende:
[..]
in Rotterdam noemen ze dat geloof ik een aandachtshoer
Heb een hele tijd op een klantenservice gewerkt. Hoe vaak ik die zin wel niet kreeg. En elke keer m'n lach onderdrukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei mijn chick gisteren.
Ik: "waarom heb je de routerstekker eruit gehaald?"
HET INTERNET IS KAPOT.![]()
de vrouwelijke fok users krijgen schijnbaar vaak genoeg nude pics van gasten in hun pmquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebben!
Is een kloon van iemand idd, want is veel te confident in deze SC voor iemand die net nieuw is.quote:
Mwah superintelligent is ze niet, maar slim en handig wel. En ze kan briljant pijpen en is lekker. Ze houdt der smoel, smeert mn brood, zorgt dat het bier koud staat en doet alles in het huishouwen.quote:
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de vrouwelijke fok users krijgen schijnbaar vaak genoeg nude pics van gasten in hun pm
ja, wil je daarmee stoppenquote:
Om 2:00 's nachts tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah superintelligent is ze niet, maar slim en handig wel. En ze kan briljant pijpen en is lekker. Ze houdt der smoel, smeert mn brood, zorgt dat het bier koud staat en doet alles in het huishouwen.
Wat wil je nog meer.
Je weet broer. Af en toe uit bed schoppen en iets voor je laten doen, zo houd je je wijf onder de duim.quote:
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenopquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebben!
oh, Udowu is een goeie daarvoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Cara het volgende:
[..]
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenop
Wanneer bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef napoleonfour het volgende:
waarom je die pop mee naar buiten dan hmf?
Stug ja.. maar ik scheer me altijd eerst met de tondeuse.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Succes. Is 't stug of ben je zo'n babyface?
Dat is de ergste van allemaalquote:
Minder dan hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar daar is het meer getroll lijkt mij toch?
nee, sommige mensen mennen het bij die uft en die andere.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar daar is het meer getroll lijkt mij toch?
dat je er dan ook zo lang bij stilstaat, zo werkt t nou eenmaal overal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Cara het volgende:
[..]
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenop
Ik zou toch zweren dat je gewoon LittleRabbit bentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat je er dan ook zo lang bij stilstaat, zo werkt t nou eenmaal overal.
om even terug te komen op voetbal, mijn favoriete doelpunt van luis suarez
robbie penders
Jailbait wezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: wat doe jij in VBL slowchat?
de fuck, het gaat dan gelijk 10 pagina's nergens anders overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat je er dan ook zo lang bij stilstaat, zo werkt t nou eenmaal overal.
Och, ik krijg sinds dat ik hier ben geregistreerd te horen dat ik een kloon ben. Zoveel kan ik daar niet mee toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je gewoon LittleRabbit bent
Ik had hier al een paar keer eerder gekeken omdat mijn naam werd genoemd door stokstaart en ik linkjes toegestuurd kreeg. Paar dagen terug kreeg ik weer een linkje en toen vond ik het wel gezellig hier en werd ik met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: wat doe jij in VBL slowchat?
hahaha dit is zo waarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
de fuck, het gaat dan gelijk 10 pagina's nergens anders over
maar ja het blijft fok
Het zijn diezelfde gasten die die pleurishoeren bij het uitgaan zo FUCKING verwend gemaakt hebben. Zelfs de lelijkste zeug wordt 3 keer per avond aangesproken door die kansloze gasten die geen kutjes kunnen scorenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
de fuck, het gaat dan gelijk 10 pagina's nergens anders over
maar ja het blijft fok
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
Och, ik krijg sinds dat ik hier ben geregistreerd te horen dat ik een kloon ben. Zoveel kan ik daar niet mee toch?
Ik hoop btw dat LittleRabbit op zijn minst een mongool was?
ah mijn grote voorbeeld, jij bent het.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zijn diezelfde gasten die die pleurishoeren bij het uitgaan zo FUCKING verwend gemaakt hebben. Zelfs de lelijkste zeug wordt 3 keer per avond aangesproken door die kansloze gasten die geen kutjes kunnen scoren.
Gelukkig naai ik ze anaal even open en leer ze weer onderdandig zijn aan de man. Dan zet ik ze uit en bel ze nooit terug, ze compleet in paniek achterlatend, hun onschuld teruggevonden.
Om vervolgens weer verpest te worden door van die gastjes die 29 pagina's Dromenvangertje-Fotoboek geilen.
Geen van beide. Een bekende trance DJ.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zing je nou Robbie Williams? of BEP?
Ik heb het over die van Twisted Sisters!
Road trip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |