Die is toch ook geniaalquote:
in Rotterdam noemen ze dat geloof ik een aandachtshoerquote:
Dat zei mijn chick gisterenquote:
Dom wijf, ik zou meteen dumpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei mijn chick gisteren.
Ik: "waarom heb je de routerstekker eruit gehaald?"
HET INTERNET IS KAPOT.![]()
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef Cara het volgende:
[..]
in Rotterdam noemen ze dat geloof ik een aandachtshoer
Heb een hele tijd op een klantenservice gewerkt. Hoe vaak ik die zin wel niet kreeg. En elke keer m'n lach onderdrukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei mijn chick gisteren.
Ik: "waarom heb je de routerstekker eruit gehaald?"
HET INTERNET IS KAPOT.![]()
de vrouwelijke fok users krijgen schijnbaar vaak genoeg nude pics van gasten in hun pmquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebben!
Is een kloon van iemand idd, want is veel te confident in deze SC voor iemand die net nieuw is.quote:
Mwah superintelligent is ze niet, maar slim en handig wel. En ze kan briljant pijpen en is lekker. Ze houdt der smoel, smeert mn brood, zorgt dat het bier koud staat en doet alles in het huishouwen.quote:
Jij toch ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de vrouwelijke fok users krijgen schijnbaar vaak genoeg nude pics van gasten in hun pm
ja, wil je daarmee stoppenquote:
Om 2:00 's nachts tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah superintelligent is ze niet, maar slim en handig wel. En ze kan briljant pijpen en is lekker. Ze houdt der smoel, smeert mn brood, zorgt dat het bier koud staat en doet alles in het huishouwen.
Wat wil je nog meer.
Je weet broer. Af en toe uit bed schoppen en iets voor je laten doen, zo houd je je wijf onder de duim.quote:
man ik erger me daar echt kapot aan komt er een of ander wijf aandacht zoeken in de sc en gelijk alle gassies erbovenopquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De écht kanslozen zijn de fokkertjes die bij een matig meisje 29 pagina's volgespamt hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |