Heb haar al verwijderdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:24 schreef Bieks het volgende:
[..]
oh man, ik had zo'n meisje op fb die constant foto's van haarzelf postte. Op zich natuurlijk niets mis mee, maar zij kijkt op ELKE FUCKING FOTO precies hetzelfde. En dan gaat ze shit zetten als 'hihi ik kijk vet dom hier![]()
![]()
'
had ze 600 vrienden en bijna niemand reageerde op haar zeikstatussen. Heb d'r een tijdje op fb gehouden ivm leedvermaak maar daarna werd het toch wel te erg.
Rita?quote:
Ik ook alleen jouw moeder, toevalligquote:
Welke niveau?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Come ondat hoor je op de basisschool al te weten. Als je dat in de 4e klas nog niet weet dan moet je je wel schamen.
Denken dat iemand je vriend is omdat hij je status likedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik vind mensen die via FB of Twitter denken te kunnen bepalen wie hun echte vrienden zijn een beetje naief. Wie je echte vrienden zijn merk aan wie er achter zijn pc/mac/labtop/smartphone vandaan komt om je te helpen als dat nog is..
oh dat mag. Aardige vrouw hoor soms.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook alleen jouw moeder, toevallig
Dat heb ik allang al gedaanquote:
Klopt, wordt alleen gek van de farmville verzoekjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dat mag. Aardige vrouw hoor soms.
Bij ons heet dat MAVO maar goed... zelfde niveau dus. Wij hebben ook niet bepaald de rustigste klas met geschiedenis helpt ook niet echt (ben daar zelf ook een oorzaak van maar dat geheel terzijde).quote:
mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben mijn beste vriendin onder andere kwijt geraakt omdat ik die kut statussen niet kon uit staan, op MSN offline/online, op facebook alles..
Valt me tegen.quote:
Dan ben je 25+quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Bij ons heet dat MAVO maar goed... zelfde niveau dus. Wij hebben ook niet bepaald de rustigste klas met geschiedenis helpt ook niet echt (ben daar zelf ook een oorzaak van maar dat geheel terzijde).
Oh stevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik allang al gedaan
SMoofie is mooiboi
waarheidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:27 schreef Cara het volgende:
[..]
mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn.
Ja ik wou mavo zeggen, maar dan krijg je weer reacties van 'bij ons is dat gewoon vmbo-tl'. Zelfde niveau ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Bij ons heet dat MAVO maar goed... zelfde niveau dus. Wij hebben ook niet bepaald de rustigste klas met geschiedenis helpt ook niet echt (ben daar zelf ook een oorzaak van maar dat geheel terzijde).
Hee! Ik ken dit! Wist niet dat dit van The Prodigy was... Of is die toetersample aan het begin weer van iemand anders?quote:
Ik trek mij er ook graag op afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |