Godsamme, dit is serieus al het 7e bericht van dit wijf over dit onderwerp in 3uur tijd op fbquote:Ik merk nu wie mn vrienden zijn, die me steunen, en er daadwerkelijk voor me zijn. Zoveel lieve berichtjes, zoveel steun en liefde. Ik ben er inmiddels ook weer achter wie "troep" is..helaas..ik dacht dat ik alleen true friends had..maar goed life's a bitch!
Stuur eens pic?>quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme, dit is serieus al het 7e bericht van dit wijf over dit onderwerp in 3uur tijd op fb
Verwijderen die hoer
ga niet haten, ik heb het zwaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme, dit is serieus al het 7e bericht van dit wijf over dit onderwerp in 3uur tijd op fb
Verwijderen die hoer
Adolf was een overleden hooligan van feyenoord, weet precies op welk filmpje je doelt namelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Kakkerlakken die schreeuwen: "Adolf was een Feyenoord fan."![]()
![]()
dat is wel ernstig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de kinderen uit m'n klas wisten niet wat de holocaust was
onzinquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was meer een sarcastische sorry.
we hadden het net over jequote:
Noemt iemand zijn kind serieus Adolf?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Adolf was een overleden hooligan van feyenoord, weet precies op welk filmpje je doelt namelijk
Hij heette dolf, bijnaam adolftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:21 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Noemt iemand zijn kind serieus Adolf?
ja, ging over je mooie snor.quote:
quote:
Donequote:
Goed bezig! Ik kijk eigenlijk ook liever een goede docu dan de zoveelste heldenfilm over een ijzeren man...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alsof wij geen geschiedenis krijgen.... en buiten om kijk ik graag de documentaires erover. Rond een uurtje op 2 in de nacht altijd op televisie
Hoe ben ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ajacied422, ajacied4l en GGMM zijn heh
!quote:Nearly three-quarters of Britain's young people don't know about D-Day, a survey has found.
The Mirror newspaper quizzed 1,000 under-25s about their knowledge of the historic event. Just 6% got all seven questions right
Ja en dan niet die reportages op SBS6. Dat is troep.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik kijk eigenlijk ook liever een goede docu dan de zoveelste heldenfilm over een ijzeren man...
En jij bent een jaar of 16?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tja je kunt beter docu's kijken ja.. want anders krijg je slechte zaad films met Tom Cruise of Brad Pitt met mega kut accenten om geld binnen te harken voor een slecht geschreven en geacteerde filmquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik kijk eigenlijk ook liever een goede docu dan de zoveelste heldenfilm over een ijzeren man...
Daarvoor zitten ze toch ook op school?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |