Hebben hele albums op de markt gebracht, waarvan 2 nummer 1 hitsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BedanktWist nooit hoe dat nummer heette ook al was het niet moeilijk zoeken
draaide ze bij mijn oma vroeger altijd, typisch boere'n gezin.
Joh, Wijnaldum maakt PSV ook belachelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben ze eindelijk een kistje gevonden zodat Mertens in het beeld komt.. gaat hij zulke onzin praten en wordt heul PSV daar nog jaren lang belachelijk mee gemaakt
Als je hulp nodig hebt met allelen enz, de rest van de DNA moet je het maar laten weten hehquote:
Strootman ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Wijnaldum maakt PSV ook belachelijk.
Ach deze danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben ze eindelijk een kistje gevonden zodat Mertens in het beeld komt.. gaat hij zulke onzin praten en wordt heul PSV daar nog jaren lang belachelijk mee gemaakt
Jaja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met allelen enz, de rest van de DNA moet je het maar laten weten heh.
mediaquote:
Zo ontstond het programma 'Voetbalfans'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
media. duizenden mensen ondervragen en alleen de debielen uitzenden. Ach het plebs slikt het dus is het acceptabel.
die zijn gewoon ingehuurd johquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef Bieks het volgende:
[..]
link, ik zou mij er graag ook eventjes op afberen als je het niet erg vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |