dafuq is dit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
Rotterdam? Amsterdam? Ik wee allebei ni woar da ligt.. ofdada bestoat.. hey daar heb je Dimitri, eens even vragen. Hey Dimitri.. ik heb ook un house ploatje gemaakt je vinnum vast goed en je willum vast remixen..
Dan moejeneens even luisteren Dimitri..
Omdat die kleine, blauwe smurfen zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
je moet eens goed kijken naar de reclames op de nederlandse tv. waarom altijd zoveel grote mensen
klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Doe eens linkje posten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
Rotterdam? Amsterdam? Ik wee allebei ni woar da ligt.. ofdada bestoat.. hey daar heb je Dimitri, eens even vragen. Hey Dimitri.. ik heb ook un house ploatje gemaakt je vinnum vast goed en je willum vast remixen..
Dan moejeneens even luisteren Dimitri..
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:50 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga sporten, zodat ik smoofie aan kan.Je hebt geen kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Rotterdamse herriequote:
Ik ga sporten, zodat ik smoofie aan kan.Ik vanavond ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.borst/biceps baby. feel dapump.
Dit is Brabantse carnaval hardcore iets troep.quote:
+1quote:
Ik ga sporten, zodat ik smoofie aan kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je niet ver mee![]()
Mijn raps zijn dikker dan Free Willy!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
MIEN HOALT DIEN KOEIEN VAN DE STALLLLLLLL!!!!!
Jaaa dat is mooi .. mooi .. mooi man! Het leven dat is een groot feest jalalalaaaaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef Rens-Reith het volgende:
In mijn dorp zit het vol met leden van Mannenkoor Karrespoor. Van het wereldberoemde café de Karre.
Allemaal alcoholisten zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:53 schreef Rens-Reith het volgende:
In mijn dorp zit het vol met leden van Mannenkoor Karrespoor. Van het wereldberoemde café de Karre.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker he die Spaanse.. bohboh, doet ze hem eerst goed wassen voordat ze hem erin douwt.
Ja dat wordt hier plat gedraaid, enige succesje van dit dorp ooit volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaaa dat is mooi .. mooi .. mooi man! Het leven dat is een groot feest jalalalaaaa
Bedanktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:54 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja dat wordt hier plat gedraaid, enige succesje van dit dorp ooit volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |