Is ook het makkelijkste hoofdstuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:40 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Biologie stond ik vorig jaar een 8 aardig makkelijk, maar sloot niet aan op mijn HAVO profiel dus laten zitten. Seksuele voorlichting een 10
Dit hadden mensen van mn klas ook, vaak hadden ze of een 7 of een 1.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
Ik zit nu dagelijks in franstalige meetings. Op het Vwo zat ik aan een tafeltje met nog 3 leerlingen als je onze cijfers voor Frans bij elkaar optelde had je nog geen voldoende... Bij luistertoetsen waren wij al klaar met de vragen voordat het bandje was afgelopen...
Bij het laatste tentamen bij Economie had de hele klas lager dan een 5. Zat ik daar heel blij te toen als enige met me 6,5. Voelde me toen echt een nerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit hadden mensen van mn klas ook, vaak hadden ze of een 7 of een 1.
Frans en Duits had ik ook gewoon geen zin in. Die leraren en leraressen en hun stilo stonden me niet aan. Vooral die mevrouw van Frans die altijd begon met "Asseyez-vous" en "ouvrir let mots" of iets soortgelijks. Dat mens weigerde gewoon Nederlands tegen de klas te praten, met dat verwaande hoofd van d'r..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn Frans op de eerste middelbare school: 10.. 7.2.. daarna niet meer boven de 4.5 uitgekomen
Ging om de luistertoetsen, dat je er geen reet van begreepquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Bij het laatste tentamen bij Economie had de hele klas lager dan een 5. Zat ik daar heel blij te toen als enige met me 6,5. Voelde me toen echt een nerd.
Geef gewoon toe dat je stiekem wel wilt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja tuurlijkik heb geen hulp nodig bij het hoofdstuk van voortplanting hoor.
Luistertoetsen zijn altijd makkelijker dan kijktoetsen. Duits is sowieso een topvak vergeleken met Frans. Gelijk na de 2e klas laten zitten. Later heb je er toch weinig aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ging om de luistertoetsen, dat je er geen reet van begreep
Ze heeft mij alquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je stiekem wel wilt.![]()
Ik had hetzelfde: praten, verstaanbaar maken, luisteren, snappen: achten en negens. Grammar: altijd onvoldoendes - ook bij Duits. Het zal ook wel iets te maken hebben met de manier van lesgeven...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
Ik zit nu dagelijks in franstalige meetings. Op het Vwo zat ik aan een tafeltje met nog 3 leerlingen als je onze cijfers voor Frans bij elkaar optelde had je nog geen voldoende... Bij luistertoetsen waren wij al klaar met de vragen voordat het bandje was afgelopen...
Ik heb latijn laten vallen , maar voor duits gekozen toen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb frans laten vallen, daardoor kreeg ik wel spaans
Lekker he die Spaanse.. bohboh, doet ze hem eerst goed wassen voordat ze hem erin douwt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb frans laten vallen, daardoor kreeg ik wel spaans
Ik juist andersom met duits.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde: praten, verstaanbaar maken, luisteren, snappen: achten en negens. Grammar: altijd onvoldoendes - ook bij Duits. Het zal ook wel iets te maken hebben met de manier van lesgeven...
Kankerkachel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker he die Spaanse.. bohboh, doet ze hem eerst goed wassen voordat ze hem erin douwt.
koken kan ze joh.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker he die Spaanse.. bohboh, doet ze hem eerst goed wassen voordat ze hem erin douwt.
Je hebt nog niets gedaan.quote:
Pokemon of Yugioh?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je dit laten besluiten door een duel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |