Jaa maar wat zoek je nu, een huurmoordenaar, loodgieter of een cementdraaier?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef Spoens het volgende:
Het punt is dat ze contact op moet nemen met mijn mentrix en zo mijn ouders kan benaderen. Ook zijn alle uren die ik gemist heb geoorloofd. Ook zegt ze dus dingen die niet waar zijn.
Ik wil gewoon niet onnodige stress, klaar.
Niemand van FOK! wilt een irritant kut jong helpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Dophertje het volgende:
Als je ze kunt vinden dan kun je de Fok!-knokploeg inhuren.
Wees blij dat iemand zich om jou bekommert, puber. Voor hetzelfde geld denkt ze: "laat die lamlul maar verrekken".quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef Spoens het volgende:
Het punt is dat ze contact op moet nemen met mijn mentrix en zo mijn ouders kan benaderen. Ook zijn alle uren die ik gemist heb geoorloofd. Ook zegt ze dus dingen die niet waar zijn.
Ik wil gewoon niet onnodige stress, klaar.
was in dit geval misschien wel terrecht ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand zich om jou bekommerd, puber. Voor hetzelfde geld denkt ze: "laat die lamlul maar verrekken".
Met als gevolg dat wij zijn uitkering mogen betalen. Nee dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Egberts het volgende:
was in dit geval misschien wel terrecht ...
Niet zo brutaal jongeman.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Spoens het volgende:
Liet ze me maar verrekken, zonder dat gezeik haal ik mijn school ook wel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met als gevolg dat wij zijn uitkering mogen betalen. Nee dank je.
nou , poeh.quote:
Vraag idd even in feedback of je topic naar het juiste forum verplaatst kan worden. Dan heb je ook een betere kans op de juiste adviezen.quote:
Dan zou ik toch maar eens vaker de lessen volgen. Er is namelijk zoiets als leerPLICHT.quote:
Stoere jongen hoor.quote:
Gaaf man jongen.quote:
Wie begint hier nou over een uitkering.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaaf man jongen.
Mag ik je aanraken?
Holy fuck.. "praten met de rectrix" is niet in je opgekomen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Spoens het volgende:
Dat heeft met mijn thuissituatie te maken.
En dat soort tips zoek ik dus. Dankje.
Daar kon ik om lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:08 schreef borbit het volgende:
zeg gewoon dat ze je misbruikt heeft, werkt altijd
Als je daar serieus nog niet aan gedacht heb dan ben je echt kk dom en snap ik niet hoe je gymnasium kunt doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Spoens het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef Spoens het volgende:
Jawel, maar ik wil kijken of andere mensen misschien betere tips hebben of misschien wel denken van doe het zus of zo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je daar serieus nog niet aan gedacht heb dan ben je echt kk dom en snap ik niet hoe je gymnasium kunt doen
Op een KLB-OP reageert niemand serieus idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef Spoens het volgende:
Blijkbaar worden dergelijke topics hier niet serieus genomen, en gaat men katten ipv op een normale manier een antwoord proberen te geven. Bedankt voor jullie bijdrage, mocht het zo bedoeld zijn.
Ga ik in het vervolg ook niet meer doen, ik verwijs ze wel naar mijn mentrix of iemand anders die wel bevoegd is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef Jovatov het volgende:
Wat voor last heb jij er nu zelf van dat die lerares je ouders opbelt?
Als die lerares niet gerechtigd is jou op te bellen dan zeg je toch gewoon van: 'hallo, dit is niet de bedoeling, je mag me op school aanspreken, je kan het bij m'n mentrix aangeven, maar privé-bellen ben ik (zijn wij) niet van gediend.' En dan kan je in feite gewoon ophangen. Ze heeft niets privé met jou/je ouders te maken dus daar dient ze zich dan ook gewoon aan te houden.
Simpel, ga het gesprek niet privé aan als dat niet de bedoeling is.
Je zit op het gymnasium, maar hebt dat zelf niet kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Spoens het volgende:
Zoals je kunt lezen heb ik al actie ondernomen. Het is dus niet nodig om me nogmaals voor dom uit te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je zit op het gymnasium, maar hebt dat zelf niet kunnen bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |