abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:37:05 #51
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_111298869
Wat voor last heb jij er nu zelf van dat die lerares je ouders opbelt?

Als die lerares niet gerechtigd is jou op te bellen dan zeg je toch gewoon van: 'hallo, dit is niet de bedoeling, je mag me op school aanspreken, je kan het bij m'n mentrix aangeven, maar privé-bellen ben ik (zijn wij) niet van gediend.' En dan kan je in feite gewoon ophangen. Ze heeft niets privé met jou/je ouders te maken dus daar dient ze zich dan ook gewoon aan te houden.

Simpel, ga het gesprek niet privé aan als dat niet de bedoeling is.
pi_111299419
Ik ben hiermee naar mijn ouders gegaan, en die hebben even met mijn leerjaarleider gepraat. Eens zijn ze het over mijn absentie, maar mijn leerjaarleider vindt ook dat mijn Engels lerares zich gewoon moet bezighouden met haar vak en desnoods mijn cijfers, en dat absentie niet haar pakkie aan is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef Jovatov het volgende:
Wat voor last heb jij er nu zelf van dat die lerares je ouders opbelt?

Als die lerares niet gerechtigd is jou op te bellen dan zeg je toch gewoon van: 'hallo, dit is niet de bedoeling, je mag me op school aanspreken, je kan het bij m'n mentrix aangeven, maar privé-bellen ben ik (zijn wij) niet van gediend.' En dan kan je in feite gewoon ophangen. Ze heeft niets privé met jou/je ouders te maken dus daar dient ze zich dan ook gewoon aan te houden.

Simpel, ga het gesprek niet privé aan als dat niet de bedoeling is.
Ga ik in het vervolg ook niet meer doen, ik verwijs ze wel naar mijn mentrix of iemand anders die wel bevoegd is.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:53:28 #53
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_111299626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:07 schreef Spoens het volgende:
Dat heeft met mijn thuissituatie te maken.
En dat soort tips zoek ik dus. Dankje.
Je zit op het gymnasium, maar hebt dat zelf niet kunnen bedenken? :')
pi_111299902
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Je zit op het gymnasium, maar hebt dat zelf niet kunnen bedenken? :')
Zoals je kunt lezen heb ik al actie ondernomen. Het is dus niet nodig om me nogmaals voor dom uit te maken.
  One tough cookie dinsdag 8 mei 2012 @ 20:48:52 #55
169210 liesje1979
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:27:19 #56
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_111311950
Volgens mij mag een lerares je gewoon thuis opbellen. De vraag is natuurlijk of je daar op zit te wachten. Ik ben zelf ook mentor, maar ik heb alle docenten die aan mijn klas lesgeven opgedragen om álle contact met thuis via mij te laten lopen. Dan krijg je ook niet dat zulke overactieve figuurtjes zelf naar huis gaan bellen.
Wat je gedaan hebt is goed, naar de teamleider stappen en het probleem daar neerleggen.
.
pi_111312250
Morgen ga ik weer naar school, en heb het eerste uur Engels. Ik ga er gewoon als een koude kikker zitten. Mocht ze ergens naar vragen, verwijs ik haar gewoon naar de rectrix (die weet waar alles op staat, ivm absentie en de oorloving hiervan) en dat ze anders gewoon pech heeft, omdat het niet anders is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')