Lees deze discussie eens, verschillende meningen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bron: http://www.4en5mei.nl
Daar horen dus ook Duitse militairen bij.
Slotje.
Ik heb in dit geval geen andere meningen nodig. Mijn mening is prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:06 schreef yvonne het volgende:
Lees deze discussie eens, verschillende meningen.
Joodse 'actie uit de lucht' bij herdenking Vorden
Zo was het ook niet bedoeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb in dit geval geen andere meningen nodig. Mijn mening is prima.
Maar toch bedankt voor de tip.
Vergeet al die cavias die elk jaar in Peru opgegeten worden niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef lipjes het volgende:
Flikker toch op, ik herdenk wie ik wil.
Al zijn het alle cavia's die door een bombardement zijn gedood, mag ik toch zelf weten?
Zes miljoen zal geen minderheid zijn hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:18 schreef Wokkel het volgende:
Die joden waren toch zwaar in de minderheid qua aantal slachtoffers? Waarom geven we die lui uberhaupt een stem?
Nog geen 10% van de slachtoffers was Jood. Ze hebben nu wel praatjes voor 100.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zes miljoen zal geen minderheid zijn hoor.
Maar het was ook zeker geen meerderheid.
Vreemd genoeg is dat getal al aangepast,het waren er eerst11 of 12 miljoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zes miljoen zal geen minderheid zijn hoor.
Maar het was ook zeker geen meerderheid.
Dat is een interessant fenomeen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat getal al aangepast,het waren er eerst11 of 12 miljoen.
Dus je bent als soldaat altijd schuldig als je in de oorlog vecht tegen de ''vijand'' ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben het er wel mee eens hoor, je gaat toch geen volk herdenken die het zelf veroorzaakt hebben.
Volgens mij is het zo dat de holocaust totaal 12 miljoen het leven kostte, waarvan zo'n 6 miljoen dus Joods waren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat getal al aangepast,het waren er eerst11 of 12 miljoen.
Je herdenkt ook geen "volk"; je herdenkt individuen. En of die nu Meir, Francois, Mohammed, Henk, Andreii of Heinrich heten, dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben het er wel mee eens hoor, je gaat toch geen volk herdenken die het zelf veroorzaakt hebben.
72 miljoen, waarvan 5,5 miljoen joods. Aldus de wiki. Meeste slachtoffers in de Sovjet-uni en China.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:29 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat de holocaust totaal 12 miljoen het leven kostte, waarvan zo'n 6 miljoen dus Joods waren.
De holocaust is toch de Jodenvervolging?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:29 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat de holocaust totaal 12 miljoen het leven kostte, waarvan zo'n 6 miljoen dus Joods waren.
Kunnen we beter de slachtoffers in Sovjet-uni en China gaan herdenken lijkt me dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
72 miljoen, waarvan 5,5 miljoen joods. Aldus de wiki. Meeste slachtoffers in de Sovjet-uni en China.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De holocaust is toch de Jodenvervolging?
Misschien bedoel je het totaal aantal slachtoffers in vernietigings-en concentratiekampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |