VAN GEELquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 16:30:09Gill Swerts heeft te horen gekregen dat zijn aflopende contract definitief niet wordt verlengd bij #Feyenoord. reageer retweet
twitter:DeTeen twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:52:07@MarceloGuedes02 Calm down. It's just a game. Relax and listen to some music. Houdoe en bedankt. reageer retweet
Dit seizoen regelmatig gezien bij Everton, al dan niet in invalbeurtjes. Maakte hij eigenlijk altijd een prima indruk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Royston Drenthe, tja, voor niet al te hoog salaris en als Van Geel en Koeman er vertrouwen in hebben dat alles goed gaat, dan zou het wel een goede zijn denk ik, maar ik heb hem niet veel zien spelen. (Jullie ook niet, want hij doet niet mee.)
Haha geniaal. Heeft Cisse zelf geen Twitter dan? xDquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Zoonlief het volgende:
Nog eentje om het af te leren.twitter:DeTeen twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:52:07@MarceloGuedes02 Calm down. It's just a game. Relax and listen to some music. Houdoe en bedankt. reageer retweet
Cisse Linksbuiten.. En Drenthe erachter...!? Dat gaat niet lopen man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
Cissé - Guidetti - Kuijt
Drenthe - Clasie - Bakkal - Ahmadi
BMI - De Vrij - Vlaar
Mulder
3-4-3 met deze gasten![]()
![]()
![]()
Kampioenen in Februari gek
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
Vooralsnog gaat Guidetti deze maand weer oververhuizen, heeft Kuijt nog geen enkele beslissing gemaakt en halen we onze informatie uit een interview met Drenthe die daarvoor even aan de waterpijp heeft gezeten.
Kuijt op rechtsbuiten, Guidetti centraal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Cisse Linksbuiten.. En Drenthe erachter...!? Dat gaat niet lopen man.
-------------------------Mulder---------------------
Janmaat-------De Vrij---Vlaar------------Indi
-----------------El Ahmadi--Clasie---------
Schaken----------Vilhena------------Drenthe
---------------------Guidetti/Kuijt-----------------
Schaken heeft hier eigenlijk niets te zoeken, dit elftal is echt BAAS!!! Hopelijk vinden ze nog een mooie rechtsbuiten (Rosheuvel, Armenteros etc. )
Denk je dat je als linksbuiten bang wordt als Dirk 'statische' Kuijt tegenover je staat? Die heb ik nog nooit een man met bal zien paseren. Ik heb liever een speler met een actie. Daarbij heeft MvG al duidelijk gemaakt dat het Kuijt of Guidetti wordt. En niet Kuijt en Guidetti.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt op rechtsbuiten, Guidetti centraal.
BAM.
vind jouw opstelling overigens wel beter![]()
.
Als je als linksbuiten Kuijt tegenover je hebt staan sta je verkeerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef satecl het volgende:
Denk je dat je als linksbuiten bang wordt als Dirk 'statische' Kuijt tegenover je staat? Die heb ik nog nooit een man met bal zien paseren. Ik heb liever een speler met een actie. Daarbij heeft MvG al duidelijk gemaakt dat het Kuijt of Guidetti wordt. En niet Kuijt en Guidetti.
Mediatraining heeft hij idd nog nooit van gehoord. Deze gozer is nog zo eigen, niet normaalquote:
Haha ja idd. Heeftie totale schijt aan gehad en niets onthouden zo te zienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Caland het volgende:
Mediatraining zal hij vast wel gehad hebben. Maar daar werd 'ie maar moe van. Wétog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |