VAN GEELquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 16:30:09Gill Swerts heeft te horen gekregen dat zijn aflopende contract definitief niet wordt verlengd bij #Feyenoord. reageer retweet
twitter:DeTeen twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:52:07@MarceloGuedes02 Calm down. It's just a game. Relax and listen to some music. Houdoe en bedankt. reageer retweet
Dit seizoen regelmatig gezien bij Everton, al dan niet in invalbeurtjes. Maakte hij eigenlijk altijd een prima indruk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Royston Drenthe, tja, voor niet al te hoog salaris en als Van Geel en Koeman er vertrouwen in hebben dat alles goed gaat, dan zou het wel een goede zijn denk ik, maar ik heb hem niet veel zien spelen. (Jullie ook niet, want hij doet niet mee.)
Haha geniaal. Heeft Cisse zelf geen Twitter dan? xDquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Zoonlief het volgende:
Nog eentje om het af te leren.twitter:DeTeen twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:52:07@MarceloGuedes02 Calm down. It's just a game. Relax and listen to some music. Houdoe en bedankt. reageer retweet
Cisse Linksbuiten.. En Drenthe erachter...!? Dat gaat niet lopen man.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
Cissé - Guidetti - Kuijt
Drenthe - Clasie - Bakkal - Ahmadi
BMI - De Vrij - Vlaar
Mulder
3-4-3 met deze gasten![]()
![]()
![]()
Kampioenen in Februari gek
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
Vooralsnog gaat Guidetti deze maand weer oververhuizen, heeft Kuijt nog geen enkele beslissing gemaakt en halen we onze informatie uit een interview met Drenthe die daarvoor even aan de waterpijp heeft gezeten.
Kuijt op rechtsbuiten, Guidetti centraal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Cisse Linksbuiten.. En Drenthe erachter...!? Dat gaat niet lopen man.
-------------------------Mulder---------------------
Janmaat-------De Vrij---Vlaar------------Indi
-----------------El Ahmadi--Clasie---------
Schaken----------Vilhena------------Drenthe
---------------------Guidetti/Kuijt-----------------
Schaken heeft hier eigenlijk niets te zoeken, dit elftal is echt BAAS!!! Hopelijk vinden ze nog een mooie rechtsbuiten (Rosheuvel, Armenteros etc. )
Denk je dat je als linksbuiten bang wordt als Dirk 'statische' Kuijt tegenover je staat? Die heb ik nog nooit een man met bal zien paseren. Ik heb liever een speler met een actie. Daarbij heeft MvG al duidelijk gemaakt dat het Kuijt of Guidetti wordt. En niet Kuijt en Guidetti.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt op rechtsbuiten, Guidetti centraal.
BAM.
vind jouw opstelling overigens wel beter![]()
.
Als je als linksbuiten Kuijt tegenover je hebt staan sta je verkeerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef satecl het volgende:
Denk je dat je als linksbuiten bang wordt als Dirk 'statische' Kuijt tegenover je staat? Die heb ik nog nooit een man met bal zien paseren. Ik heb liever een speler met een actie. Daarbij heeft MvG al duidelijk gemaakt dat het Kuijt of Guidetti wordt. En niet Kuijt en Guidetti.
Mediatraining heeft hij idd nog nooit van gehoord. Deze gozer is nog zo eigen, niet normaalquote:
Haha ja idd. Heeftie totale schijt aan gehad en niets onthouden zo te zienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Caland het volgende:
Mediatraining zal hij vast wel gehad hebben. Maar daar werd 'ie maar moe van. Wétog.
Die reporter wordt gewoon bang van Roya en neemt steeds stapjes achteruit zodat de cameraman het beeld steeds moet bijstellenquote:
Mooi om te zien ja. "Misschien bel ik zelf wel"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
Royston Ricki die gewoon emotioneel wordt de laatste 15 seconden
WAT-EEN-BAAS
Messi, Messi, Drenthe komt eraan.quote:Drenthe hekelt Messi: "Hij noemde me negro"
Lionel Messi en Royston Drenthe zullen nooit vrienden worden. De linkspoot van Everton heeft in de nieuwe editie van het magazine Helden geen goed woord over voor de superster.
"Ik heb heel vaak tegen hem gespeeld en we hebben altijd problemen met elkaar", zegt Drenthe in het magazine. Als speler van Real Madrid en Hércules kwam Drenthe Messi regelmatig tegen. "Weet je wat me zo stoort? Dat toontje waarmee hij altijd 'negro, negro' tegen mij zei. Ik begrijp dat negro in Zuid-Amerika heel gebruikelijk is, maar wij kunnen er niet tegen."
"Mahamadou Diarra, mijn ploeggenoot bij Real, kon ontploffen als ze negro tegen hem zeiden. De Argentijnen Gabriel Heinze en Gonzalo Higuain zeiden het aanvankelijk ook op de training van Real, maar die zijn ermee gestopt", aldus Drenthe, die twee jaar terug voor het laatst tegenover Messi stond. Ook toen botsten de twee.
"Toen wonnen we met Hércules Alicante bij FC Barcelona. Tijdens de wedstrijd had ik nog een klein opstootje met hem. Voor de wedstrijd gaf hij me een hand, in de wedstrijd was het weer een paar keer 'hola negro'. Na de wedstrijd kreeg ik geen hand van hem. Nee, hij zal me niet op zijn verjaardag uitnodigen."
Dat was zo'n bazenmomentquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef Caland het volgende:
Die schouderduw zondag eerste helft van Bruno. Vrij vroeg in de wedstrijd.
Dacht even dat die Heerenveen-speler zijn sleutelbeen gebroken had.
Hij heeft er volgens mij minstens 3 gegeven aan die Narsing, echt geniaal. Nobody touches the Great BMIquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef Caland het volgende:
Die schouderduw zondag eerste helft van Bruno. Vrij vroeg in de wedstrijd.
Dacht even dat die Heerenveen-speler zijn sleutelbeen gebroken had.
Ja linksback bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je als linksbuiten Kuijt tegenover je hebt staan sta je verkeerd..
Komt toch regelmatig voor hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je als linksbuiten Kuijt tegenover je hebt staan sta je verkeerd..
Ja dat ligt eerder aan Liverpooltje. En Kuijt zijn renvoetbal natuurlijk.quote:
Daarom Kuijt gewoon lekker in de spitta!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat ligt eerder aan Liverpooltje. En Kuijt zijn renvoetbal natuurlijk.
Zelfde met Ritmo toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jammer dat Voice er nu nit meer is he, gaat het eindelijk goed isie weg
Ja in principe wel. Maar voice was echt alleeeeen maar aan het kankeren op die VG. En nu is dat gezeik (want dat was het) allemaal over en gaat het goed, en nu is die weg.quote:
Ja, wat is er met hem gebeurd? Account door de shredder?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jammer dat Voice er nu nit meer is he, gaat het eindelijk goed isie weg
Geen idee eigenlijk. Zou best kunnen. Maar toen dat VG gezeik weg was heb ik hem ook niet meer gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, wat is er met hem gebeurd? Account door de shredder?
Nou ja, logisch? Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie zijn gram zou komen halen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Maar voice was echt alleeeeen maar aan het kankeren op die VG. En nu is dat gezeik (want dat was het) allemaal over en gaat het goed, en nu is die weg.
Nu ik het zo opschrijf is het opzich wel logisch dattie weg is.![]()
Eens.quote:
Nah daar kom je hier niet ver mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, logisch? Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie zijn gram zou komen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |