Wat de boer kent, en niet lekker vindt, vreet ie niet graag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maakt je misschien geen PVV'er maar wel enigszis bekrompen in mijn ogen
ik hoorde je buren net mopperen over die arrogante, betweterige, zuinige kaaskop die naast ze is komen wonen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat de boer kent, en niet lekker vindt, vreet ie niet graag.
In ieder geval heerlijk om hier geen moslims om je heen te hebben.
Arrogant af en toe. Zuinig????quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoorde je buren net mopperen over die arrogante, betweterige, zuinige kaaskop die naast ze is komen wonen...
Zo had ik het ook kunnen zeggenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
maakt je misschien geen PVV'er maar wel enigszis bekrompen in mijn ogen
al een oplossing hoe we Mart/sportzomer van savonds kunnen kijken in Europa?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt...ik dacht me van de winterspelen te kunnen herinneren dat je in een EBU land moest wonen. Of was het alleen niet vanuit de VS te bekijken? Ik weet het niet meer.
De streams zijn nu pas begonnen, Ik kijk nu naar de NOS via de EBU-site. Werkt perfect tot nu toe. Vorige keren streamden ze gewoon het signaal de hele dag door, dus ook de praatprogramma's erom heen. Zullen ze dit keer ook wel doen, denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:17 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
al een oplossing hoe we Mart/sportzomer van savonds kunnen kijken in Europa?
He getver, knut. Veel sterkte!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Goed, de kogel is door de kerk. De banen zijn opgezegd en het bord "Te Koop" staat in de tuin. Ik heb er ontzettend veel moeite mee, maar binnenkort ben ik KAA-er af en zal weer moeten proberen om mijn draai te vinden in Nederland.
Reden: Mijn vader heeft in juni te horen gekregen dat hij longkanker heeft en op zijn hoogst nog enkele jaren te leven heeft (lees; van een paar maanden tot maximaal twee jaar). Gelukkig ziet het er naar uit dat de behandelingen aanslaan, dus het zal waarschijnlijk iets meer zijn dan die paar maanden. Al mag je die conclusie eigenlijk niet hardop uitspreken.
Ik kan en wil mijn vader (en mijn moeder natuurlijk) niet alleen laten in het proces wat hij nu door moet maken. Het deed hem al verschrikkelijk veel pijn dat ik ver weg woon en sinds hij opa is geworden alleen maar meer. Als hij daadwerkelijk nog twee jaar in betrekkelijk goede gezondheid mag leven wil ik hem het contact met zijn kleinkinderen niet onthouden. Aan de andere kant hebben wij het hier ontzettend naar ons zin en waren we niet weggegaan als de situatie niet was zoals hij nu is.
Het voelt als een Duivels Dilemma, iets achterlaten waar we het ontzettend goed hebben. Ik heb ook even moeite om het "positieve" aan Nederland te ontdekken nu, maar dat zal ook wel weer komen, hoop ik dan maar.
Hoog "Lief dagboek" gehalte, lees ik nuJammer dan..
Doe niet zo maf johquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Flipsen, ik wist niet van jouw vader en het was niet niet mijn bedoeling om je er op deze manier mee te confronteren. Excuses.
Nu moet ik wel bekennen dat ik soms niet sta te springen dat mijn moeder voor 6 maanden langs komt, sinds ze het niet kan laten om zich met verschillende zaken te bemoeien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef Gaoxing het volgende:
Wat leuk dat je moeder vaak komt, breaky. Hier zijn alle ouders te oud/ziek om nog te reizen. Vooral voor mijn schoonmoeder, die in Indonesie is geboren, erg jammer. Ze voelde zich helemaal thuiskomen, toen ze een paar jaar geleden een tijdje kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |