De eerste negers heb ik ook al gesignaleerd !quote:
wordt altijd rond dze tijd bekend gemaaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Is het niet een beetje te vroeg hiervoor?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
De eerste negers heb ik ook al gesignaleerd !
Hoog tijd om ergens een leenkind te regelenquote:
Je bent 12? Dat er al een topic was toen je keek als kind?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weer, met topic erbij
net alsof je weer een kind bent.
Niet zo moeilijk doen, het KIJKEN is alsof je weer een kind bentquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent 12? Dat er al een topic was toen je keek als kind?![]()
Volgens mij ben jij ongeveer 63 en het lijkt me sterk dat er toen al FOK! topics waren
Sinterklaas is jonger. Dus zelfs dat lijkt me sterkquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Niet zo moeilijk doen, het KIJKEN is alsof je weer een kind b
Jij bent gewoon een grumpyquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinterklaas is jonger. Dus zelfs dat lijkt me sterk
Weespquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef piepkuiken21 het volgende:
bij ons in Weesp gaat er weer iets geks gebeuren met de brandweer en wat pieten
Dat pakje (met vermoedelijk daarin het paard van sinterklaas) is verdwenen..weg...foetsie!..quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef TLC het volgende:
Hutje nog an toe zeg, wie heeft dat groot pakje daar neergezet bij de kade ?? zo kan Sinterklaas er niet door en dan krijgen we geen Sinterklaas![]()
Assen heeft dit jaar 300 Pietenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef inpakPiet het volgende:
Dan heb je het in Elburg nog niet gezien met 175 zwarte Pieten.
hoelaat moet ik de tv aanzetten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat weet niemand, men schat zo tussen 12:00 en 13:30 uur..
11:55 uur, Ned 3..quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoelaat moet ik de tv aanzetten?
Zelf naar een optochtquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef Karina het volgende:
Morgen dus allemaal kijken![]()
12:00 - 13:20 uur
Nederland 3.
Da's een hulpSinterklaas, dat weet iedereen tochquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:55 schreef borisz het volgende:
Maar zoals iedereen weet komt de echte Sint aan in IJmuiden.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef Tism het volgende:
Ernst, Bobbie en de Rest! zijn de boel al flink aan het opwarmen, hoor ik..
Ik ben te vroegquote:
De pedoquote:
Helaasquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vroeger dacht ik nog dat het hele land op zijn kop stond bij de nationale intocht van sinterklaas, nu krijg ik er niets meer van mee
Baby born, baby bornquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind de speelgoedreclames altijd zo leuk![]()
Zwarte piet is opgepakt wegens een verdacht pakketje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef vuvuzela het volgende:
Iemand een samenvatting? Welke piet is kwijt? Waar is het paard? De boot kapot?
Jawel, gister afgeleverd bij het Pietenhuis bij Dolores, door de postbode. Later kwam de politie nog aan de deur die Dolores wilde spreken. Waarschijnlijk wordt die onder politie begeleiding gebrachtquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:02 schreef vaagjunior het volgende:
* vaagjunior heeft het helemaal niet gevolgd
Het paard is er niet?
Erwtensoep hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Luxuria het volgende:
Vroeger altijd met een bord spaghetti voor de tv, wat een tijden waren dat
Pure aids, vooral die Bobbie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef Tism het volgende:
Ernst, Bobbie en de Rest! zijn de boel al flink aan het opwarmen, hoor ik..
Daarom is ie kapoetquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:07 schreef Yonjuuni het volgende:
Die stoomboot past heul nooit onder die brug.
Haten op Dieuwertjequote:
Hoef je niet gelijk zo boos om te worden hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de doelgroep, aap.
Ik ben niet boos, wel een beetje teleurgesteld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk zo boos om te worden hoor
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:29 schreef revolution69 het volgende:
Laat hem lekker in spanje blijven. En hij mag zich ook wel is scheren
Wedden, hij neemt de verkeerde afslag naar een vleesverwerkingsfabriek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:16 schreef vaagjunior het volgende:
Wedden, het paard gaat de verkeerde kant op
In Maastrichtquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
Heej dat is Keizer uit Baantjer. Waar is Vledder?
Hij had een makeover gehad ofzoquote:
De stoomboot is stuk!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef edjuh18 het volgende:
Heeft de Sint ook moeten bezuinigen? Wat een schandalig kleine boot komt eraan..
Die grote boot was te duur, dus verzonnen ze dit verhaal maar, Diep triestquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:19 schreef detulp050 het volgende:
Die kleine boot is natuurlijk helemaal niets. Dat moet een knoeperd van een boot zijn! Hoe mooi het verhaal ook is
Eenschquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:19 schreef detulp050 het volgende:
Die kleine boot is natuurlijk helemaal niets. Dat moet een knoeperd van een boot zijn! Hoe mooi het verhaal ook is
Zou wat zijn voor die kinderen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wedden, hij neemt de verkeerde afslag naar een vleesverwerkingsfabriek.
Ik dacht dat de boot er niet door paste dat het daarom was? Als dit de reden is ... sneu hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Die grote boot was te duur, dus verzonnen ze dit verhaal maar, Diep triest
in drenthequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook, maar goed. Zo'n grote boot past daar nooit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat de boot er niet door paste dat het daarom was? Als dit de reden is ... sneu hoor.
Sorry hoor maar Vledder ligt in Groningen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:21 schreef simmu het volgende:
[..]
in drenthe![]()
sorrie, ik kon het ff niet laten
niet alleen van dat dorpje hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:19 schreef Dale. het volgende:
Stoomboot 0457! Das echt geen toeval want dat is het netnummer van een dorpje vlakbij Roermondwaar ik vandaan kom!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Vledder ligt in Groningen?
Jaaa beetje jammer, flikken maastricht was leukerderder geweest!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
Kees Flodder doet het wel prima, gaat met zijn tijd meequote:
Komt ie straks toch nog aan op de grote boot en pleegt hij een coupe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:23 schreef Karina het volgende:
Bram hadden ze wel een bijrolletje kunnen geven, op die pont bijvoorbeeld.
Klopt jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:23 schreef StephanL het volgende:
Jochem Meyer ook volgens mijPietje Paniek. Geen paniek! geen paniek!
HIj gaat er met het paard vandoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt ie straks toch nog aan op de grote boot en pleegt hij een coupe.
Dat is inderdaad belachelijk.. ook verwarrend voor mijn zoontje.. hij snapt niet waarom het zo'n kleine boot is!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef edjuh18 het volgende:
Heeft de Sint ook moeten bezuinigen? Wat een schandalig kleine boot komt eraan..
Hij is echt gemaakt voor die rolquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja
http://solutd.com/jochemmyjer/view/deb8b76b
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef iFok. het volgende:
Ik heb genoeg gezien, veel plezier verder.
Maar Bram had toch ongeveer dezelfde leeftijd toen hij begon? Of was daar destijds hetzelfde gezeur over?quote:
De boot staat gelijk aan Roermond, het is het net niet...quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk.. ook verwarrend voor mijn zoontje.. hij snapt niet waarom het zo'n kleine boot is!
Of een hele dag toekijken op tv..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
Je zal maar de hele tijd op zo een bootje moeten staan
Ja die 2 km van buiten de haven dat ze de sint niet zien staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
Je zal maar de hele tijd op zo een bootje moeten staan
Als ik het even snel heb gezien is deze Sint 10 jaar jonger dan Bramquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Bram had toch ongeveer dezelfde leeftijd toen hij begon?
Vast wel!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Bram had toch ongeveer dezelfde leeftijd toen hij begon? Of was daar destijds hetzelfde gezeur over?
Waarom je het dan in zo'n suf dorp moet laten plaatsvinden is me een raadsel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Die grote boot had hier nooit gepast...
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef Dale. het volgende:
btw... kun je het ergens live zien op internet?
Ja maar, vroeger was alles toch beter?quote:
Nee, dat is de plaats van bestemming.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef detulp050 het volgende:
Op al die Sinterklaasbootjes staat groot dat ze uit Roermond komen
Hahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef Cee het volgende:
Je zou haast denken dat Spanje tweede is geworden met het EK zoals ze nu door die sloot worden getrokken.
Klopt, alleen moet je vreemd genoeg wel altijd het nu als referentie hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar, vroeger was alles toch beter?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
M'n broertje vroeg al of je hier ook een blog over schreef, dus ik zeg nee haar hamster is ontsnapt ze is druk
http://www.zappelin.nl/tv-kijken met gebarenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef Dale. het volgende:
btw... kun je het ergens live zien op internet?
Deze burgemeester doet het erg leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef Cee het volgende:
Die burgemeester wordt nog emotioneel straks.
Welneequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar, vroeger was alles toch beter?
Stefan was 46 bij aanvang, Bram 52. Of die zes jaar het verschil maakt? Ik denk echt dat het de stem is...quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik het even snel heb gezien is deze Sint 10 jaar jonger dan Bram
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Deze burgemeester doet het erg leuk
Deze heeft gezopen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]die van vorig jaar was een dood vogeltje.
Het zou best kunnen dat ie opgepakt wordt wegens daden in het verleden. Je weet maar nooit met die lui.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef Laysa het volgende:
Deze Sint zal voor de komende tig jaar DE sint voor de kindertjes zijn. Das een mooie gedachte
Bootjes geleend van een scoutinggroep gok ik. Kan nooit veel gekost hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:28 schreef detulp050 het volgende:
Op al die Sinterklaasbootjes staat groot dat ze uit Roermond komen
Nee, maar wel ADHD, hallo zeg!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef Cee het volgende:
En nou moet de Sint zeggen: ZEG IK BEN NIET DOOF GODVERDOMME.
is inderdaad de waterscouting die meevaard als ik t goed had begrepenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bootjes geleend van een scoutinggroep gok ik. Kan nooit veel gekost hebben.
Dit jaar schijnt Hakim alle schoenen te gaan jatten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef Lutte het volgende:
Ook weer bijna de Sinterklaasaflevering van Sesamstraat dan
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een aflevering van Sesamstraat gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef Lutte het volgende:
Ook weer bijna de Sinterklaasaflevering van Sesamstraat dan
Hij pakt de ritalin af van de kindjes die de zak ingaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar wel ADHD, hallo zeg!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit jaar schijnt Hakim alle schoenen te gaan jatten.
Daar heeft die personeel voor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef vaagjunior het volgende:
Pff wat een kutSint.. JA dat doen de pieten dan wel
Omdat het paard er nog niet isquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef vaagjunior het volgende:
Wat fijn dat ie er zo voor de tijd neemt
Ik herkende het al aan de tekstquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is inderdaad de waterscouting die meevaard als ik t goed had begrepen
dat moetquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
Die Jeroen is wel een aandachtstrekker zeg
Hij trekt aandacht voor de kinderen, vind ik wel zo netjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
Die Jeroen is wel een aandachtstrekker zeg
En de stafpiet is ook wegbezuinigd, hij houdt m zelf al tien cm de lucht in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef BBQSausage het volgende:
Hij praat echt te snel, loopt te snel, beweegt te snel, zwaait te snel.
Nee geen scouting. Is een reddingsbrigade. Vriendin van mij zit daar nu.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik herkende het al aan de tekstals het over een groep gaat is het vast scouting :p
lijkt me wel. Ik zou er minstens drie het water in trekken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef WheeleE het volgende:
Zou Sint zich moeten beheersen om niet zo'n kind ineens van die muur te trekken?
12.00 - 12.25 Geveinsde stressquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze geen programma daar ofzo?
Omdat die ouders de rest gaan bedreigen als dat niet zo is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef Bayswater het volgende:
De asokinderen zitten altijd vooraan
Ik vind hem ook prima, maar we moeten wat te zeiken hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het hem bijna beter doen dan Brammetje. Wat zijn dit voor helse gedachten?
De staf-piet heeft een kantoor-functie gekregenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de stafpiet is ook wegbezuinigd
Dit jaar zit die wel goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef Laysa het volgende:
Daag lieverds....daaag lieve schatten
ff checken of de mijter goed zit
De tekstschrijvers zijn ook wegbezuinigdquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef Karina het volgende:
Hij zegt steeds hetzelfde, dag lieverd, wat leuk, wat leuk.
Mwah, alleen die stemquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:37 schreef Karina het volgende:
Die burgemeester zou wel een goede Sint zijn.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:36 schreef Twinky het volgende:
zei Jeroen nou 'ik heb het niet onder controle'?
-even teruggekeken: ja. Hij zei het.
ik vond hem al zo raar hysterisch doen met al die tekeningen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:36 schreef Twinky het volgende:
zei Jeroen nou 'ik heb het niet onder controle'?
-even teruggekeken: ja. Hij zei het.
qua alcoholpercentage welquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:37 schreef Karina het volgende:
Die burgemeester zou wel een goede Sint zijn.
Losgeld levert meer op dan die 100 euro van de slacht, me dunkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:37 schreef edjuh18 het volgende:
Zou leuk zijn als het paard teruggevonden wordt bij de lokale keurslager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |