ja klopt, maar aan de andere kant zie ik ook genoeg games die al bijna in beta stadium zijn en die nog even een wat geld nodig zijn voor de laatste lootjes...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag hoe al deze dingen gerealiseerd gaan worden. Bij de double fine adventure komt nu in de docu naar boven dat het budget toch wel erg krap is.
Er gaat ook ontzettend veel (te veel als je het mij vraagt) geld naar kickstarter en dan ook nog eens heel veel geld naar de goodies die bij de tiers zitten... UIteindelijk zijn dit voor spelletjes niet echt grote bedragen.
Inderdaad dat zijn denk ik de betere optiesquote:Op donderdag 20 september 2012 09:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, maar aan de andere kant zie ik ook genoeg games die al bijna in beta stadium zijn en die nog even een wat geld nodig zijn voor de laatste lootjes...
ja er is in feite nu nog maar weinig daadwerkelijk gerealiseerd. Het is nog een leuke hype, maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als straks blijkt dat veel projecten toch niet uit kunnen...quote:Op donderdag 20 september 2012 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad dat zijn denk ik de betere optieshet is natuurlijk aan het team te beslissen hoeveel geld ze nodig zijn... Maar ik denk dat er nog wel wat studio's de mist in zullen gaan en niet kunnen waarmaken wat ze voorstellen
Precies of iets heel kleins ... level 1quote:Op donderdag 20 september 2012 09:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja er is in feite nu nog maar weinig daadwerkelijk gerealiseerd. Het is nog een leuke hype, maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als straks blijkt dat veel projecten toch niet uit kunnen...
als backer heb je geen poot om op te staan natuurlijk, als een bedrijf uiteindelijk iets onaf uitbrengt, hebben ze alsnog voldaan aan een product toch?
Fout, daar had Kickstarter laatst nog een mooie blogpost over. Iedereen die een project start op KS sluit een contract en gaat de verplichting aan om alle producten ook uit te leveren. Als het project faalt, i.e. het beloofde product komt nooit op de markt, dan kun je naar de rechter stappen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:02 schreef Bart het volgende:
Als ze niets uitbrengen heb je volgens mij ook geen poot om op te staan.
Ja oke, naar de rechter gaan. Dat schiet op om je 20 euro terug te krijgen. In theorie kun je wat doen, in de praktijk ben je je geld gewoon kwijt...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fout, daar had Kickstarter laatst nog een mooie blogpost over. Iedereen die een project start op KS sluit een contract en gaat de verplichting aan om alle producten ook uit te leveren. Als het project faalt, i.e. het beloofde product komt nooit op de markt, dan kun je naar de rechter stappen.
Niet dat je daar een fuck aan hebt, want het geld is weg en dus krijg je niks terug. Maar goed, je hebt zelfs twee poten om op te staan
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, naar de rechter gaan. Dat schiet op om je 20 euro terug te krijgen. In theorie kun je wat doen, in de praktijk ben je je geld gewoon kwijt...
Ja, ik toch ookquote:
Het geeft ze wel een idee of iets populair is of niet. Misschien dat ze het daarvoor doen? Plus dat het gratis reclame is. En je kan je community erbij betrekken. En het levert toch weer wat op, meer dan niets...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef Morthill het volgende:
Ik back een shitload meermaar goed, 15 a 20 dollar is niet al te veel geld, dus als het een keer flopt, so be it. Investeren is altijd een risico, we gaan niet doen of het met Kickstarter anders is.
Maar wat ik dus eerder ook al aangaf, dat Obsidian nu langs komt en een paar miljoen ophaalt is echt niet bijzonder. Daarmee kun je als grote developer nog steeds geen zak. Zeker niet als je de helft daarvan kwijt bent aan goodies.
die wou ik net postenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)n-dig-defend-survive
Deze lijkt ook wel gaaf.
oh myquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)-in-the-neighborhood
Dit spel10/10 zou nog eens pledgen
Die comment ookquote:
quote:I pledged a dollar because you made me spill my beer laughing
Ze zijn eindelijk over de ton heen, hoop wel dat ze het gaan halen...quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)n-dig-defend-survive
Deze lijkt ook wel gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |