Zou tof zijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat iemand een kickstarter gaat doen om een nieuwe Dungeon Keeper te maken.
Tuurlijk gewoon een aggregatie topic voor dit soort alternatieve betaling/financiering van games.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Moet het alleen via dat kickstarter zijn? Of mogen losse dergelijke initiatieven er ook bij?
http://www.wmdportal.com/projects/cars/ bijvoorbeeld?
Beetje jammer alleen dat het spel al was aangekondigt voor dit geneuzel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:26 schreef gers het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)ion?ref=home_popular
nieuwe carmageddon
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het spel al was aangekondigt voor dit geneuzel.
quote:
Mits het spel compleet gefund wordt natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:13 schreef Catkiller het volgende:
Ach, kost je op deze manier wel maar 15 dollar om aan die game te komen dus lijkt mij niet erg dat ze het zo doen toch?
Dan heb je niet heel veel betaald voor kutspel in een mooie doos... Ik denk namelijk dat dit over een tijdje alleen nog maar gaat werken als veel mensen het spel willen en de laagste optie 10 of 15 euro blijft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kickstarter![]()
Ik ben benieuwd wanneer die bubbel klapt. Dit kan niet lang goed gaan, want geheid dat er games zijn die tegen gaan vallen. Wat dan?
Dat ziet er eigenlijk belachelijk leuk uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:12 schreef Nezhi het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.kickstarter.co(...)tomizable-robots-mmo
Panzer Pets, een MMO van Nederlandsche makelijk. Ziet er erg leuk uit, denk dat ik het ook ga backen maar moet eerst een cc zien te regelen.
Hetzelfde als je een game koopt op XBLA, Steam of PSN die tegenvalt. Dan baal je, shit happens. Maar goed, haterz gonna hatequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kickstarter![]()
Ik ben benieuwd wanneer die bubbel klapt. Dit kan niet lang goed gaan, want geheid dat er games zijn die tegen gaan vallen. Wat dan?
Demo's, trailers, previews, reviews. Genoeg info om vooraf jezelf in te lezen of een game geschikt is of niet. Met Kickstarter heb je dat niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef Morthill het volgende:
Hetzelfde als je een game koopt op XBLA, Steam of PSN die tegenvalt. Dan baal je, shit happens. Maar goed, haterz gonna hate
Genoeg met beelden van gameplay, muziek, etc. Je weet welke ervaring de ontwikkelaars hebben en genoeg zijn er al even bezig als ze geld vragen. Het is als elke andere bedrijfspitch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Demo's, trailers, previews, reviews. Genoeg info om vooraf jezelf in te lezen of een game geschikt is of niet. Met Kickstarter heb je dat niet.
Demo's zijn wat mij betreft echt zeldzaam hoor. Een demo voor Skyward Sword had ik wel leuk gevonden, anders had ik niet dik 60 euro uitgegeven aan die kutgame.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Demo's, trailers, previews, reviews. Genoeg info om vooraf jezelf in te lezen of een game geschikt is of niet. Met Kickstarter heb je dat niet.
Met kickstarter sta je veel dichter bij de developers en kan je die eens goed aan de tand voelen over de game. Dat vind ik zelf veel betrouwbaarder dan overhypte reviews en spectaculaire launch-trailers. Bovendien kan je een niveau van inspraak verwachten of afdwingen dat je bij grote gamestudios niet krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Met kickstarter sta je veel dichter bij de developers en kan je die eens goed aan de tand voelen over de game. Dat vind ik zelf veel betrouwbaarder dan overhypte reviews en spectaculaire launch-trailers. Bovendien kan je een niveau van inspraak verwachten of afdwingen dat je bij grote gamestudios niet krijgt.
Dus, brand maar los, momenteel werk ik aan Panzer Pets, deze dus:
http://www.kickstarter.co(...)tomizable-robots-mmo
Ohja dat had ik al gezegd dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ziet er eigenlijk belachelijk leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |