* belle1608 dat woensdag, donderdag en vrijdag moetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts hard heeft gewerkt deze morgen
Beroepsprutser....quote:
Dat zijn CCK's.... Certified Code Kloppers....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:00 schreef Scorpie het volgende:
Beroepsprutser meld.
HTML5, CSS3, JSI LOVE IT
Ook goed. Ze noemen me van allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zijn CCK's.... Certified Code Kloppers....
ministerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Ze noemen me van alleszolang het maar goed betaalt, muhahaha
Ik blijf het altijd erg knap vinden wat jullie doen... Ik mag best een aardig potje php code kloppen, kan ook nog wel wat met layout, maar als je een beetje niveau hebt vind ik het prachtig wat er allemaal kan....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook goed. Ze noemen me van alleszolang het maar goed betaalt, muhahaha
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd erg knap vinden wat jullie doen... Ik mag best een aardig potje php code kloppen, kan ook nog wel wat met layout, maar als je een beetje niveau hebt vind ik het prachtig wat er allemaal kan....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.
Je klinkt als een engineer!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook gaaf om te doen. Ik kan eerlijk zeggen dat ik echt eer van mijn werk heb in de huidige projecten die ik doe. Het is gewoon super vet om dingen te bedenken die echt super vet werken.
quote:
een boek!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef belle1608 het volgende:
*weet nog iemand een leuk cadeautje voor moederdag?
Ze is niet zo van het lezen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef Egberts het volgende:
[..]
een boek!
Voor de rest is het hier elk jaar hetzelfde ...
kaarsen / bloemen / planten / tuingerei / glazen / badzeepjes of iets anders makkelijks
Ze heeft mij het hele jaar al als zoon, als dat geen wonderlijk cadeau is weet ik het ook niet meer
Daar heb ik al lang niet meer over na hoeven denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:16 schreef belle1608 het volgende:
*weet nog iemand een leuk cadeautje voor moederdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |