Dat plaatje zal waarschijnlijk wel ergens anders al eerst zijn opgdoken.quote:
Ja, net zoals met die WOTLK C.E. die maanden na de release ineens weer in winkels te vinden was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:50 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb 10 Collector's editions besteld. Over een jaar of 5 kan ik ze dan per stuk verkopen voor rond de 2000¤, dat is echt fantastisch.
Ja ik troll maar een beetje hoor maar ik heb het wel gezien met WoW Vanilla Collector's Edition. Die werd verkocht voor 2500 dollar. Not bad right?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ja, net zoals met die WOTLK C.E. die maanden na de release ineens weer in winkels te vinden was.
Grote kans dat ze gewoon later opnieuw uitgegeven gaan worden om nog meer in te cashen. ;p
Ik snap dat je een beetje trolled. ;pquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik troll maar een beetje hoor maar ik heb het wel gezien met WoW Vanilla Collector's Edition. Die werd verkocht voor 2500 dollar. Not bad right?
?!?!?!?!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik troll maar een beetje hoor maar ik heb het wel gezien met WoW Vanilla Collector's Edition. Die werd verkocht voor 2500 dollar. Not bad right?
Wel gesealed hm.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:54 schreef ems. het volgende:
[..]
?!?!?!?!
Dan heb ik er ook nog wel ééntje liggen. 2000 euro dan, omdat jullie van fok zijn!
Zo af en toe ijzersterk. Het is een beetje als een serie op TV, je moet het een beetje volgen om sommigen dingen te snappen.quote:
9gag jat alles en maakt het dan minder grappig, maar dit is nogal OT.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo af en toe ijzersterk. Het is een beetje als een serie op TV, je moet het een beetje volgen om sommigen dingen te snappen.
Ja daarom dus. 9gag zet wel een watermark er op en doet alsof het van hen is. Haat aan die site.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat plaatje zal waarschijnlijk wel ergens anders al eerst zijn opgdoken.
Ik kreeg deze toevallig doorgestuurd van een collega van me, boeiend waar het plaatje gehost wordt.
- Of ze nog het plan hebben om meer dan 4 spelers co-op te laten spelen.quote:
pvp is een leuk tijdverdrijf. niet meer dan dat. Dus verwacht maar niet dat ze daar veel tijd aan gaan besteden of gear.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:11 schreef ems. het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar die arena. WoW speelde ik eigenlijk exclusief PvP (alleen maar PvE nu en dan als daar sterkere gear te halen was) dus ik was blij verrast toen die mogelijkheid ook voor D3 werd aangekondigd.
Maarja, ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen met balans. In WoW was het aan de ene kant makkelijker te balancen omdat je 'ongeveer' kon bepalen welke gear mensen maximaal hadden op welk niveau. Gezien dat in diablo 3 waarschijnlijk een stuk uiteenlopender is ben ik daar enigszins sceptisch over, zeker met die AH in het achterhoofd.
Mening.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
pvp is een leuk tijdverdrijf. niet meer dan dat.
Dat verwacht ik wel. Blizzard is niet iemand die zaken half aan gaat pakken. Wel geloof ik achter elkaar dat arena niet de main objective is ja. Ze zullen in ieder geval hun best doen, neem ik aan.quote:Dus verwacht maar niet dat ze daar veel tijd aan gaan besteden of gear.
Er zijn zoveel sites die dat doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:34 schreef darpios het volgende:
[..]
Ja daarom dus. 9gag zet wel een watermark er op en doet alsof het van hen is. Haat aan die site.
Ik heb geen idee wat ze nu precies van plan zijn als je kijk naar hun andere titels zou je wel redelijk verwachten dat ze het goed zullen balancen ook al geven ze aan dat het geen e-sport word. Ik trek maar geen conclusie uit D2 want daar was het wie de beste gear (en meest dupes) had of de juiste gear om je class te counteren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Mening.
[..]
Dat verwacht ik wel. Blizzard is niet iemand die zaken half aan gaat pakken. Wel geloof ik achter elkaar dat arena niet de main objective is ja. Ze zullen in ieder geval hun best doen, neem ik aan.
Uiteraard. Ik zou de nieuwe arena in ieder geval niet vergelijken met de oude d2 pvp. Zoveel tijd is eroverheen gegaan en blizzard heeft van WoW een hoop geleerd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:01 schreef Moro het volgende:
Ik trek maar geen conclusie uit D2 want daar was het wie de beste gear (en meest dupes) had of de juiste gear om je class te counteren.
Ja nou. Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sites die dat doen.
En het is niet eens een watermerk, maar een "ondertitel". Die kun je er gewoon vanaf knippen als je het niet wilt. Een watermerk kun je er niet afhalen.
Dat interview boeit dan ook weinig, heel weinig.quote:
Nee. Ik zie het probleem echt niet. Het is gewoon een dump site, zoals er nog 123986752903465 andere zijn. Boeiend dat er wat onder/op staat. Het gaat om de inhoud.quote:
We doen het voor jullie, dus vandaar dat ik het vraag. Dat jij het niet boeiend vindt, tja, daar kan ik weinig aan doen. Over de inhoud van de game hoeven er geen vragen gesteld te worden, die merken we zelf welquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat interview boeit dan ook weinig, heel weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |