Juistquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:20 schreef ArTiC het volgende:
niks mooiers dan een knetterende bliksemshow
ik ga dan lekker op balkon staan/zitten kijken
Ik zit in bed, alle stekkers uit 't contact, luiken dicht en m'n muziek aan een boek te lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:20 schreef ArTiC het volgende:
niks mooiers dan een knetterende bliksemshow
ik ga dan lekker op balkon staan/zitten kijken
Ik wou gister toen ik terug ging van het sporten helemaal natgeregend worden.. was er geen regenquote:
De volgorde maakt me weinig uit, zolang de mooie lente dan maar qua temperaturen komt in de buurt van de mooie zomerquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
Beter een kut lente en een mooie zomer, dan een super lente en een kut zomer.
ja jezus, ik blijf snoeien!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
Regen!
De tuin is wel weer mooi groen inmiddels, alles groeit en bloeit.
Verhuizen naar Spanje! Kan je hele dag niets doen, daar is toch geen werk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat een heerlijke lente!.
Graftyphusteringtakkekutland.
Het probleem bij een mooie lente is (voor mij) dat ik vaak denk: 'ik hoef er nu niet van te genieten, er komt nog meer.' Als er dan niets komt is het zuur. Nu hoop ik op een mooie zomer, in de zomer, zodat ik ook weet dat ik ervan moet genietenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
De volgorde maakt me weinig uit, zolang de mooie lente dan maar qua temperaturen komt in de buurt van de mooie zomer
Mooie actiefoto jaquote:
Ik doe hier ook de hele dag nietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Verhuizen naar Spanje! Kan je hele dag niets doen, daar is toch geen werk.
Dus je moet je instelling omgooien naar het genieten van elke zomerse dag die er is (zoals elke nederlanderquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Het probleem bij een mooie lente is (voor mij) dat ik vaak denk: 'ik hoef er nu niet van te genieten, er komt nog meer.' Als er dan niets komt is het zuur. Nu hoop ik op een mooie zomer, in de zomer, zodat ik ook weet dat ik ervan moet genieten
Ja dat heb ik weer, sta hard te werken gaan ze foto's van me makenquote:
Wij willen zienquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weer, sta hard te werken gaan ze foto's van me maken
niet eens ff aanbieden om te helpen ofzo he.. nee...
Gistermiddag was het aardig droog, maar vandaag zie ik er niet veel van komen.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maait ook zo lekker als het nat het gras steeds vochtig is
Daar heb ik toch niets aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh, staat op de facebook van iemand die je niet kent
Daarom, daar kan je het doen met beter weer en mooiere vrouwen er bij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe hier ook de hele dag niets.
Moet je klagen bij die luie vent van je!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar is in mijn tuin anders niets van te zien
De afgelopen jaren was de lente mooi en de zomer kut, zal je zien dat de zomer nu ook kut is. Dan ga ik echt niet blij zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het probleem bij een mooie lente is (voor mij) dat ik vaak denk: 'ik hoef er nu niet van te genieten, er komt nog meer.' Als er dan niets komt is het zuur. Nu hoop ik op een mooie zomer, in de zomer, zodat ik ook weet dat ik ervan moet genieten
Mooier dan hier bestaat niet Q, hoevaak moet ik dat nou nog zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom, daar kan je het doen met beter weer en mooiere vrouwen er bij.
Die is niet lui, maar gewoon niet hier.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je klagen bij die luie vent van je!
Stel je niet aan Q. Je hebt immers FOK nog!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was de lente mooi en de zomer kut, zal je zien dat de zomer nu ook kut is. Dan ga ik echt niet blij zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |