Ben aan het werk.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Dat klinkt goed, hoor!
Altijd, no prob. Ik leef niet in het werkdag/weekend ritme, of de 9-5 mentaliteit. De maatschappij mag het dan dicteren, maar mijn lijf zegt anders. Net zo tegendraads als de rest van mijn persoon.quote:
Als dat je ritme is, dan is het natuurlijk goed. Iedereen heeft z'n eigen klok wat dat betreftquote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Altijd, no prob. Ik leef niet in het werkdag/weekend ritme, of de 9-5 mentaliteit. De maatschappij mag het dan dicteren, maar mijn lijf zegt anders. Net zo tegendraads als de rest van mijn persoon.
Mijn ritme verschuift sowieso per dag, en bovendien heb ik juist de voorkeur voor doordeweeks een vrije dag, ipv in het weekend. Met name voor boodschappen of shoppen is dat veel relaxter ipv wachten op de weekendkudde in al die drukte. Ik houd van rust en kalmte in mijn omgeving, aangezien het in m'n hoofd al genoeg stormt.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als dat je ritme is, dan is het natuurlijk goed. Iedereen heeft z'n eigen klok wat dat betreft
Zou er niet aan moeten denken om 's weekends te werken. Hecht veel te veel waarde aan m'n vrije tijd. Vind het zo lekker om niets te 'moeten' op zo'n dag.
Jij zal dat waarschijnlijk op andere momenten hebben
Oh, dat is helemaal waar. Op zaterdag naar de winkel is een ramp. Je wordt altijd om ver gelopen door anderen. Als ze tenminste doorlopen. Regelmatig sta ik stil achter een stel mensen dat het de normaalste zaak van de wereld vind om midden in een drukke smalle straat een gesprek te beginnen. GA AAN DE KANT!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Mijn ritme verschuift sowieso per dag, en bovendien heb ik juist de voorkeur voor doordeweeks een vrije dag, ipv in het weekend. Met name voor boodschappen of shoppen is dat veel relaxter ipv wachten op de weekendkudde in al die drukte. Ik houd van rust en kalmte in mijn omgeving, aangezien het in m'n hoofd al genoeg stormt.
Precies!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal waar. Op zaterdag naar de winkel is een ramp. Je wordt altijd om ver gelopen door anderen. Als ze tenminste doorlopen. Regelmatig sta ik stil achter een stel mensen dat het de normaalste zaak van de wereld vind om midden in een drukke smalle straat een gesprek te beginnen. GA AAN DE KANT!Dat heb je niet als je doordeweeks gaat.
Maar uren wisselen of vrij nemen om op een rustiger moment te gaan: ho maar!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies!
Het stomste vind ik nog dat veel mensen zo gefrustreerd verbaasd zijn dat het elke zaterdag/zondag zo druk is in de winkel. JA, WAT VERWACHT JE DAN?!
Of ga eens in de avond door de week. Sommige supermarkten zijn dan helemaal leeg, wat echt heerlijk is! Alleen zal je voor brood vaak elders moeten zoeken, maar dat is toch lekkerder om vers te halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar uren wisselen of vrij nemen om op een rustiger moment te gaan: ho maar!
Goede instelling!quote:Op zondag 13 mei 2012 10:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Altijd, no prob. Ik leef niet in het werkdag/weekend ritme, of de 9-5 mentaliteit. De maatschappij mag het dan dicteren, maar mijn lijf zegt anders. Net zo tegendraads als de rest van mijn persoon.
Goed bezig!quote:
Oh je deet was succesvol? Wat leuk voor je! En hij kan ook blij zijn, met een lief vriendinnetje!quote:
Nou nog een virtuele variant voor in de browser & emailquote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef Natalie het volgende:
Zo, en er zit weer een Nee-Nee sticker op de brievenbus.
Niet te geloven hoeveel reclame/weekblad-rommel er wekelijks hier in de bus valt. Nou, nu niet meer
En hallo allemaal
Oef, die Google-adds, daar wordt ik ook dol van. Die dingen moeten idd ook wel een NEE-stickerquote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou nog een virtuele variant voor in de browser & email
Second that, zo irritant beeldvullend vaak.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou nog een virtuele variant voor in de browser & email
Frontpage ook tegenwoordig, zag ik...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Second that, zo irritant beeldvullend vaak.
Goedeavond
Dat mag je hopen, zusje, sommige bezorgers lezen namelijk nogal selectief.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:42 schreef Natalie het volgende:
Zo, en er zit weer een Nee-Nee sticker op de brievenbus.
Niet te geloven hoeveel reclame/weekblad-rommel er wekelijks hier in de bus valt. Nou, nu niet meer
En ook hoi!quote:En hallo allemaal
Ik heb een ja/nee sticker.. en soms wordt die gewoon genegeerd door reclamebezorgers hoor.. Ik vraag me af wat je eraan moet doen als dat regelmatig gebeurt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, zusje, sommige bezorgers lezen namelijk nogal selectief.
[..]
En ook hoi!
Klagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb een ja/nee sticker.. en soms wordt die gewoon genegeerd door reclamebezorgers hoor.. Ik vraag me af wat je eraan moet doen als dat regelmatig gebeurt.
En ook hoi en goedemorgen allemaal.
quote:Als u een sticker heeft geplakt op uw brievenbus, en toch nog reclamedrukwerk ontvangt kunt u telefonisch een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider. Het adres van de adverteerder hoort op de folder te staan, zodat u het drukwerk ook gemakkelijk 'Retour afzender' kunt sturen, en vaak staat er ook een telefoonnummer van de verspreider op.
De adverteerder of de verspreider is verplicht de klacht te onderzoeken en binnen vier weken antwoord te geven. Is het antwoord niet op tijd, of is de klacht niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kunt u binnen vier weken een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie via www.reclamecode.nl of door een brief te sturen naar:
Reclame Code Commissie
Postbus 75684
1070 AR AMSTERDAM
Ook met klachten over het niet lukken van afmelden voor geadresseerd reclamedrukwerk van bedrijven waar u geen klant (meer) bent kunt u bij de Reclame Code Commissie terecht, of bij Consuwijzer.nl voor bedrijven waar u wel klant bij bent geweest, of ooit uw adresgegevens heeft achtergelaten.
bron: http://www.milieucentraal(...)men/reclamedrukwerk/
Ik zag ergens een foto van een flinke hagelbuiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedemiddag! Ik vind het koud momenteel, hier in het zuiden van het land...
Wat is dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef Flammie het volgende:
Wat hebben we het over hagel en onweer.. Diablo III is uit
Ik wil ook spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef Flammie het volgende:
Wat hebben we het over hagel en onweer.. Diablo III is uit
Dan kunnen jullie samen wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vrind speelt alleen xbox.
En die is stuk
Zoals?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen wat anders gaan doen
Mooi toch? Alle tijd voor andere spelletjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vrind speelt alleen xbox.
En die is stuk
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Natalie het volgende:
Nog drie uurtjes werken en dan is het weekend!
Echt wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, xbox spelen is toch nauwelijks romantisch te noemen
In dat geval is ruimtemonsters neerknuppelen idd een prima alternatief!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Echt wel.
Samen ruimtemonsters neerknuppelen
(ik ben niet zo van het knuffel gebeuren)
Nou ik wil hele andere dingen doen hoor, als ik pas verkering heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Echt wel.
Samen ruimtemonsters neerknuppelen
(ik ben niet zo van het knuffel gebeuren)
Hij heeft begrip voor mij en mijn situatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ik wil hele andere dingen doen hoor, als ik pas verkering heb.
Ja, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij heeft begrip voor mij en mijn situatie
En jij vast ook, als je echt heel verliefd ooit wordt op iemand
Ik geloof niet dat ik 'je situatie' helemaal heb meegekregen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij heeft begrip voor mij en mijn situatie
En jij vast ook, als je echt heel verliefd ooit wordt op iemand
Nogal een heftig jaar (tot nu toequote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik 'je situatie' helemaal heb meegekregen.
Hoe het ook zit: het is heel fijn dat hij zoveel begrip heeft of course
Ja, ik wil een dezer dagen dat tarot topic wat leven inblazen... Mensen wachten al lang op een legging, maar veel actie gaat er ook niet van die mensen uit.. Dat moet beter kunnen. Het is nl. hardstikke leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:05 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Even weer naar het TRU sfeertje.
Jullie nog wat TRU achtigs van plan?
Geesten hoeven je niet per se kwaad te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef Natalie het volgende:
Weinig...
Ken je dat? Dat iets je zowel aantrekt als angst aanjaagt?
Dat heb ik met sommige topics in TRU. Geesten fascineren me, maar tegelijkertijd lig ik na een paar van die filmpjes die gepost worden, wakker in bed. Dus ik ben niet van plan ze op te zoeken voorlopig
Kan wel weer eens een astrologieboek uit de kast trekken. Da's niet slecht voor de nachtrust.
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geesten hoeven je niet per se kwaad te doen.
En vergeet nooit dat jij heer en meester bent over je eigen stulpje.
Als jij ze verteld dat ze moeten vertrekken uit je ruimte, zullen ze ook gaan.
Mits je ook zelfvertrouwen en geloof in je eigen woorden hebt
Ja! Goed idee!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Zou het niet handig zijn als er een soort tarot uitlegging kwam?
Zodat anderen ook snappen hoe ze een kaartje kunnen leggen voor zichzelf en anderen.
En zodat andere ook naar aanleiding van die uitlegging vragen kunnen stellen en dergelijke.
Maakt het wel aantrekkelijker om voor anderen een kaart te leggen.
Ik heb juist ook zoiets van .. andere mogen ook eens gaan leggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, ik wil een dezer dagen dat tarot topic wat leven inblazen... Mensen wachten al lang op een legging, maar veel actie gaat er ook niet van die mensen uit.. Dat moet beter kunnen. Het is nl. hardstikke leuk
Als je dat zo wil, moet je dat zo houdenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Mijn familie gelooft er nogal in, zeg maar. Het zit een beetje in dat Indische cultuurtje. Oma 'ziet' ook vanalles en van haar kinderen heeft er ook al flink wat iets door muren zien lopen e.d. Soms denk ik: 'als het mij maar niet gebeurt'. Want het lijkt me best griezelig.
Maar wat je zegt: je bepaalt ook of je jezelf ervoor openstelt. Welk overleden familielid ook op visite zou willen komen (en ik ben er vrij zeker van dat ze dat wel degelijk doen) ik heb ze allen vriendelijk verzocht op afstand te bllijven
je hebt Indonesisch bloed? Ze zeggen dat die mensen gevoeliger zijn voor dat soort dingen, ja..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Mijn familie gelooft er nogal in, zeg maar. Het zit een beetje in dat Indische cultuurtje. Oma 'ziet' ook vanalles en van haar kinderen heeft er ook al flink wat iets door muren zien lopen e.d. Soms denk ik: 'als het mij maar niet gebeurt'. Want het lijkt me best griezelig.
Maar wat je zegt: je bepaalt ook of je jezelf ervoor openstelt. Welk overleden familielid ook op visite zou willen komen (en ik ben er vrij zeker van dat ze dat wel degelijk doen) ik heb ze allen vriendelijk verzocht op afstand te bllijven
Ja, maar wel van gemengd bloed in de laatste drie generaties (mijne incl).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
je hebt Indonesisch bloed? Ze zeggen dat die mensen gevoeliger zijn voor dat soort dingen, ja..
Oh jammer dat het niet meer is te zien. Het zijn vaak mooie mensen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, maar wel van gemengd bloed in de laatste drie generaties (mijne incl).
Aan mij is niet te zien dat ik Indisch ben, maar ik voel me wel zo.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ben wezen zwemmen in de open lucht en heb ook nog een hert gezien in het bos.. Ik voel me bevoorrecht.
Alles goed met iedereen?
Het water wordt verwarmd tot 21 graden. Dat is goed te doen, hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef summer2bird het volgende:
Met dit weer zwemmen in de open lucht?![]()
Met mij gaat het wel goed
mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ben wezen zwemmen in de open lucht en heb ook nog een hert gezien in het bos.. Ik voel me bevoorrecht.
Alles goed met iedereen?
quote:geregistreerd op: donderdag 16 mei 2002 @ 13:15
Gefeliciteerd, zusje!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:53 schreef Natalie het volgende:
Over een kwartier zit ik 10 jaar op FOK!
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd, zusje van Ferdo!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dit was stiekem ook niet mijn eerste account. Natalie is een kloonquote:
Ja deze dus ook van die eerste, deze kwam na mijn eerste banquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dit was stiekem ook niet mijn eerste account. Natalie is een kloon
Ah ok!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Bastard het volgende:
Nee dat was toen nog niet hoor, ik ben nog van voor de big crash
Hahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja deze dus ook van die eerste, deze kwam na mijn eerste ban
Zeker!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hahaha
Heb nooit een ban gehad, maar was zat van de eerste username.
Ferdo, jij kent hem vast wel. 'Leigh' is mijn originele account op FOK!
Nee, in de metro afgelopen zaterdagnacht, hele porto weg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef Natalie het volgende:
Kan ik me voorstellen!
Wat een lef om een pas te stelen. Hoe is het gebeurd? Je pinde en iemand griste hem uit het automaat en holde weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |