Lucky bastard. Ik zie alleen maar bol.com. Cookies van sites die je hebt bezocht?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:33 schreef deelnemer het volgende:
De reclame balk toont allemaal sexy vrouwen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lucky bastard. Ik zie alleen maar bol.com. Cookies van sites die je hebt bezocht?
Is dat wat je echt denk? Je zou eens meer de Koran en de commentaren van de verzen eens moeten lezen wat vrouwen volgens de Islam zijn. Ik help je wel een stukje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Al-andalus het volgende:
Als jij een correcte hijab draagt (abaya, boezem haar en schouders bedekt) dan zou toch geen enkele man jou lastig moeten vallen? Alleen hyenas.
Heb je besloten weer een troll-dag te houden?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:33 schreef Kingdom34 het volgende:
Vrouwen hebben volgens mij geen idee waarom ze een hoofddoek moeten dragen
Heb je onze pikkie weerquote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Heb je besloten weer een troll-dag te houden?
Answering sites.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:38 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Is dat wat je echt denk? Je zou eens meer de Koran en de commentaren van de verzen eens moeten lezen wat vrouwen volgens de Islam zijn. Ik help je wel een stukje.
http://www.answering-islam.org/authors/roark/women.html
Krijg je ook 80 mannelijke maagden wat mannen ook 80 vrouwelijke maagden krijgen na je dood als Allah jou genade heeft gegeven?
Heb je de belediger weerquote:
Allemaal volgens Moslims bronnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Answering sites.Die sites geven de meest idiote beelden van allerlei ideologieën, derhalve niet betrouwbaar. Er staat overigens nergens in de Koran dat jedat krijgt hoor, lees hem eens een keer zou ik zeggen.
Trololololo?quote:
Trolololol?quote:
Dat zeggen mensen die trollen. Ik vraag me af of je trollt, daarom vraag ik: Trololol.quote:
Dus dat vrouwen hun haren/en benen moeten bedekken is trollen volgens jou klopt dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die trollen. Ik vraag me af of je trollt, daarom vraag ik: Trololol.
Jij hebt dus de koran genoeg gelezen, en ook in het Arabisch, om dit te weten en te snappen? Moslims bepalen niet wat de koran of Mohammed bedoelt, dat bepalen de Koran en Mohammed zelf, die moet je dus lezen daarvoor, in het Arabisch, om beter te snappen wat ermee bedoeld wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dus dat vrouwen hun haren/en benen moeten bedekken is trollen volgens jou klopt dat?
Dus dan is deze ook trollen? "Volgens Mohammed, vrouwen geen gezond verstand, omdat hun geest hebben een tekort. Natuurlijk heeft deze verklaring niet naar onomstreden. Tot zijn krediet, Mohammed toegestaan vrouwen om hem te ondervragen over hun intellectuele tekortkomingen. Zijn antwoord op deze vragen was verhelderend:"
[Mohammed zei]: O vrouwvolk, je moet geven liefdadigheid en vragen veel vergiffenis voor dat ik je zag in bulk onder de bewoners van de hel. Een wijze dame onder hen zei: Waarom is het, Boodschapper van Allah, dat onze folk is in bulk in de hel? Bij deze de Heilige Profeet waargenomen: U vloeken te veel en zijn ondankbaar naar jullie echtgenoten. Ik heb niemand gezien een gebrek aan gezond verstand en falen in religie, maar (op hetzelfde moment) berooft de wijsheid van de wijzen, naast je. Bij deze de vrouw merkte op: Wat is er mis met ons gezond verstand en met religie? Hij (de Heilige Profeet) waargenomen: Uw gebrek aan gezond verstand (kunnen goed worden beoordeeld uit het feit) dat het bewijs van twee vrouwen is gelijk aan een mens, dat is een bewijs van het gebrek aan gezond verstand [10].
De Profeet (de zegen en vrede van Allah zij met hem) zei: "Is dat niet het getuigenis van een vrouw die gelijk is aan de helft van die van een man?" De vrouwen zeiden: "Ja." Hij zei: "Dit is vanwege het tekort van haar geest." [11]
Hmmm, zeer interessant dat vrouwen de Islam aanhangen ongeacht ze worden gezien als gebrekkig in Geest en dat twee vrouwen gelijk is aan een man.
Kom je weer met die belachelijke bewering waar al die andere christenen ook mee komen. Vrouwen mogen niet in de gemeente spreken, mogen niet normaal werken en de heerschappij van de kerk al die eeuwen, OOK de protestantse, heeft al laten zien dat hier geen hol van klopt.quote:Heeft God juist man en vrouw gelijkwaardige gemaakt of niet, niet volgens de God van de Koran maar wel de God van de Bijbel.
1 Korintiërs 14:33-36: “…Zoals in alle gemeenten der heiligen moeten de vrouwen in de gemeenten zwijgen; want het is haar niet vergund te spreken… en …want het staat lelijk voor een vrouw te spreken in de gemeente…”quote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dus dat vrouwen hun haren/en benen moeten bedekken is trollen volgens jou klopt dat?
Dus dan is deze ook trollen? "Volgens Mohammed, vrouwen geen gezond verstand, omdat hun geest hebben een tekort. Natuurlijk heeft deze verklaring niet naar onomstreden. Tot zijn krediet, Mohammed toegestaan vrouwen om hem te ondervragen over hun intellectuele tekortkomingen. Zijn antwoord op deze vragen was verhelderend:"
[Mohammed zei]: O vrouwvolk, je moet geven liefdadigheid en vragen veel vergiffenis voor dat ik je zag in bulk onder de bewoners van de hel. Een wijze dame onder hen zei: Waarom is het, Boodschapper van Allah, dat onze folk is in bulk in de hel? Bij deze de Heilige Profeet waargenomen: U vloeken te veel en zijn ondankbaar naar jullie echtgenoten. Ik heb niemand gezien een gebrek aan gezond verstand en falen in religie, maar (op hetzelfde moment) berooft de wijsheid van de wijzen, naast je. Bij deze de vrouw merkte op: Wat is er mis met ons gezond verstand en met religie? Hij (de Heilige Profeet) waargenomen: Uw gebrek aan gezond verstand (kunnen goed worden beoordeeld uit het feit) dat het bewijs van twee vrouwen is gelijk aan een mens, dat is een bewijs van het gebrek aan gezond verstand [10].
De Profeet (de zegen en vrede van Allah zij met hem) zei: "Is dat niet het getuigenis van een vrouw die gelijk is aan de helft van die van een man?" De vrouwen zeiden: "Ja." Hij zei: "Dit is vanwege het tekort van haar geest." [11]
Hmmm, zeer interessant dat vrouwen de Islam aanhangen ongeacht ze worden gezien als gebrekkig in Geest en dat twee vrouwen gelijk is aan een man.
Heeft God juist man en vrouw gelijkwaardige gemaakt of niet, niet volgens de God van de Koran maar wel de God van de Bijbel.
Goeie post.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
1 Korintiërs 14:33-36: “…Zoals in alle gemeenten der heiligen moeten de vrouwen in de gemeenten zwijgen; want het is haar niet vergund te spreken… en …want het staat lelijk voor een vrouw te spreken in de gemeente…”
1 Korintiërs 11:9-10: “…De man is immers niet geschapen om de vrouw, maar de vrouw om de man…”
Efeziërs 5:22-24 + 33: “…Vrouwen, weest aan uw man onderdanig als aan de Here, want de man is het hoofd van zijn vrouw… …Welnu, gelijk de gemeente onderdanig is aan Christus, zo ook de vrouw aan haar man, in alles…”
1 Timoteüs 2:11-12: “…Een vrouw moet zich rustig, in alle onderdanigheid, laten onderrichten, maar ik sta niet toe, dat een vrouw onderricht geeft of gezag over de man heeft; zij moet zich rustig houden…”
Zeer gelijkwaardig inderdaad...
De islam is net als het christendom volstrekt achterlijk zoveel is dan wel weer duidelijk.
Staat niet in van beledigd de vrouw of onderwerp de vrouw.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
1 Korintiërs 14:33-36: “…Zoals in alle gemeenten der heiligen moeten de vrouwen in de gemeenten zwijgen; want het is haar niet vergund te spreken… en …want het staat lelijk voor een vrouw te spreken in de gemeente…”
Ik lees niet dat de vrouw wordt geslagen/onderworpen of minachting worden, wat is je punt?quote:1 Korintiërs 11:9-10: “…De man is immers niet geschapen om de vrouw, maar de vrouw om de man…”
Onderdanig heeft niets met gelijkheid te maken vriend, waar heb je het dat geleerd?quote:Efeziërs 5:22-24 + 33: “…Vrouwen, weest aan uw man onderdanig als aan de Here, want de man is het hoofd van zijn vrouw… …Welnu, gelijk de gemeente onderdanig is aan Christus, zo ook de vrouw aan haar man, in alles…”
Onderdanigheid is heeft niets met gelijkheid te maken, tenzij jij wel zo ziet en heb daar een probleem mee met de context ervan.quote:1 Timoteüs 2:11-12: “…Een vrouw moet zich rustig, in alle onderdanigheid, laten onderrichten, maar ik sta niet toe, dat een vrouw onderricht geeft of gezag over de man heeft; zij moet zich rustig houden…”
Het verschil is de Bijbel worden geen vrouwen geslagen/geminacht of verkracht worden.quote:Zeer gelijkwaardig inderdaad...
De islam is net als het christendom volstrekt achterlijk zoveel is dan wel weer duidelijk.
Als iemand onderdanig moet zijn aan iemand anders dan is er geen sprake van gelijkwaardigheid mafkees.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:00 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Staat niet in van beledigd de vrouw of onderwerp de vrouw.
[..]
Ik lees niet dat de vrouw wordt geslagen/onderworpen of minachting worden, wat is je punt?
[..]
Onderdanig heeft niets met gelijkheid te maken vriend, waar heb je het dat geleerd?
[..]
Onderdanigheid is heeft niets met gelijkheid te maken, tenzij jij wel zo ziet en heb daar een probleem mee met de context ervan.
[..]
Het verschil is de Bijbel worden geen vrouwen geslagen/geminacht of verkracht worden.
Waar staat dat in de Bijbel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |