Als je iets als Loremaster doet bijvoorbeeld, en maar gewoon snel een zone doorstuift.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Op zich lopen die gebieden wel goed in elkaar over. Het wordt pas een probleem als je zelf besluit 'goh, ik ga maar eens in Thousand Needles questen!'.
Dat deed ik dus...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Op zich lopen die gebieden wel goed in elkaar over. Het wordt pas een probleem als je zelf besluit 'goh, ik ga maar eens in Thousand Needles questen!'.
Ja, ik ook. Maar als je dan ook die andere achievements wilde kon je alsnog in al die opnieuw gemaakte gebieden heel veel quests gaan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef Skillstorm het volgende:
Had Loremaster en The Seeker gedaan pre-cataclysm.
Ja precies, maar na die achievements heb ik daar echt totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar als je dan ook die andere achievements wilde kon je alsnog in al die opnieuw gemaakte gebieden heel veel quests gaan doen.
Ik probeer een beetje 'in de topregionen' te blijven in mijn guild met achievementpunten, maar er valt niet tegenop te werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ja precies, maar na die achievements heb ik daar echt totaal geen zin in.
Oh my fucking g.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Isabeau het volgende:
omg
http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/may/blkmkt04.jpg
Nee, mooie money sink daarquote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef TwyLight het volgende:
En het zijn ook random items met een lage droprate die NPC's dan verkopen. (bijvoorbeeld Mei Francis in Dalaran).
Niet dat jij een BoP mount er op kan zetten
Gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op zondag 13 mei 2012 08:13 schreef Silmarwen het volgende:
Buh die bear armor! Ik heb nu de neiging van tank te switchen, als mijn achievements toch accountwide worden.
True true, dat vind ik ook niet ergquote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef TwyLight het volgende:
Die druid armor is niet voor altijd hè maar alleen als je son of ursol gebruikt wat een talent is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |