Waar ik kom ookquote:
Nee, echte mannen kunnen gewoon roze dragen of met roze spelen.quote:
Staat sommige mannen erg goed idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, echte mannen kunnen gewoon roze dragen of met roze spelen.
Daaromquote:
En sommige mannen zien er gewoon uberhaupt niet uit. Maakt niet uit wat ze aan hebben (of niet aan hebben)...quote:
En sommige mannen staat werkelijk álles goed. Zelfs afgesleten broeken en truienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En sommige mannen zien er gewoon uberhaupt niet uit. Maakt niet uit wat ze aan hebben (of niet aan hebben)...
Bijna allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef MsMelkboer het volgende:
Je hebt de uitbreiding neem ik aan. Ik raakte zwaar teleurgesteld toen ik het net kochtte voor 42 (?) en 2 weken erna was het 25![]()
Welke uitbreidingen heb jij?
Very truequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
En sommige mannen staat werkelijk álles goed. Zelfs afgesleten broeken en truien
Ja. Sexy!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Very true![]()
En dan haar in de war, zo'n driedagenbaardje...
Niet zo goed, maar wel goed in verliezen en daar tegen kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef MsMelkboer het volgende:
Hoe goed ben je in het spel? Wanna play a game? Online?
Of alleen die afgesleten broek en een schop in z'n handen, heel stoer een gat gravend en allemaal vegen aarde op z'n bovenlichaamquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef MsMelkboer het volgende:
Ik ga bijna berekenen hoe lang je al ''droog'' staat
Vast niet zo lang als sommige hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef MsMelkboer het volgende:
Ik ga bijna berekenen hoe lang je al ''droog'' staat
Sommigen zijn gewoon niet te evenarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |