Zal sowieso mijn groene jas maar bij de hand houden voor herkenningspuntquote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Scheelt nu wel dat sommige mensen elkaar herkennen trouwens. Dat over en weer gestaar was nogal
Nogal jaquote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Scheelt nu wel dat sommige mensen elkaar herkennen trouwens. Dat over en weer gestaar was nogal
Wat voor muziek en games, mede-Joe?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:41 schreef JoeBravo het volgende:
hier een muziekliefhebbende, gameverslaafde, 34 jarige lurker uit Arnhem.
@whosvegas: 15:00 vind mijn baas een beetje vroeg(moet tot 18:00 werken dan)
Ik ben dat soort dingen véél sneller zat dan dingen waarbij ik gewoon een controller in m'n handen hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:33 schreef MsMelkboer het volgende:
Ik vind Kolonisten van Catan altijd erg gezellig
Hm.. like I said, iets waarbij ik een controller in m'n handen hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef MsMelkboer het volgende:
Haha, wat voor een spel heb jij liever dan? Jij lijkt me echt een meisje die van knuppels houdt en mannen bont en blauw slaat
Ik vond je uiteraard erg tof en dat heb ik niet bewust gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:33 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
Jij snapt
Je zei trouwens niet eens even doei tegen mij. Onbeleefde!
Waar ik kom ookquote:
Nee, echte mannen kunnen gewoon roze dragen of met roze spelen.quote:
Staat sommige mannen erg goed idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, echte mannen kunnen gewoon roze dragen of met roze spelen.
Daaromquote:
En sommige mannen zien er gewoon uberhaupt niet uit. Maakt niet uit wat ze aan hebben (of niet aan hebben)...quote:
En sommige mannen staat werkelijk álles goed. Zelfs afgesleten broeken en truienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En sommige mannen zien er gewoon uberhaupt niet uit. Maakt niet uit wat ze aan hebben (of niet aan hebben)...
Bijna allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef MsMelkboer het volgende:
Je hebt de uitbreiding neem ik aan. Ik raakte zwaar teleurgesteld toen ik het net kochtte voor 42 (?) en 2 weken erna was het 25![]()
Welke uitbreidingen heb jij?
Very truequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef MsMelkboer het volgende:
[..]
En sommige mannen staat werkelijk álles goed. Zelfs afgesleten broeken en truien
Ja. Sexy!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Very true![]()
En dan haar in de war, zo'n driedagenbaardje...
Niet zo goed, maar wel goed in verliezen en daar tegen kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef MsMelkboer het volgende:
Hoe goed ben je in het spel? Wanna play a game? Online?
Of alleen die afgesleten broek en een schop in z'n handen, heel stoer een gat gravend en allemaal vegen aarde op z'n bovenlichaamquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef MsMelkboer het volgende:
Ik ga bijna berekenen hoe lang je al ''droog'' staat
Vast niet zo lang als sommige hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef MsMelkboer het volgende:
Ik ga bijna berekenen hoe lang je al ''droog'' staat
Sommigen zijn gewoon niet te evenarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |