Oh, jij had ook interesse zie ik net!quote:
sorry, de "L" viel er vanafquote:Op maandag 7 mei 2012 23:32 schreef Martijntj het volgende:
Nieuwe TT: "Waar Martijntj nog klussers zoekt!"
JJ +mama zijn zo lief om te komen helpen met schilderen
* Martijntj heeft twee linkerhanden maar is erg goed in cateren en willing to learn!
Yep, ik ken het gevoel een beetje ... en dan wetende dat er over een tijdje een nieuwe samsung tab uit komt wacht ik gewoon nog even en besluit ik tzt wel opnieuwquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh, jij had ook interesse zie ik net!
Mja, ik ben zo bang dat het een impuls-aankoop zal worden. Het lijkt me best leuk zo'n ding, maar ik zal hem volgens mij voornamelijk thuis gebruiken, waar ik ook al een laptop heb.
Ik zie de meerwaarde eigenlijk niet zo, behalve dan dat het een hanteerbaar ding is. En dan is het toch nog wel een hoop geld, vandaar.
ik zie mogelijkheden :xquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mja, ik ben zo bang dat het een impuls-aankoop zal worden. Het lijkt me best leuk zo'n ding, maar ik zal hem volgens mij voornamelijk thuis gebruiken, waar ik ook al een laptop heb.
Ik zie de meerwaarde eigenlijk niet zo, behalve dan dat het een hanteerbaar ding is. En dan is het toch nog wel een hoop geld, vandaar.
Exact mijn gevoel dusquote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef Egberts het volgende:
[..]
Yep, ik ken het gevoel een beetje ... en dan wetende dat er over een tijdje een nieuwe samsung tab uit komt wacht ik gewoon nog even en besluit ik tzt wel opnieuw
Ipad/Tab > Laptop. Geloof mij maarquote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
*ziet zichzelf onderuitgezakt in de jacuzzi zitten met tab ..quote:
* Papabear ziet onhandige DJMO dat ding uit haar handen laten lazeren, zo de jacuzzi inquote:Op maandag 7 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
*ziet zichzelf onderuitgezakt in de jacuzzi zitten met tab ..
*een mens mag dromen toch?
Depends, ik gebruik hem voornamelijk om email te checken, facebook, fok, ziggo TV te kijken. Als je dat soort dingen ook doet maar dan op je laptop is een tablet echt vele malen beterquote:Op maandag 7 mei 2012 23:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kun jij me overtuigen dan?
En dan ben ik ook echt serieus he
noem jij me onhandig?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear ziet onhandige DJMO dat ding uit haar handen laten lazeren, zo de jacuzzi in
Weg 300 euro
Indeed. Heb nu de 1, zit erover te denken een 3 te kopen, maar echt veel boeiends zit daar niet opquote:Op maandag 7 mei 2012 23:42 schreef Martijntj het volgende:
Geen enkel tablet beat de iPadwat een heerlijk apparaat is dat
super voor op de bank!
*zweep in weekendtas flikkertquote:
Typen op een touchscreen lijkt me idd een drama. Ook een reden waarom ik nog vreselijk twijfel...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef Egberts het volgende:
Tab is idd een gemak voor in het huis. Hoeft niet vaak aan de stroom gehangen, wat bij de meeste laptops toch na een uur alweer noodzakelijk is. Verder is het touchscreen lekker makkelijk om op de bank te hangen.
Typen daarintegen is een ramp op die dingen
Over de meerwaarde ben ik nog niet echt uit behalve dat het wel eens leuk is om savonds mee op de bank te hangen ...
Ik ging van 1, naar 2, naar 3 ... en behalve de camera heb je nu nog geen goede reden om een nieuwe aan te schaffen. Lekker wachten op de iPad 4!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Indeed. Heb nu de 1, zit erover te denken een 3 te kopen, maar echt veel boeiends zit daar niet opkoopgraag he.
Typ je veel dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Typen op een touchscreen lijkt me idd een drama. Ook een reden waarom ik nog vreselijk twijfel...
Dat gevoel hadden wij bij jou ook hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
*hallooo allemaal*
@DJMO wow, sterkte, die had ik dan weer niet zien aankomen op dit moment!
Ik vind dit niet veel typen eerlijk gezegdquote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik momenteel mee bezig ben?![]()
Heeft het iets met JK te maken?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
*hallooo allemaal*
Ik heb een samsung tablet en je raakt er toch wel snel an gewend.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik momenteel mee bezig ben?![]()
dat van mij speelde al langere tijd .. zeg zo'n jaar ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef belle1608 het volgende:
*hallooo allemaal*
haha ja kan me iets bij voorstellenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat gevoel hadden wij bij jou ook hoor
Het feit dat je beide vragen in één zin stelt suggereert dat je prima weet welke vraag ik stelquote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Waarom met JK? en wat heeft daarmee te maken?
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Het feit dat je beide vragen in één zin stelt suggereert dat je prima weet welke vraag ik stel
Jij bent way te scherp voor dit tijdstip Martijntjquote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Het feit dat je beide vragen in één zin stelt suggereert dat je prima weet welke vraag ik stel
*Martijntj kan garanderen dat er niets speelt tussen JK en mij!, laat dat in ieder geval duidelijk zijn!*quote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Kan ik dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Martijntj kan garanderen dat er niets speelt tussen JK en mij!, laat dat in ieder geval duidelijk zijn!*
Het is hier ook echt niet bij te houden zo snel gaat dat met relaties, dates en leuke avondjes!quote:
Nu snap ik FHF ...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Het is hier ook echt niet bij te houden zo snel gaat dat met relaties, dates en leuke avondjes!
* Ireth ook!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn Broodje Susanne heeft gestemd... ziet er smakelijk uit.... krijg er honger van.
Mag Rucky niet meer?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef Scorpie het volgende:
Nu mis ik alleen Jaleesa nog, die kan mooi scheidsrechter spelen
Wie zie je liever in dit pakje:quote:
quote:
Oh jee.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef Scorpie het volgende:
Nu mis ik alleen Jaleesa nog, die kan mooi scheidsrechter spelen
Ik ben er al.quote:
Have her.... Hmmm nee. Hoewel... zou ik dan 1x van mijn principes afstappen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zie je liever in dit pakje:
[ afbeelding ]
Rucky de behaarde man of Jaleese mooie lieftallige dame
Ik wou bijna een ranzige opmerking maken over iemand die weleens op het fluitje mag blazenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Have her.... Hmmm nee. Hoewel... zou ik dan 1x van mijn principes afstappen?
en NEE, ik bedoel dan niet dat ik Rucky hierin wil zien![]()
Ik ken je langer dan vandaagquote:
* kijkt naar ondertitel.... *quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* kijkt naar ondertitel.... *
Nu snap ik het.
* DJMO trekt bunnypakje aan ..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar zo'n playboy bunny-pakje aan te trekken.
er zit een gat in je sok!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO trekt bunnypakje aan ..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You lucky man....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Scorpie het volgende:
Deze jongeman duikt zijn bed in, naast zijn in coma verkerende vriendin die gelukkig geen Fok account heeft en ook niet van het bestaan van fok afweet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Scorpie het volgende:
Deze jongeman duikt zijn bed in, naast zijn in coma verkerende vriendin die gelukkig geen Fok account heeft en ook niet van het bestaan van fok afweet
Een quote van vrijdag 9 maart, bijna middernacht na 2 flessen wijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat is de vraag niet. Ik kreeg aan het begin vd avond te horen dat er door de week geen bier wordt gedronken. Dus wat hebben jullie dan wel gebruikt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
nu is de hamvraag.. welke idioot fotoshopt m'n foto erin
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef DJMO het volgende:
nu is de hamvraag.. welke idioot fotoshopt m'n foto erin
* Papabear hoort Scorpie fluisteren... "Zeg schatje, wil je niet snurken als ik bezig ben?!"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Scorpie het volgende:
13.gifquote:
Ze slaapwandelt soms, das leuk, kan je hele gesprekken houden zonder dat ze de dag erna het nog weetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear hoort Scorpie fluisteren... "Zeg schatje, wil je niet snurken als ik bezig ben?!"
Zegt wie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee dat is de vraag niet. Ik kreeg aan het begin vd avond te horen dat er door de week geen bier wordt gedronken. Dus wat hebben jullie dan wel gebruikt?
gevalletje GHBquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee dat is de vraag niet. Ik kreeg aan het begin vd avond te horen dat er door de week geen bier wordt gedronken. Dus wat hebben jullie dan wel gebruikt?
* Rucky ook één wilt.quote:[quote]Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Soulmate
* Papabear geeft Egberts een sigaar en steekt er zelf ook een op
Wa's dat nou weer voor quote. Rucky, zit je stiekem aan de GlennFiddich?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Soulmate
* Papabear geeft Egberts een sigaar en steekt er zelf ook een op
[/qu* Rucky ook één wild.ote]
Geen idee wat voor spul het was, maar het doet rare dingen met een mens...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wa's dat nou weer voor quote. Rucky, zit je stiekem aan de GlennFiddich?
Zeg. Alleen als je het risico neemt dat ik na 2 glazen horizontaal ga....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geen idee wat voor spul het was, maar het doet rare dingen met een mens...
* Papabear een Southern Comfort inschenkt voor de echte kerels hier
Tis een stevige borrel, maar lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg. Alleen als je het risico neemt dat ik na 2 glazen horizontaal ga....
* Merlijn Biermens is....quote:
Nee, maar als ik ga quoten dan staat de quote tekst in eens tussen wat ik typ.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wa's dat nou weer voor quote. Rucky, zit je stiekem aan de GlennFiddich?
Die ga jij echt niet afslaan Merlijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Biermens is....
Maar een goede Southern Comfort....
Shhht niet zo hard... Ik hoor Palm al klagen....quote:
Ik vind Ierste whiskey toch beter.quote:
Palmke moet maar tot morgenavond wachten, anders post je hier morgen "Hoi, verslapen"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhht niet zo hard... Ik hoor Palm al klagen....
Ik mis je mooie loopbroek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:24 schreef DJMO het volgende:
dan kan ik het zelf nog beter @ scorpie![]()
[ afbeelding ]
quote:
Geen tijd. Moet vroeg op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Palmke moet maar tot morgenavond wachten, anders post je hier morgen "Hoi, verslapen"
*zet alarm .. om kwart over zes merlijn bellenquote:
zeven uur!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
*zet alarm .. om kwart over zes merlijn bellen
5:30quote:
Half 7 PB bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Euh....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
goed. jullie hebben nu een impressie hoe ik jullie zal bedienen tijdens de bbq meet bij merlijn thuis.![]()
fat chance....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
dealquote:
oh dat wist je nog niet? bij dezequote:
Dit zou jou niet staan. Laat gewoon maar alles uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
goed. jullie hebben nu een impressie hoe ik jullie zal bedienen tijdens de bbq meet bij merlijn thuis.![]()
dm je je nr even ? anders kan ik niet voor wekservice spelenquote:
En nog belangrijker.... Hoe vaak kun je zoiets aan de baas verkopen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:29 schreef belle1608 het volgende:
@Rucky, hoe kon je je trouwens verslapen vanmorgen en dan 2 uur?
quote:
Jij mij echt niet smorgens wekken willen :pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
dm je je nr even ? anders kan ik niet voor wekservice spelen
Ligt er aan wat voor werk je doetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
En nog belangrijker.... Hoe vaak kun je zoiets aan de baas verkopen?
[..]
Als je iets doet dan moet je het goed doen. 5 min te laat komen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:29 schreef belle1608 het volgende:
@Rucky, hoe kon je je trouwens verslapen vanmorgen en dan 2 uur?
Na afloop van de BBQ bij mij in de tent (met de rits dicht!)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dit zou jou niet staan. Laat gewoon maar alles uit.
Pas je op met de haringen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Na afloop van de BBQ bij mij in de tent (met de rits dicht!)
Ik heb vrije uren zolang ik maar niet na 10.00 uur begin. Maar ik wil om 7:00 uur beginnen want dan kan ik ook vroeg naar huis. De tijd haal ik deze week wel weer in.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef Papabear het volgende:
En nog belangrijker.... Hoe vaak kun je zoiets aan de baas verkopen?
* kampioen dodgen is *quote:
relaxtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vrije uren zolang ik maar niet na 10.00 uur begin. Maar ik wil om 7:00 uur beginnen want dan kan ik ook vroeg naar huis. De tijd haal ik deze week wel weer in.
* laagvliegmodus weer inschakelt *quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zo nu en dan zal er wel wat overvliegen
mja, de kids in mijn klas zijn er van 8.30 tot 15.15 dus veel eerder/later beginnen kan nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
Later beginnen en eerder naar huis is het motto
En ook hanig als je 's morgens zegt dat je 's middags moet vrijnemen. Mits het kan en het voor iemand uit het fhf is.quote:
Ach, tegen de tijd dat ik klaar ben staat er een file van hier tot in brabant.... Ik werk wel weer wat langer door denk ik....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
mja, de kids in mijn klas zijn er van 8.30 tot 15.15 dus veel eerder/later beginnen kan nietlanger doorgaan wel, vaak tot een uur of 5
Volgens mij nog voor jij hebt kunnen zeggen dat jullie het laatste uur buiten spelen staat 90% al buitenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
mja, de kids in mijn klas zijn er van 8.30 tot 15.15 dus veel eerder/later beginnen kan nietlanger doorgaan wel, vaak tot een uur of 5
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:43 schreef Egberts het volgende:
[..]
Volgens mij nog voor jij hebt kunnen zeggen dat jullie het laatste uur buiten spelen staat 90% al buiten
dat lijkt me helemaal niets *een hekel heeft aan files*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat ik klaar ben staat er een file van hier tot in brabant.... Ik werk wel weer wat langer door denk ik....
Ik ook. Daarom wil ik ook een teleporter....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dat lijkt me helemaal niets *een hekel heeft aan files*
hmm kan je die niet in elkaar ict'en?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom wil ik ook een teleporter....
*Rucky, ik denk dat het tijd word voor jou om te gaan slapen. Je wekker staat veel te vroeg en straks kom je weer je lekkere bedje niet uit. Lekker tandjes poetsen, pyjamaatje? aan en oogjes toequote:
* tijdslot instelt *quote:
I Wish....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hmm kan je die niet in elkaar ict'en?
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit comfy ligt. Bij mij geen ipads, laptops of andere wifi meuk boven op de slaapkamers....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
I Wish nog veel meer
*in bed ligt met laptop op schoot*
*Met tablet in bed ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Rucky, ik denk dat het tijd word voor jou om te gaan slapen. Je wekker staat veel te vroeg en straks kom je weer je lekkere bedje niet uit. Lekker tandjes poetsen, pyjamaatje? aan en oogjes toe
mwa best te doen hoor, knietjes omhoog, laptop schuin eropquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit comfy ligt. Bij mij geen ipads, laptops of andere wifi meuk boven op de slaapkamers....
Zo zit ik ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
mwa best te doen hoor, knietjes omhoog, laptop schuin erop
2 kussens onder m'n hoofd om iets omhoog te zitten
Lukt niet en ik wil geen slaapliedje horen.quote:
*mager is en tussenbeide komtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]JMO op luchtbed uitnodigt (2 persoons
)
quote:
* dekens uitdeelt *quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]an maar op de bank van Merlijn kruipt, dies groot genoeg en kunnen PapaBear & DJMO zich rustig vermaken*
Van twee walletjes eten.quote:
Begrijpelijk, jij bent nog jong en nog niet klaar voor het echte werkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*wil helemaal niet gegeten worden door PapaBear*
* crap.....quote:
Daar weet jij helemaal niets van tsssquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Begrijpelijk, jij bent nog jong en nog niet klaar voor het echte werk
Who's the youngster?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van tsss
*Rucky honkbalknuppel invet.quote:
L33t .... Maar waarom zou ik mijn favo website laten crashen ?quote:
Had ik net een oog dicht.quote:
* met knuppel dreigt voor andere oog *quote:
Je mag ook bij mij op de bank van Merlijn, maar ik ben geen manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Legt Jaleesa naast PapaBear & DJMO op het luchtbed*
Je hebt vrienden genoeg hier, het is wel wat anders maartoch.quote:
Jaleesa is een beauty en een hele fijne ex-collega, maar helaas zo'n 15 jaar te jongquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Legt Jaleesa naast PapaBear & DJMO op het luchtbed*
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jaleesa is een beauty en een hele fijne ex-collega, maar helaas zo'n 15 jaar te jong
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jaleesa is een beauty en een hele fijne ex-collega, maar helaas zo'n 15 jaar te jong
En lief vergeet je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
gelukkig maar voor jou dat ik wel de juiste leeftijd heb ...quote:
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
gelukkig maar voor jou dat ik wel de juiste leeftijd heb ...
en nu echt pleite!
Jaleesa is wel een lieve meid.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
gelukkig maar voor jou dat ik wel de juiste leeftijd heb ...
en nu echt pleite!
* rent naar boven en nog een deken pakt *quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kom dan maar bij mij op de bank bij Merlijn (al ben ik dan geen man)
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* rent naar boven en nog een deken pakt *
Shhht.. niet doorvertellen... anders denkt iedereen dat ik opeens lief ben....quote:
Sorry!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhht.. niet doorvertellen... anders denkt iedereen dat ik opeens lief ben....
Rucky gaat op het dak staan en zet zijn handenaan zijn mond en zegt hardop....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhht.. niet doorvertellen... anders denkt iedereen dat ik opeens lief ben....
Belle1608 gaat slapen!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky gaat op het dak staan en zet zijn handenaan zijn mond en zegt hardop....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky gaat op het dak staan en zet zijn handenaan zijn mond en zegt hardop....
quote:
Als dit je wens is dan heb ik er ook een paar.quote:
zegt hij als ik opgestaan benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:55 schreef Rucky het volgende:
Morge.
Blijf maar liggen want het is toch pokke weer.![]()
Dan kan je mooi ontbijt voor ons maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:59 schreef DJMO het volgende:
hmpff .. ik had net zo goed kunnen blijven liggen, Jan lijkt uit te slapen
'k ben de huishoudster niet ....quote:
* Egberts zet rietjes in de fristie en werpt de kaas richting tafel!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:07 schreef DJMO het volgende:
*gooit een droog brood op tafel en pleurt er een kan met lauw water naast.
tast toe
Moet ik de ketting weer een meter inkorten?quote:
als jij denkt dat ik nog aan de ketting te leggen ben heb je het goed mis jongenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik de ketting weer een meter inkorten?
* DJMO kijkt brutaal terug en blijft waar ze isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:45 schreef Merlijn het volgende:
Zo.... ik kom ook eindelijk aan in A'dam... graftakkeweg.....![]()
Goedesmorgens
.
* Merlijn kijkt DJMO aan.
Kom maar weer terug als je een beter humeur hebt....
* Merlijn zucht, zet koffie neer, loopt op DJMO af en begint te kietelen....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt brutaal terug en blijft waar ze is
* DJMO niet op of omkijkt en rustig doorgaat met nieuws postenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zucht, zet koffie neer, loopt op DJMO af en begint te kietelen....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO niet op of omkijkt en rustig doorgaat met nieuws posten
zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
* Merlijn opgeeft en weer aan de koffie gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
* Egberts gaat naast Merlijn zitten en stel voor om dialect te spreken. Als we dan iets verkeerds zeggen hoor DJMO het tenminste nie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn opgeeft en weer aan de koffie gaat.
* mental note * Ver uit de buurt blijven bij DJMO vandaag.
Dat het vromesj mich mer legt woa het neet koome kanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts gaat naast Merlijn zitten en stel voor om dialect te spreken. Als we dan iets verkeerds zeggen hoor DJMO het tenminste nie.
dan zou ik maar niet naar huis gaan vandaag .. dan zit je namelijk héél dichtbijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn opgeeft en weer aan de koffie gaat.
* mental note * Ver uit de buurt blijven bij DJMO vandaag.
wieveul zouwe der noe mit unne trensleeter oetzeuke wat ver ziggequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat het vromesj mich mer legt woa het neet koome kan
Daar heb ik geen vertaler voor nodig hoor om dat eruit te kunnen halen (tenminste tot nu toe)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
wieveul zouwe der noe mit unne trensleeter oetzeuke wat ver zigge
dreugwoorsj!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen vertaler voor nodig hoor om dat eruit te kunnen halen (tenminste tot nu toe)
Gedderinne....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
wieveul zouwe der noe mit unne trensleeter oetzeuke wat ver zigge
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:12 schreef LaPeach het volgende:
Tis een kwestie van geduld voor heel holland limburgs lult
Hoewel ze dat heul hard roepen, liever nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:12 schreef LaPeach het volgende:
Tis een kwestie van geduld voor heel holland limburgs lult
* geeft Egberts tik.... Shhht.... *quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:16 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hoewel ze dat heul hard roepen, liever niet
stel je voor dat DJMO wist dat Merlijn daarboven typte ...
Doe eens liefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* geeft Egberts tik.... Shhht.... *
* Koning Hay neuriet *
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* geeft Egberts tik.... Shhht.... *
* Koning Hay neuriet *
* held *quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die songtekst kan ik best nog wel volgen
Als het zo stil is krijg ik de neiging om te gaan werken ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* held *
't Rooie Klied..... * danst * wiebelt op bureaustoel
jullie zitten in jullie eigen taaltje te pratenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:39 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als het zo stil is krijg ik de neiging om te gaan werken ...
taaltje? TAALTJE? het is een prachtige smeltkroes van dialecten en zachte klanken....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jullie zitten in jullie eigen taaltje te praten
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
taaltje? TAALTJE? het is een prachtige smeltkroes van dialecten en zachte klanken....
Je mag gewoon meepraten hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jullie zitten in jullie eigen taaltje te praten
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:44 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je mag gewoon meepraten hoor!
gewoon wat letters omdraaien, een kussentje op je G leggen en dan kan ook jij met een zachte G typen
Merlijn volgeboekt isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:48 schreef Egberts het volgende:
Ik ben over 2 weken trouwens weer eens boven de rivieren Merlijn
Schiet maar eens een datum in de PM, dan kijk ik of ik gaten kan schieten in de agenda...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:48 schreef Egberts het volgende:
Ik ben over 2 weken trouwens weer eens boven de rivieren Merlijn
Met hemelvaart zit ik eerder onder de rivierenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Merlijn volgeboekt is![]()
Met hemelvaart zeker
Hmm gaan we hins spelen hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:54 schreef Egberts het volgende:
[..]
Met hemelvaart zit ik eerder onder de rivieren
Dan wel een heel stuk naar links de zee over. nog 3 daagjes en dan vakantie
Over 2 weken en 1 dag zit ik erboven
nee, die is geld bij elkaar het zoeken om boodschappen te kunnen doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
Voor degene die DJMO missen, die zit in de kelder af te koelen.
Dhr. Egberts, waar gaat u naar toequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
Niet per se
als je gewoon had gevraagd waar ik heen ging had ik wel antwoord gegeven
* Egberts vraagt zich af wat je zou schatten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooo jaloers is!
sorry*vraagt zich af hoe oud Egberts is*
Neem je ook wat lekkers voor ons mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, die is geld bij elkaar het zoeken om boodschappen te kunnen doen![]()
ik kom net onder de douche vandaan en ben nu weer weg
*Geen flauw idee heeft?, zoveel nog niet gezien/gemerkt van jou*quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts vraagt zich af wat je zou schatten?
* Egberts 24 isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Geen flauw idee heeft?, zoveel nog niet gezien/gemerkt van jou*
oooooooooooooooquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Belle zoeken!
Naar disney world gaan, wat shoppen en van het weer genieten
géén geld meer voorquote:
uhuh, het is er 31 graden op het moment en koelt savonds af tot een graad of 20.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef belle1608 het volgende:
Maareee vertel 's wat meer over Florida als je wil
Ik zie een date.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat wil ik ook zoooo graag!!
Als ik zei dat ik niets zag zou ik liegen .... of mijn ogen dicht hebben, maar dan nog kijk ik tegen de binnenkant van mijn ooglid opquote:
haha, maar ga je alleen naar Disney World of ook nog naar andere parken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
uhuh, het is er 31 graden op het moment en koelt savonds af tot een graad of 20.
verder heb ik eigenlijk geen idee
Naar de 4 thema parken daar. Voor de rest ga ik me gewoon laten verrassenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha, maar ga je alleen naar Disney World of ook nog naar andere parken?
Dat lijkt me ook wel tof maar ik zou ook graag de natuurparken willen zien. Maar dan mag je er wel een tijdje voor uit trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
Naar de 4 thema parken daar. Voor de rest ga ik me gewoon laten verrassen
Wellicht heb je hier iets aan, ik ben ook lid van dit forum: dlrpfans.be , staat ook heel veel info opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
Naar de 4 thema parken daar. Voor de rest ga ik me gewoon laten verrassen
Florida is echter een redelijk groot dorp. Ik had van een collega gehoord dat er inderdaad een machtig mooi natuur reservaat in Florida lag. Dit was echter nog dik 2 uur rijden vanaf Orlando. Daar kon je dan wel in een bootje door het moeras varen enzo ... Je kan niet alles doen zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel tof maar ik zou ook graag de natuurparken willen zien. Maar dan mag je er wel een tijdje voor uit trekken.
Access to this web page is restricted at this time.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wellicht heb je hier iets aan, ik ben ook lid van dit forum: dlrpfans.be , staat ook heel veel info op
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
Access to this web page is restricted at this time.
Reason:
The Websense category Entertainment is filtered.
--------------------------------------------------------------------------------
URL:
http://dlrpfans.be/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |